کرواسی: انتخابات نشان می دهد رای دهندگان جوان' بی تفاوتی نسبت به سیاست

چند نفر جوان هستند به احتمال زیاد به او رأی در کرواسی انتخابات پارلمانی روز یکشنبه ، جدیدترین کشور در اتحادیه

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

چند نفر جوان هستند به احتمال زیاد به او رأی در کرواسی انتخابات پارلمانی روز یکشنبه ، جدیدترین کشور در اتحادیه اروپا رای دهندگان در این کشور بیمار از سیاست و در حال تبدیل پشت خود را در رای دادن.

چگونه بسیاری از رای دهندگان بین سنین 18 و 30 بازیگران برگه های رای در کرواسی انتخابات پارلمانی این یکشنبه, جولای 5? هیچ کس واقعا نمی داند اما مارکو Matijevic بنیانگذار و سردبیر محبوب کرواتی پورتال جوانان srednja.hr., انتظار مردم در انتخابات را مشابه که از انتخابات پارلمانی اروپا در سال 2019. و تعداد کسانی که جدی شد: در حالی که جوانان مشارکت رای دهندگان در سراسر بلوک به طور متوسط 42 درصد آن تنها 18 درصد در کرواسی.

رای دهندگان بی تفاوتی در میان جوانان کرواسی متناسب با این واقعیت است که این کشور احزاب سیاسی فاقد تخیل وقتی که می آید به درگیر شدن آنها. "افراد جوان نمی بینم کرواتی احزاب برخورد با مسائل مربوط به آنها و نه آنها را احساس به عنوان اگر آنها در حال صحبت به می گوید:" Matijevic.

البته سیاستمداران سر و صدا کردن واجب عبارات مورد دادن افراد جوان فرصت ها و تماس آنها آینده ملت, اما آنها صحبت می کنند هرگز به طور مستقیم به مسائل مربوط به مقابله با آنها. آموزش و پرورش یک موضوع است که هرگز خطاب می گوید: Matijevic. او اضافه می کند که سیاستمداران حتی مبهم و noncommittal وقتی که می آید به تبیین فرصت های اقتصادی.

Matijevic می گوید که منجر به یک دور باطل: پس از رای دهندگان جوان نمی بینم هر گونه ارتباط بین زندگی خود و آنچه که سیاستمداران در حال فروش آنها باقی می ماند یا علاقهای به شرکت در فرایند دموکراتیک است. این واقعیت که آنها نیز نسبتا کوچک بلوک از رای دهندگان نیز به معنی بزرگ کشور احزاب سیاسی خسته نباشید برخورد با آنها.

Croatian Prime Minister Andrej Plenkovic (picture-alliance/PIXSELL/M. Sabic)

نخست وزیر Andrej Plenkovic از محافظه کار اجتماعی HDZ امیدوار است برای مدت دیگری در دفتر

با پای خود رای

با وجود که وجود دارد این است که دلیل خوبی برای تمرکز بر این کشور رای دهندگان. نرخ تولد در کشور از 4 میلیون نفر است که کمتر از میانگین اتحادیه اروپا و بیکاری جوانان است که می ایستد در 16.2% است که در بالای آن است. به عنوان یک نتیجه به طور متوسط 40000 تا 50000 نفر — بیشتر بین سنین 20 و 30 — مجبور به ترک کشور هر سال از کرواسی به اتحادیه اروپا پیوست و در سال 2013.

بیشتر سر به آلمان, بلکه, ایرلند, به دنبال یک زندگی بهتر. "مردم در حال مهاجرت هستند زیرا نا امید با دولت — که هرگز در گذشته اتفاق افتاده است" می گوید: Tado Juric یک جمعیت از پایتخت زاگرب. او می گوید آنها نا امید در یک "سیستم نیست که پاداش آموزش و پرورش و کار سخت است."

دیگر یک وظیفه مدنی

حتی کسانی که برنامه در رای گیری نیست و مشتاق در مورد آن: "من فکر می کنم آن را یک وظیفه مدنی می گوید:" Jakov. اما 19 سال انتظار ندارد هر چیزی را برای بهبود به عنوان یک نتیجه. لورا یک جوان 19 ساله دانشجو از زاگرب موافق است: "من فکر نمی کنم رای گیری را تغییر چیزی در زندگی من است. سیاستمداران وعده همه نوع از مسائل است اما تجربه نشان داده است که کسانی که وعده های خالی هستند."

برونو است که در 19 بسیار بیشتر بلانت "من باور نمی کنم یک کلمه سیاستمداران می گویند که چرا من نمی گوش دادن به آنها." Paulina یک جوان 19 ساله روانشناسی دانش آموز که می خواهد به یاد روزی می گوید او رای خواهد داد با این حال. او می گوید: آموزش و پرورش و اقتصاد در حال او مسائل کلیدی اما می افزاید: او را دیده است پیشرفت کمی: "همه چیز بهبود بخشد ؟ من فکر نمی کنم."

عامل دیگری که بدون شک می افزاید: به احساس ناتوانی است که ممکن است از این کشور محافظه کار ملی نیروهای. این همجنس گرایی را به عنوان یک بیماری است و می خواهید به ممنوعیت سقط جنین — حتی در موارد تجاوز به عنف. این گروه ها می بانک در حمایت از کلیسای کاتولیک که خود دارای نوسان بیش از یک بخش قابل ملاحظه از کرواسی را در مدارس ،

ایوانا یک 22 ساله می یابد این وضعیت غیر قابل قبول است: "من قطعا رفتن به رای دادن. من امیدوارم که سیاست را بهتر مدرن تر و این همه پیشرفت ما را ساخته اند مبارزه برای حقوق بشر است frittered دور. من امیدوارم که اقلیت محافظت خواهد شد." ایوانا می گوید حقوق زنان یک مسئله بزرگ برای او: "این زندگی من است. آن است که با بدن زنان و انتخاب است که زنان به تنهایی باید ساخت — و نه گزینه های دیکته شده توسط مردان پیشرو بحث و گفتگو است."

Croatian President-elect Zoran Milanovic celebrating the runoff presidential election on January 5, 2020 (Reuters/M. Djurica)

کرواتی رئیس جمهور Zoran Milanovic, مرکز-چپ حزب سوسیال دموکرات را شکست داد وقت رئیس جمهور Kolinda Grabar-Kitarovic از محافظه کار HDZ در ژانویه 2020 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری

تمایلات محافظه کار

در عین حال اکثر جوان کرواتی رای دهندگان نیست rebels: "اخیر نظرسنجی نشان می دهد جوان کرواسی در حال شدت محافظه کار و رای بسیار شبیه به سایر نقاط کشور. حاکم کرواتی اتحادیه دموکرات (HDZ) است که محافظه کار به احتمال زیاد برنده بسیاری از آرای خود را. این سوسیال دموکرات به رهبری راه اندازی مجدد ائتلاف و ملی-مردمی 'پدری جنبش' خواهد بود, از پشت," پیش بینی Marko Matijevic از srednja.hr.

که محافظه کاری بود مستند در طول یک مطالعه انجام شده در سال 2015. بر این اساس 65 درصد از تمام فارغ التحصیلان دبیرستان گفت: همجنس گرایان باید قادر به انجام هر آنچه که آنها می خواهند به صورت خصوصی اما نباید قرار داده و جهت گیری جنسی خود را بر روی صفحه نمایش در — نیمی از پاسخ دهندگان ابراز پشتیبانی از ممنوعیت عمومی در دسترس نباشد.

ایوانا می گوید: او نه حاضر به قبول آن و نه دوستان او. او می گوید: آنها معتقدند که آنها باید ایستادن برای باز و تحمل کرواسی که در آن هر کس می تواند زندگی می کنند و کار می کنند. "من امیدوارم که زندگی من را در بهبود این یکشنبه — و این که من نمی خواهد احساس تحت فشار به ترک کشور می گوید:" 22 ساله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن