ناسا-طراحی و توسعه ونتیلاتور مجاز توسط FDA برای استفاده

جدید با کیفیت بالا-فشار ونتیلاتور توسعه یافته توسط ناسا مهندسین و مناسب برای درمان coronavirus (COVID-19) بیما

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

جدید با کیفیت بالا-فشار ونتیلاتور توسعه یافته توسط ناسا مهندسین و مناسب برای درمان coronavirus (COVID-19) بیماران مبتلا به امروز تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای استفاده تحت FDA مارس 24 ونتیلاتور اضطراری با استفاده از مجوز.

به نام حیاتی (ونتیلاتور مداخله تکنولوژی در دسترس محلی) دستگاه توسعه یافته توسط مهندسان ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) در جنوب کالیفرنیا به آزاد کردن این کشور محدود عرضه سنتی هواکش به طوری که آنها ممکن است مورد استفاده در بيماران مبتلا به شدید ترین COVID-19 علائم.

ناسا ایجاد یک نمونه اولیه برای بیماران مبتلا به کروناویروس

"این FDA مجوز یک نقطه عطف کلیدی در یک فرایند است که نمونه ای بهتر از آنچه دولت می تواند در زمان بحران گفت:" ناسا مدیر جیم Bridenstine. "این دستگاه تنفس مصنوعی است که یکی از نمونه های بی شماری از چگونه مالیات دهندگان سرمایه گذاری در اکتشافات فضایی – مهارت و تخصص و دانش جمع آوری شده بیش از چند دهه از هل دادن مرزها و دستیابی به اولین ها برای بشریت – ترجمه به پیشرفت است که بهبود زندگی بر روی زمین است."

دفتر انتقال تکنولوژی و مشارکت شرکت در Caltech که مدیریت JPL برای ناسا ارائه شده است یک مجوز آزاد برای حیاتی است و رسیدن به تجاری صنعت پزشکی برای پیدا کردن تولید کنندگان دستگاه.

"حالا که ما یک طراحی ما در حال کار به تصویب باتوم به جامعه پزشکی و در نهایت بیماران به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" گفت: فرد Farina, مدیر ارشد نوآوری و مشارکت شرکت افسر در Caltech. "به این منظور ما در حال ارائه طرح برای صدور مجوز در یک خانواده سلطنتی-رایگان اساس در طول زمان از این بیماری همه گیر."

اورژانس با استفاده از مجوز اجازه می دهد تا برای استفاده از این دستگاه به طور خاص برای COVID-19 بيمار با هدف پرداختن به حاد تقاضا برای هواکش در طول coronavirus بیماری همه گیر. مثل تمام فن های حیاتی نیاز بیماران به تسکین یافته و یک لوله اکسیژن وارد شده به خود راه هوایی برای نفس کشیدن.

"مبارزه با ویروس ها و درمان بیماران در طول این بی سابقه جهانی همه گیر نیاز به روش های نوآورانه و عمل است. آن را نیز طول می کشد یک دست در عرشه رویکرد به عنوان نشان داده شده توسط این مهندسین ناسا که با استفاده از تخصص خود را در فضاپیما به طراحی سیستم تهویه مناسب برای بیمار و coronavirus بیماران. این مثال نشان می دهد که ما می توانیم انجام دهیم که همه با هم کار می کند برای مبارزه با COVID-19" گفت: FDA کمیسر Stephen هان. "ما اعتقاد داریم امروز اقدام خواهد شد افزایش در دسترس بودن از این زندگی-صرفه جویی در دستگاه های پزشکی. FDA ادامه خواهد داد برای اضافه کردن محصولات به این اورژانس با استفاده از مجوز, به عنوان مناسب, در این بیماری همه گیر به منظور تسهیل در افزایش یک موجودی."

قبل از FDA بررسی حیاتی prototype گذشت بحرانی آزمون آوریل 21 در دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای در نیویورک است. حیاتی به شمار فواید در پاسخ ملی به COVID-19. آن ساخته می شود سریع تر و نگهداری آسان تر از سنتی به ونتيلاتور و تشکیل شده است از مراتب کمتر از بخش هایی که بسیاری از آنها در حال حاضر در دسترس برای تولید کنندگان بالقوه از طریق های موجود در زنجیره تامین. طراحی انعطاف پذیر آن به معنی آن نیز می تواند اصلاح شود برای استفاده در زمینه بیمارستان در حال راه اندازی در مراکز کنوانسیون هتل ها و دیگر با ظرفیت بالا و امکانات در سراسر کشور و در سراسر جهان است. در نظر گرفته شده برای سه یا چهار ماه این دستگاه جدید نمی خواهد جایگزین فعلی بیمارستان هواکش که می تواند سال گذشته و در حال ساخته شده به آدرس طیف وسیع تری از مسائل پزشکی.

"این هیجان انگیز در آینده با حیاتی طراحی" گفت: میشل عید پاک یک مهندس مکاترونیک در JPL که مشغول به کار در توسعه دستگاه. "در حال حاضر که ما تایید FDA ما به دنبال به جلو به دیدن شرکت مجوز این فناوری و به اشتراک گذاری آن با بقیه جهان است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه ناسا کمک در پاسخ ملی به COVID-19 بازدید: https://www.nasa.gov/coronavirus

-پایان-

عنوان تصویر:

حیاتی (ونتیلاتور مداخله تکنولوژی در دسترس محلی) جدید فشار ونتیلاتور توسعه یافته توسط ناسا و طراحی شده برای درمان coronavirus (COVID-19 بيمار). مهندسین ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت در کالیفرنیا طراحی شده است این دستگاه برای آزاد کردن کشور محدود عرضه سنتی هواکش به طوری که آنها ممکن است مورد استفاده در بيماران مبتلا به شدید ترین COVID-19 علائم.اعتبار: ناسا/JPL-Caltech


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن