Coronavirus آخرین: اوباما انتقاد شدید سران ایالات متحده برای پاسخ

رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما با صدور نادر عمومی ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را از دست داده و

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما با صدور نادر عمومی ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را از دست داده و همه گیر و گفت: "بسیاری از آنها حتی تظاهر به صلاح باشد." دنبال DW برای آخرین.

  • مقامات آلمانی هشدار داده است که راست افراطی با استفاده از anti-مستند اعتراض به گسترش تبلیغات
  • فرماندار نیویورک اندرو کومو می گوید: دولت جدید را تایید کرد COVID-19 موارد عمدتا آمدن از کسانی که در حال خرید, ورزش یا اجتماعی
  • بیش از 310,000 مردم در سراسر جهان فوت کرده اند با توجه به COVID-19 در حالی که بیش از 4.6 میلیون نفر ثبت شده است

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:00 نپال دیده است اول آن coronavirus مربوط به مرگ است. قربانی 29 ساله که به تازگی با توجه به تولد از Sindhupalchowk منطقه 90 کیلومتر (56 کیلومتر) به دور از پایتخت نپال.

نوزاد کودک و دیگر اعضای خانواده خواهد شد تست شده برای ویروس. او از کاتماندو بیمارستان پس از زایمان. پس از نشان دادن علائم تب و مشکلات تنفسی او تحت درمان در یک بیمارستان محلی است. به عنوان وضعیت او بدتر شده او با اشاره به یکی دیگر از بیمارستان.

نپال گزارش شده تنها 281 نفر از COVID-19 تا کنون. کارشناسان می گویند که با توجه به نرخ بسیار پایین تست. کشور انجام شده کمتر از 100,000 آزمون تا کنون. این اولین کشور در جنوب آسیا به گزارش یک مورد در ژانویه. نپال شده است در مستند از مارس 24.

 A mother pulling vegetable cart along with her child in the market during complete nation lockdown as concerns about the spread of Corona Virus (picture-alliance/NurPhoto/N. Maharjan)

نپال اولین کشوری بود که در جنوب آسیا به گزارش یک مورد COVID-19

00:45 برزیل پیشی گیرد اسپانیا و ایتالیا در این شماره از تایید COVID-19 موارد آن را بزرگترین چهارم شیوع در جهان است.

کشور وارد شده 14,919 موارد جدید طی 24 ساعت آوردن این کشور در مجموع به 233,142. بیش از 15 ، 600 نفر فوت کرده اند با توجه به کروناویروس در کشور تا کنون.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro بارها عنوان جدیت شیوع رد virus به عنوان یک "کمی آنفولانزا." برزیل در حال حاضر بدترین آمار کشور در آمریکای لاتین با کارشناسان هشدار داد که ارقام واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

00:01 در یک نادر حرکت سابق باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با صدور آشکاری انتقاد از تهمت و دولت را از دست داده و همه گیر در یک سخنرانی به کلاس 2020 در روز شنبه.

او نه نام رئیس جمهور فعلی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هر گونه دیگر مقامات آمریکایی در سخنرانی برای فارغ التحصیلان از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها (HBCU) اما وجود دارد گفت: فقدان رهبری در بحران است.

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت.

"بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام," او اضافه شده است.

پس از خروج از دفتر در سال 2017 اوباما به طور معمول خودداری از انتقاد جانشین او زیر یک سنت در میان سابق آمریکا رئیس جمهور. اوباما نیز با توجه به یکی دیگر از سخنرانی برای فارغ التحصیلان دبیرستان بعد در روز شنبه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: ایتالیا به تشریح شل شدن مستند

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

tg, rs/rc (AP, AFP, dpa, Reuters)DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب