وودافون را انتخاب BlackBerry AtHoc امن برای ارتباطات بحران ارائه

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) امروز اعلام کرد: گسترش همکاری با وودافون به پیشنهاد شاه توت® AtHoc® به

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) امروز اعلام کرد: گسترش همکاری با وودافون به پیشنهاد شاه توت® AtHoc® به عنوان آن هشدار اضطراری و بحران ارتباطات راه حل است. Greater Manchester, پلیس, Greater Manchester, آتش نشانی و نجات خدمات اول دو مشتریانی که انتخاب کرده BlackBerry AtHoc برای ارائه ارتباطات امن و هشدار زمان واقعی از طریق این همکاری است.

"شاه توت و وودافون یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان تا به حال یک رابطه مداوم از سال 1999. ما هیجان زده برای گسترش این ارتباط و در حال حاضر ارائه گوشیهای BlackBerry AtHoc بحرانی, مدیریت رویداد, راه حل برای Vodafone کسب و کار و مشتریان دولت در بریتانیا گفت:" Christoph Erdmann معاون ارشد رئیس جمهور از ارتباطات امن در شاه توت است. "این راه حل می تواند به سرعت مستقر برای فعال کردن امن ترین زمان واقعی تبادل اطلاعات در سراسر سازمان خود را به مردم و دستگاه طوری است که رهبران می توانند آگاهانه و ایمنی-گیری های حیاتی در زمان بحران."

BlackBerry AtHoc تبدیل سازمان ها چگونه با هم کار کنند برای اطمینان از عملیات کسب و کار به سرعت بهبود می یابند و مردم به ماندن امن در طول رویدادهای مهم. آن سازمان را قادر می سازد, مانند, Greater Manchester, پلیس, Greater Manchester, آتش نشانی و نجات خدمات به اشتراک گذاری بحرانی ایمنی و عملیاتی اطلاعات در درون سازمان و با سازمان های دیگر در, Greater Manchester, بهتر است برای محافظت از جامعه و پاسخ موثر تر است.

"ما تصمیم امن و قابل اعتماد شاه توت AtHoc پیام پلت فرم به ما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن و دریافت اطلاعات در زمان واقعی در سراسر کسب و کار ما و عملیات پلیس گفت:" دارن Spurgeon, بازرس پلیس در, Greater Manchester, پلیس است. "شاه توت AtHoc به ما کمک خواهد کرد به سرعت در حال پاسخ دادن به داخلی مسائل عملیاتی و اطمینان از اطلاعات دقیق به اشتراک گذاشته شده است در سراسر چندین ادارات پلیس و پرسنل با استفاده از هر دو آنالوگ و دیجیتال کانال."

"ما خوشحال برای اضافه کردن توت AtHoc به نمونه کارها ما را از راه حل های امنیتی. این کمک خواهد کرد که مشتریان از قبیل Greater Manchester پلیس و آتش اتصال با خط مقدم کارکنان به سرعت و ایمن گفت:" آن شیهان, مدیر کسب و کار در Vodafone UK.

وودافون یک توت پلاتین شریک است. وودافون در خانه مهندسین و مشاوران و معماران و میز مبتنی بر کارکنان پشتیبانی آموزش دیده و خبره در شاه توت AtHoc و توت جرقه® سوئیت راه حل.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه BlackBerry AtHoc فراهم می کند ارتباطات امن برای نگه داشتن مردم در امن و عملیات در حال اجرا لطفا https://www.blackberry.com/us/en/products/blackberry-athoc.

در مورد بلک بری

شاه توت (NYSE: BB; TSX: BB) فراهم می کند و هوشمند نرم افزار و خدمات برای شرکت ها و دولت ها در سراسر جهان است. شرکت امنیت بیش از 500 نقطه انتهایی از جمله 175M اتومبیل در جاده ها از امروز. بر اساس در Waterloo, Ontario, شرکت اهرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه امنیت, ایمنی و حفظ حریم خصوصی داده ها راه حل این است که یک رهبر در زمینه های پایانی مدیریت امنیت رمزگذاری و سیستم های جاسازی شده. بلک بری, چشم انداز روشن است - به امن متصل آینده شما می توانید اعتماد.

شاه توت. هوشمند امنیتی است. در همه جا.

برای اطلاعات بیشتر BlackBerry.com و follow @بفرستد.

علائم تجاری از جمله اما نه محدود به, شاه توت و طراحی آرم علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از شاه توت محدود و منحصر به فرد حقوق به چنین علائم تجاری به صراحت محفوظ است. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. شاه توت است مسئول هر گونه محصولات شخص ثالث و یا خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب