تصویب پیش نویس طرح حفاظت توسط کمیته طلبکاران

رنگارنگ (Euronext پاریس: TCH; OTCQX: TCLRY) ("Company ") و SELARL FHB ارائه شده توسط من Hélène Bourbouloux و G

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

رنگارنگ (Euronext پاریس: TCH; OTCQX: TCLRY) ("Company ") و SELARL FHB ارائه شده توسط من Hélène Bourbouloux و Gaël خیاط در ظرفیت خود به عنوان مدیران قضایی منصوب چنین با حکم دادگاه تجاری پاریس (این " قضایی مدیر "), در اینجا اعلام کند که در چارچوب نشست و برگزار قضایی مدیر دهندگان' کمیته تحت شتاب مالی حفاظت روش تایید پیش نویس طرح حفاظت در اکثر 100% از طلبکاران که بازیگران یک رای.

این یک نقطه عطف مهم برای این شرکت و آینده کلید نقطه عطف خواهد بود که سهامداران در جلسه ای که برگزار خواهد شد در تاریخ 20 جولای سال 2020 در پشت درهای بسته و بدون حضور فیزیکی از سهامداران با توجه به وضعیت بهداشتی. قوی مشارکت لازم برای رسیدن به حد نصاب مورد نیاز و مثبت سهامداران رای به نفع همه قطعنامه در این جلسه از اهمیت این شرکت در آینده به عنوان این را تسهیل اجرای طرح حفاظت از باز شدن فصل جدیدی برای توسعه این شرکت است.

در غیر این صورت رنگارنگ انتخاب خواهد شد اما به درخواست دادگاه برای شروع امانت (redressement judiciaire) و یا رسیدگی به انحلال که در این صورت نيمه تمام دارایی های شرکت می تواند نسبت داده شود یا به فروش می رسد به پول جدید ارائه دهندگان موجود و وام دهندگان اجازه می دهد به ادامه فعالیت های این گروه (در شرکت های تابعه سطح) و تجاری با مشتریان و تامین کنندگان به لطف تقویت ساختار مالی. اما در چنین وضعیت سهام این شرکت خواهد از دست دادن تمام یا شبه همه از ارزش خود را.

رای گیری و رای گیری فرم در دسترس هستند در وب سایت این شرکت (https://www.technicolor.com/investor-center/shareholders-meeting). رای گیری فرم باید دریافت شود نه بعد از 17 جولای سال 2020 است. سهامداران رای گیری از طریق Votaccess خواهد شد و تا جولای 19, 2020, 3 بعد از ظهر (به وقت پاریس) برای ارسال رای خود را.

در مورد Technicolor: www.technicolor.com
Technicolor سهام در بورس پاریس ارز (TCH) و داد و ستد در ایالات متحده آمریکا در OTCQX بازار (OTCQX: TCLRY).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب