پس شما باید زمان بیشتری را بر روی دست خود را, چرا که نه به کمپوست یک شات

که در خانه این یا واقعا فقط در یک مکان برای این کار طولانی شده مرا به دیدن چه مقدار زباله من تولید کند. Spoile

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

که در خانه این یا واقعا فقط در یک مکان برای این کار طولانی شده مرا به دیدن چه مقدار زباله من تولید کند. Spoiler alert: این خیلی بیشتر از من فکر کردم. اما من در اینجا به شرم هر کسی که در واقع کاملا برعکس است. من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از راه های کوچک ما می تواند به کاهش ردپای کربن ما از رانندگی کمتر (چک) را با استفاده از یک ماشین لباسشویی و خشک کن (همچنین متاسفانه چک کنید) اما باغبانی است آنچه که من انجام شده است و چیزی است که من توصیه می کنم هر کس به یک شات در حال حاضر که همه ما باید کمی بیشتر زمان در دست ما است.

شروع

کمپوست یک راه طبیعی برای بازیافت تمام مواد آلی در خانه خود را از طریق تجزیه. کمپوست می تواند خود را بهبود بخشد خاک را احتباس آب است که به شما صرفه جویی در پول در صورتحساب آب و کمک می کند تا نگه داشتن بیش از حد زباله از محل های دفن زباله ، برای شروع شما نیاز به دو چیز است. این اولین بار است که یک سطل کمپوست برای آشپزخانه شما. این که آیا شما می خواهید برای شروع یک کمپوست در خانه و یا اگر شما یک کمپوست در مرکز شما می توانید آنها را به. شما می خواهید چیزی براق designy و در عین حال ساده است زیرا پس از همه, آن را واقعا فقط یک سطل زباله می تواند. این یکی عالی.

بامبو بن کمپوست

سپس به اطمینان حاصل شود که شما می توانید با استفاده از بن خود را دوباره و دوباره بدون آن گرفتن ناخالص شما می خواهید compostable کیسه زباله. اینها ایده آل برای حمل خود را compostables به حیاط خلوت. چه compostable از شما بپرسم ؟ نیز وجود دارد یک لیست کامل اما در اینجا برخی از نکات برجسته هستند و تقریبا هر تکه های غذا (حتی پوسته تخم مرغ) و حوله کاغذی و رول) پیتزا جعبه (نمی دانید که یکی!), و قهوه و فیلتر. لطفا فراموش نکنید کمپوست, گوشت, لبنی, محصولات پت مدفوع پلاستیک (مگر اینکه به طور خاص نشاندار), شمع, صدف آلومینیوم فویل کیسه جارو, q-tips.

Compostable کیسه

برای ایجاد یک محیط ایده آل برای تجزیه, شما نیاز به ایجاد یک مقدار مناسب و معقول از compostable مواد به همین دلیل است که اگر شما لازم نیست که فضای زیادی من توصیه می گرفتن زیادی tupperware ظرف (شما همچنین می توانید برخی از آنهایی که کوچکتر) و نگه داشتن آن را در فریزر خود را. این را حفظ خواهد کرد آن را از بو کردن و به شما اجازه قرار دادن مواد آلی بر روی یخ تا زمانی که شما آماده برای شروع به شمع خود را.

Tupperware

عنوان خارج

در حال حاضر که شما ساخته شده تا به اندازه مناسب و معقول مقدار آشپزخانه compostables (با نام مستعار "سبز" مواد) از آن زمان به آنها را در خارج. انتخاب یک محل سکونت: خشک نقطه سایه دار است بهترین و مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از اتاق است که یک مربع از حدود سه فوت در هر جهت. سپس شما نیاز به آماده سازی زباله های خود را. کوچکتر ذرات سریع تر آنها را تجزیه. هنگامی که آنها به اندازه حق پخش خود را برای اولین بار "قهوه ای" لایه که باید شامل بوته های خشک مواد شاخه درخت افتاده و مقوا روزنامه, و غیره. که اضافه کردن کربن به شمع. سپس بیل یک لایه از خود را "سبز" مواد لایه ای از خاک و اضافه کردن آب به مرطوب هر سه لایه. ادامه این همان لایه الگو برای ایجاد یک توده ای که سه پا بالا و مطمئن شوید که برای نگه داشتن شمع خود را مرطوب.

Flexzilla شلنگ باغ

پیوند بیل

خود را حفظ کمپوست

هنگامی که شما ساخته شده است شمع در صدر آن را با یک لایه قهوه ای شده اند و نگه داشتن آن مرطوب (اما نه خام) شما نیاز به هوا کمپوست خود را. میکروب ها هستند که تجزیه همه چیز را در خود کمپوست نیاز به هوا برای نفس کشیدن و کار. با استفاده از یک چنگال خوب به روشن کردن شمع هفتگی از داخل به خارج و نگه داشتن اکسیژن از طریق آن جریان. آن را عادی و بسیار رضایت بخش هم برای دیدن بخار از شمع.

توده کمپوست خود را نیز نیاز به نگهداری در دمای مناسب برای نگه داشتن همه چیز زنده است. بهار و تابستان زمان مناسب برای شروع یک کمپوست بنابراین شما باید مجموعه ای اما من هنوز هم توصیه می گرفتن کمپوست دماسنج به بررسی کنید که توده کمپوست باقی مانده بین 110 و 160 درجه فارنهایت است.

کمپوست دماسنج

درو پاداش

یک بار خود را به کمپوست است که شما باید آن را دو هفته در باغ خود را قبل از کاشت دانه. اما پس از آن دو هفته go crazy. همه که پایدار کار پرداخت می شود و گیاهان خود را خواهد شد با تشکر از شما برای آن زمین را بیش از حد.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب