فرانسه: پاکسازی ousts وزیر کشور در دولت پاکسازی

رئیس جمهور همچنین به جای سر از وزارت دادگستری وزارت کار و وزارت زیست محیطی انتقال. تجدید سازمان است که به منظو

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

رئیس جمهور همچنین به جای سر از وزارت دادگستری وزارت کار و وزارت زیست محیطی انتقال. تجدید سازمان است که به منظور تغییر دولت تمرکز به پست-coronavirus همه گیر بازیابی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی سرنگون کشور در میان دولت shakeup روز دوشنبه پس از تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس.

تجدید سازمان با هدف تغییر دولت تمرکز به پست-virus بهبود اقتصادی در دو سال گذشته از پاکسازی کند. سابق بودجه وزیر جرالد Darmanin بود به نام به جای کریستف Castaner که آمده بود زیر آتش میان گسترده در فرانسه در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی موجب مرگ جورج فلوید در ایالات متحده است.

پاکسازی همچنین نام یک تحریک آمیز وکیل اریک Dupond-مورتی که در دفاع از بنیانگذار ویکی لیکس جولیان آسانژ به عنوان رئیس وزارت دادگستری. او همچنین با نام سابق حزب سبز مجلس, باربارا Pompili به عنوان رئیس جدید وزارت زیست محیطی انتقال پس از پاکسازی آمد زیر آتش برای اقدام نیست به اندازه کافی در وعده برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای.

اما پاکسازی نشد تغییر, سرمایه گذاری, سلامت خارجه و وزرای دفاع.

"در هر مرحله از بازسازی کشور ما خواهد بود مراقب باشید به ترک هر کسی که توسط ایستگاه فرعی" پاکسازی توییتی.

پاکسازی که در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است تظاهرات توده ای و coronavirus بحران وعده داده است که دولت جدید خواهد بود یکی از "هدف و وحدت است." در یکی دیگر از توییت او گفت که او تا سال 2017 وعده های انتخاباتی به نوسازی فرانسه و آزاد کردن آن در کسب و کار باقی می ماند مرکزی به دستور کار خود اما که او "باید در انطباق با تحولات بین المللی و بحران ما در حال تجربه. یک مسیر جدید باید جعلی است."

چه کسی

اولیه تغییر در وزارت کشور — وزارت مسئول پلیس. پس تظاهرات علیه خشونت پلیس در فرانسه وزیر کشور سابق Castaner در ابتدا اعلام کرد ممنوعیت استفاده از chokeholds در پلیس اما پس از آن حمایت بر ضد تظاهرات و فشار پلیس و اتحادیه های کارگری. او همچنین با انتقاد برای راه اندازی یک آزمایش با گسترش تیزر استفاده کنید.

Castaner جایگزینی Darmanin سابق محافظه کار که پیوست پاکسازی را میانه رو حزب در سال 2017, و به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان صریح اما موثر است.

بیشتر بخوانید: نخست وزیر جدید فرانسه ژان کستکس پایین-مشخصات بارگیری

Dupond-Moretti جدید سر از وزارت دادگستری و یکی از فرانسه معروف ترین وکلا و نیز نماینده سابق وزرای دولت را متهم به تقلب مالیاتی و آزار و اذیت جنسی و همدستان به محمد مره که رفت و بر روی یک ضد سامی داد و بیداد تیراندازی در شهر تولوز در سال 2012 در نتیجه هفت مرگ و میر.

در ضمن الیزابت برن جدید وزارت کار سر خواهد بود وظیفه با مدیریت در انتظار افزایش بیکاری است. هفته گذشته پاکسازی همچنین قطع نخست وزیر سابق ادوارد Philippe که رهبری فرانسه از طریق آن coronavirus مستند و سه سال اول پاکسازی ریاست جمهوری. فیلیپ جایگزین شد نخست وزیر ژان کستکس حرفه ای, کارمند با مشخصات پایین که منصوب شد در روز جمعه.

lc/stb (AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن