فاکس نیوز طرفداران عجیب و بی سر و صدا اما MSNBC بینندگان وحشت زده Coronavirus پوشش بررسی نشان می دهد

تماشای عمده کابل و پخش رسانه های خبری در طول coronavirus همه گیر آمریکایی در مستند بیش از دو بار به عنوان به ا

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

تماشای عمده کابل و پخش رسانه های خبری در طول coronavirus همه گیر آمریکایی در مستند بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به گریه در MSNBC گزارش از طول فاکس نیوز نشان می دهد—به طور خاص از 23 درصد از MSNBC بینندگان شده اند مرطوب چشم و خفگی در مقابل فقط 10 درصد از فاکس نیوز طرفداران.

بسیار بیشتر از درصد از MSNBC بینندگان (67 درصد) از فاکس نیوز بینندگان (45 درصد) هستند و در ترس زندگی می کنند در طول کشنده شیوع—که تا کنون به کشته شدن بیش از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده—و ساعت بیشتر آنها هر روز بیشتر وحشت زده تبدیل شدن آنها به.

فاکس نیوز طرفداران در ضمن به مراتب کمتر از MSNBC یا سی ان ان وفاداران به دنبال مراکز کنترل بیماری دستورالعمل برای ماسک پوشیدن روسری یا bandanas بیش از چهره خود را زمانی که آنها سرمایه گذاری در خارج از منزل. است که 25 درصد از فاکس نیوز بینندگان دنبال نمونه ای از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رفتن maskless در حالی که تنها 14 درصد از مردمی کوک به MSNBC و سی ان ان ترک خانه بدون پوشش صورت.

اینها تنها برخی از نتایج "COVID-19 آمریکا, اخبار, ترس, شاخص" گسترده عمومی-نظر سنجی آنلاین پنل 4,021 بزرگسالان 18 سال و بالاتر (با یک به علاوه یا منهای 1.5 درصد خطا) که منتشر شد پنج شنبه صبح توسط Newsy 24 ساعته زنده جریان اخبار برنامه که همچنین می رسد بیش از 40 میلیون خانوار از طریق مختلف کابل و تلویزیون های ماهواره ای ارائه می کنند.

"پس مرگبار گسترش این رمان coronavirus آمریکایی voraciously مصرف شده در اخبار, در مارس و آوریل" Newsy "در صفحه اول ترس" گزارش می دهد. "و در حالی که برخی از رکورد های رتبه بندی و فیلمهای ترافیک مسطح است, ما در حال گرفتن یک عکس واضح تر از چگونه افزایش, اخبار مصرف ممکن است نهفته در روح و روان ما و چگونه است که تاثیر متفاوت بر روی یک بیننده شبکه ای از انتخاب."

این گزارش ادعا میکند: "پس از شکستن ترس بیننده احساس در ارتباط به اخبار شبکه تماشا یک روند ظهور است که کسانی که به تماشای لیبرال متمایل منابع تمایل دارند به توافق برسند آنها به طور قابل توجهی بیشتر می ترسم."

آنلاین نظرسنجی انجام شده در هفته پایانی آوریل توسط YouGov جهانی رای گیری شرکت مشخص شد که تنها 29 درصد از فاکس نیوز طرفداران بیشتر احساس استرس و اضطراب بیش از حد معمول در حالی که تماشای برنامه های مورد علاقه خود را در مقایسه با یک وحشت زده و عصبی 43 درصد از بینندگان سی ان ان. به طور کلی 65 درصد از ساکنان آمریکا که به تماشای مختلف پخش و کانال های کابل (یعنی ABC, CBS, NBC, BBC America, CNN, فاکس Newsy) نگران تبدیل شدن به آلوده به ویروس.

Newsy اجرایی کریستینا هارتمن اما استدلال می کند که در آن هیچ حادثه ای است که بینندگان از او down-the-middle ملودرام-خروجی میداد—که دارای اتاق های خبر در میسوری شیکاگو واشنگتن و دنور—تمایل به حاشیه کمتر ترس از کسانی که خود را از نظرات و اطلاعات از CNN و MSNBC; در یک مقیاس از 1 تا 10 Newsy متوسط عامل ترس است 6.23 نسبت به 6.85 برای سی ان ان و 6.88 برای MSNBC در حالی که فاکس بینندگان ثبت نام zen-like 5.47. با تشکر, Laura Ingraham!

در میان بینندگان به طور کلی زنان در این بررسی که حاشیه ترس بیشتر از مردان (6.07 در مقایسه با 5.40) در حالی که آنها هستند که به طور قابل توجهی سخت کوش تر در مورد رعایت پروتکل های پیشگیرانه. برای مثال تنها 46 درصد از مردان—در مقایسه با 59 درصد از زنان پاسخ داد که هی "خانه را ترک کنید, به جز برای تجهیزات لازم." در ضمن 41 درصد از زنان در مقایسه با 28 درصد مردان می گویند که آنها "بیشتر احساس اضطراب/استرس از حالت طبیعی و در حالی که تماشای اخبار."

و بیش از دو برابر درصد زنان نسبت به مردان (17 درصد به 8 درصد) اعتراف: "من باید گریه کرد در حالی که تماشای اخبار."

"[I]t روشن است که وجود سطوح بالایی از اضطراب و استرس در امریکا" می نویسد: Hartman, معاون رئیس جمهور از اخبار این E. W. Scripps متعلق به تلویزیون خروجی "و درجه ای است که آمریکایی ها این احساس ترس و خود را پس از آن رفتار—ارتباط قابل توجهی با نوع اخبار آمریکایی ها مصرف شده است.

"با یک تازگی افزایش درک درستی از چگونه COVID-19-مربوط به گزارش مؤثر است آمریکایی ها و اقدامات روزانه شبکه ها باید این فرصت را به خود را منعکس کند. انجام این روش ها استفاده می کنند به رله اخبار واقعا انجام خدمات عمومی? و یا به جای آنها اولویت punditry بیش از حقایق و اضافه کردن بی ارزش از ترس؟"

هارتمن پاسخ: البته آنها هستند.

صحبت از Newsy وطن از کلمبیا—حدود 85 کیلومتر از دریاچه از رشتهکوه اوزارک که در آن صدها نفر از maskless و در بسیاری از موارد shirtless و بیکینی پوشیدن شهروندان صرف تعطیلات آخر هفته تنفس و پاشش استخر آب در هر یک از دیگر—هارتمن گفت: Daily Beast: "من در صحبت کردن به همسایه بیش از آخر هفته که به من گفت که او فقط به حال برای جلوگیری از تماشای اخبار... او به من گفت:" شما می دانید من می خواهم به نگه دارید تا اما من فقط احساس من ساخته شده است که احساس یک نوع خاصی از راه توجه به آنچه من به تماشای'...

"ما باید در مورد مراقبت از ما چگونه مردم احساس," هارتمن اضافه شده است. "ما اعتقاد داریم که ما چگونه آنها را احساس متصل به طور مستقیم به چگونه اغلب آنها آمده و به تماشای اخبار و مسئولیت وجود دارد."

به عنوان گزارش های خبری که بی درنگ بینندگان به گریه "من کاملا فکر می کنم که یک عامل بازدارنده," هارتمن گفت. "برخی از ما masochists و ما به بازگشت به منابع است که ما احساس بد و یا منابع است که ما احساس دیوانه"—اما که هارتمن گفت: نه Newsy فلسفه است.

"ما واقعا خوش بینانه," او گفت:. "یک پوشش نقره ای در مورد این بیماری همه گیر برای [اخبار تلویزیون], کسب و کار, حداقل در قول" بوده است چه هارتمن متوجه شده به عنوان یک تغییر در بینندگان نگرش از خیالی اعتقادات و جهش از ایمان به این واقعیت مبتنی بر دانش است.

"زندگی در اواسط میسوری خانواده شوهرم تمایل به بسیاری از نظریه پردازان توطئه و علاقه به این بیماری همه گیر است واقعا تغییر کرده است که" او گفت:. "من می بینم بسیاری از اعضای خانواده اش به اشتراک گذاری اخبار از منابع معتبر—که من تا به حال هرگز دیده می شود و واقعا بزرگ بود برای دیدن... مردم شروع به دیدن که گرفتن اخبار از ق و یوتیوب پردازان توطئه است نه راه رفتن در مسائل مرگ و زندگی است."

در اواخر بهتر از هرگز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن