فدرال اکسپرس تدارکات کمک می کند تا در مبارزه با COVID-19 توزیع تجهیزات حفاظت شخصی برای بیمارستان ها در سراسر امریکا لاتین

فدرال اکسپرس Logistics, Inc., یک شرکت تابعه از فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) است ارائه ضروری در زنجیره تامین

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

فدرال اکسپرس Logistics, Inc., یک شرکت تابعه از فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) است ارائه ضروری در زنجیره تامین خدمات برای حمایت از مبارزه با COVID-19. فدرال اکسپرس است که تهیه Medline تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) از فدرال اکسپرس تدارکات امکانات واقع در پاناما Pacifico منطقه آزاد تجاری و پاناما برای بیمارستان ها در آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی و کارائیب.

مدلاین تولید کننده و توزیع کننده لوازم پزشکی و بالینی برنامه. تا به امروز بیش از 850,200 صورت ماسک شده اند به بیمارستان ها در سراسر منطقه با کمک از فدرال اکسپرس اکسپرس بزرگترین اکسپرس حمل و نقل شرکت.

"فدرال اکسپرس لجستیک است کمک به محافظت از کارگران خط مقدم در بیمارستان ها در سراسر آمریکای لاتین در این زمان بحرانی" گفت: Jeff اویلر, معاون رئیس جمهور از آمریکا, فدرال اکسپرس تدارکات. "ما مفتخر به خدمت به این مردان و زنان شجاع و به عنوان یک بخش ضروری از واکنش جهانی به COVID-19 بیماری همه گیر."

عمل به لوازم اضطراری به بیمارستان آغاز شد مارس 10, به عنوان ویروس خود ادامه داده و گسترش جهانی. تا به امروز در حدود 2000 جعبه هر کدام با 300 ماسک های توزیع شده در سراسر کارائیب و دیگر 1000 جعبه به آمریکای مرکزی. چندین بیشتر ظروف پر از PPE در راه هستند به پاناما برای توزیع به این مناطق و دیگر مشتریان در آمریکای جنوبی است.

این تجهیزات شامل ماسک و دستکش و کفش را پوشش می دهد و لباس یکبار مصرف — همه چیز کمک خواهد کرد که برای محافظت از پزشکان و پرستاران و مدیران بیمارستان.

فدرال اکسپرس تدارکات دریافت تجهیزات از تولید کنندگان جهانی و سپس بسته بندی و انجام سفارشات در یک منطقه آزاد تجاری است که خانه را به بسیاری از شرکت های چند ملیتی است که انجام کسب و کار در سراسر آمریکای لاتین از جمله Medline.

"فدرال اکسپرس تدارکات بود و چالاک عمل با حس ضرورت به ارائه ضروری در زنجیره تامین خدمات ما را قادر می سازد برای دریافت تجهیزات حفاظتی به جایی که به آن نیاز است بیشتر گفت:" اسکار Chavarria, معاون رئیس جمهور, آمریکای لاتین, Medline. "و فدرال اکسپرس اکسپرس ارائه خدمات بسیار قابل اعتماد با وجود چالش های بسیاری در محیط فعلی است."

در ماه اوت سال گذشته فدرال اکسپرس تدارکات شد شخص ثالث ارائه دهنده تدارکات برای همه Medline را مواد مصرفی پزشکی و مراقبت از بیمار محصولات در منطقه امریکا لاتین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن