تاکر کردم واقعی رسوایی بنابراین او را نگه می دارد اختراع خیالی دشمنان

پس از یک هفته خود را در "preplanned" تعطیلات آغاز شده است که فقط پس از رئیس خود نویسنده بلیک نف بود خواست و سپ

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

پس از یک هفته خود را در "preplanned" تعطیلات آغاز شده است که فقط پس از رئیس خود نویسنده بلیک نف بود خواست و سپس سرنگون برای pseudonymously ارسال انواع متعصب و misogynistic محتوای آنلاین Tucker Carlson بازگشت و در درست Trumpist مد و سعی کردم به نوبه خود صفحه—با ایجاد یک بحث جدید به تغییر موضوع توسط doxxing یک نیویورک تایمز خبرنگار. سوال: چه کسی اعلام کرد در روز شنبه او را برای "preplanned تعطیلات شروع سهشنبه است. پاسخ: یک بحرانزده فاکس نیوز ستاره درست مثل Laura Ingraham بود و پس از او ساخته شده سرگرم کننده از پارک بازمانده دیوید هاگ یا Sean Hannity پس از دو برابر را در ست غنی یا قاضی جعبه شراب پس از ساخت متعصب ضد اسلامی نظرات در مورد Ilhan عمر. یا بیل o'reilly چند بار.

صحبت از چیزهایی که همان ماندن در فاکس فقط به عنوان ماهی منجمد وارث خاموش بود از هفته ماهیگیری, نام خود را به آمد تا با یک روش جدید تجاوز جنسی و آزار و اذیت شکایت ثبت شده توسط Fox news کارمند جنیفر اکهارت و منظم مهمان کتی Areu. در طرح دعوی در دادگاه Areu مدعی است که "آقای کارلسون به سختی هر گونه تلاش برای پنهان کردن اهداف خود شروع به گفتن خانم Areu که او خواهد بود به تنهایی در شهر نیویورک است که شب و به طور خاص گفت که او خواهد بود ماندن به تنهایی در اتاق هتل خود را بدون هیچ گونه همسر یا بچه ها." زمانی که Areu کاهش یافته است به دیدار با او وجود دارد با توجه به ادامه او ظاهر خود را نشان می دهد اما متوقف شده است. فاکس می گوید که "جامع تحقیقات مستقل" بود "مشخص است که همه از کتی Areu را در برابر ادعای فاکس نیوز از جمله مدیریت خود را به عنوان به خوبی به عنوان" کارلسون و دیگر شبکه شخصیتهای "در حال غلط آشکارا بیهوده و بیمعنی و کاملا عاری از هر گونه شایستگی."

این رقص اول یا دوم و یا سوم از شبکه است که پرداخت می شود میلیون ها نفر برای کمک به حل و فصل دعاوی علیه Bill o'reilly و 45 میلیون دلار بیشتر برای ادعا در برابر Roger Ailes. آن دو از بین رفته اند اما کارلسون بود در هوا در این هفته انجام آنچه او می تواند انجام دهد تا خود را یک بار دیگر به عنوان قربانی. او گفت: هیچ چیز در مورد اتهامات آزار و اذیت جنسی در شب اول بازگشت و یا در مورد سیاه و سفید خود را همکاران نگرانی در تماس با شرکت برنج مورد "سفید supremacist همراه" در داخل شبکه خبر. او را منعکس نمی کند در همه چیز در مورد چگونه او به پایان رسید تا با یک نژادپرست زن-hater به عنوان رئیس خود نویسنده است. به جای او پرسید: "چرا به نیویورک تایمز انجام این محل از خانواده من ، خوب, شما می دانید چرا. به ما صدمه دیده به من آسیب همسر و بچه خود را به طوری که من بسته خواهد شد و جلوگیری از مخالفت با آنها. آنها بر این باورند در نیروی. ما آموخته ام که."

این معلوم نیست چه داستان تاکر با اشاره به. این امکان وجود دارد که این باعث شده ماهی منجمد وارث فروش خود را از $3.95 میلیون سی, صفحه اصلی, یک داستان بود که تحت پوشش در تنوع. داستان در مورد غنی مشاهیر فروش خانه های خود هستند بسیار شایع است و تقریبا هرگز به سیاست اما با توجه به کارلسون این بود که برخی از نوع از ایالت نیویورک تایمز طرح که او در معرض. کارلسون همچنین پخش روزنامه عکس او را خواستار یک "فعال سیاسی است."

بعد تاکر بمب "اگر ما منتشر شده آدرس خانه از هر یکی از بی روح ربات ویراستاران در نیویورک تایمزکه اختصاص داده و موفق این تحریک خشونت علیه خانواده من?" که تحریک خشونت نمی کند در واقع وجود داشته باشد و کاغذ رکورد مجبور شد به می گویند که "در حالی که ما نه تایید آنچه که ممکن است یا نه ممکن است انتشار در آینده نسخه های به بار است و قصد ندارد به افشای هر گونه اقامت Tucker Carlson که کارلسون آگاه بود قبل از امشب پخش است."

اما کارلسون خود تحریک مطلقا وجود ندارد. لحظات پس از پخش یک عکس از خبرنگار آزاد او ادعا خواهد بود قرار دادن خانواده خود ایمنی در معرض خطر دریایی از محافظه کار حساب توییتر واقعا doxx که خبرنگار با تورنت آزار و اذیت زیر و برخی از حساب های ارسال آدرس خود را و دیگر اطلاعات شخصی.

البته تاکر می دانستند نیویورک تایمز بود که به doxx او. این چیزی نیست که نیویورک تایمز می کند, اما این چیزی است که اتفاق می افتد در کمتر راست نشریات مانند Daily Caller, تاسیس توسط کارلسون که doxxed مردم پشت خوابیده غول.

اما وجود دارد هیچ جایی برای عقل یا فکر زمانی که وجود خشم و اوباش برای پیوستن به, است که دقیقا چه جناح راست توییتر را با کمی کمک از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از جمله اقدام معاون میهن کار کن Cuccinelli که توییتی حمایت خود را از تاکر را کاملا بی اساس نیویورک تایمز نماید.

این بود که هرگز در مورد آنچه که در واقع اتفاق می افتد; این بود که هرگز در مورد حقیقت این بود که همیشه در مورد حواس پرتی و قلدری—دو چیز است که Tucker Carlson برتری در. این اولین صفحه از Trumpist راهکار: حمله. حمله. حمله. هرگز دفاع کند.

بنابراین به جای پاسخ به اتهامات علیه او کارلسون اختراع یک دشمن. او نمی تواند حمله به زنان, چرا که می تواند بیش از حد آشکار است اما قبل از انکار همه چیز اولین حرکت این است که همیشه به دور تراشه در بنیاد حقیقت و حمله به رسانه ها. البته کارلسون نخبگان عضو از رسانه ها اما چیزی که خود پایه فن توانسته است به چشم پوشی همراه با بسیاری از دیگر حقایق ناخوشایند.

هدف قرار دادن مردم است چه Fox News opinion میزبان انجام دهد. تحریک و فعال کردن پایه. آنها کسی را سرزنش و چیزی به نفرت. و شانس دشوار اگر شما انتخاب به عنوان قربانی. این در حال رفتن برای پایان دادن به در اشک و یا شاید چیزی بدتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن