در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای پیک نیک. در اینجا چیزی است که شما نیاز به

حتی اگر رستوران ممکن است ارائه نوعی از خدمات در حال حاضر من فکر می کنم یک راه بهتر به خارج (و آن را با خیال را

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

حتی اگر رستوران ممکن است ارائه نوعی از خدمات در حال حاضر من فکر می کنم یک راه بهتر به خارج (و آن را با خیال راحت) است که با یک پیک نیک. پیکنیک اند دستکمگرفتهشده اما در حال حاضر وقت خود را به درخشش. فقط گرفتن چند ملزومات و مطمئن شوید که شما به درستی اجتماعی فاصله و شما باید تمام مجموعه. به کمک ما گرد کرده ام تا به همه چیز شما نیاز دارید که برای یک روز کامل پیک نیک.

برای یک پتو پیک نیک

Brooklinen حوله ساحل

مهم ترین بخش از یک پیک نیک مسلما پتو. این بیشتر از یک حوله ساحل, اما آن را به خوبی کار می کند برای یک پیک نیک ، الگوی رنگارنگ و من آن را دوست دارم به دلیل آن را نیز فوق العاده حوله نرم شما می توانید در حمام خود را هنگامی که شما در یک پیک نیک.

برای کولر

آبی فلاسک Unbound کولر بسته

کولر کوله پشتی بسیار عالی هستند. و Hydroflask بی بند و بار است که یک گام بالاتر از بقیه است. آن را باور نکردنی, براق, برای, کولر, اتحاد هوشمند عایق است ضد نشت و فروشگاه 15L از مواد غذایی و یا نوشیدنی است. که واقعا تمام نیاز شما را برای یک پیک نیک.

برای ماسک صورت

Baggu ماسک صورت

آنچه که من در مورد این صورت است که می توانید آن را آویزان در اطراف گردن خود را اگر وجود ندارد یک فرد در نزد خود و سپس شما می توانید آن را با سهولت. این تنفس و بیش از حد بد نیست نگاهی به هر دو.

برای لوازم آشپزی

W&P پورتر کاسه پلاستیکی قابل استفاده مجدد

گیر یک زن و شوهر از این قابل استفاده مجدد کاسه پر کردن آنها را با میوه و پنیر, اسنک, هر آنچه شما می خواهید و شما خوب به آن بروید. درب همیشه باقی می ماند در دسترس بیش از حد است که بسیار عالی برای مورچه حمایت می کند.

برای اسپری اشکال

ساویر 20% Picaridin اسپری اشکال

شما که قرار بود با داشتن یک پیک نیک نه باگ. محافظت از خودتان را با اسپری اشکال. آن است که DEET دیت رایگان و دارای یک پمپ برس بنابراین شما لازم نیست با قرار دادن بیش از حد در یک زمان.

برای موسیقی

تنها چیزی که شما نیاز دارید در حال حاضر برخی از موسیقی. این بلندگو است که تقریبا به خوبی به عنوان موسیقی زنده. آن را متصل از طریق بلوتوث برای تلفن های موبایل بزرگ و بهترین از همه, ضد آب است بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد به طور تصادفی ریختن بیش از آن.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن