بارکلیز راه اندازی بازگشت به کسب و کار جعبه ابزار برای انگلستان SMEs

بارکلیز راه اندازی کرده است یک ابزار برای کمک به کوچک و متوسط (SMEs) در سراسر انگلستان به عقب بر گردیم روی پای

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بارکلیز راه اندازی کرده است یک ابزار برای کمک به کوچک و متوسط (SMEs) در سراسر انگلستان به عقب بر گردیم روی پای خود را به عنوان حرکت آنها عدم اطمینان ایجاد شده توسط coronavirus.

این 'بارکلیز بازگشت به کسب و کار برنامه طراحی شده است در همکاری با کمبریج قاضی دانشکده کسب و کار و به روی همه باز است انگلستان بنگاههای کوچک و متوسط در علاوه بر این به بانک یک میلیون مشتریان کسب و کار کوچک.

با نزدیک به دو سوم از کسب و کار* (65 درصد) گزارش داد که آنها خود را تغییر دهید از شیوه های کسب و کار در پاسخ به coronavirus بانک امیدوار است که در این برنامه ارائه خواهد شد SMEs با حمایت آنها نیاز به انطباق.

جعبه ابزار شده است سرنشین با یک صد کسب و کار از بخش های مختلف بیش از گذشته چند هفته پیش از محاکمه کامل راه اندازی در 22 ژوئن با هر کس از کشاورزان به آرایشگری trialling برنامه است.

کیت طراحی شده است برای کمک به صاحبان کسب و کار ارزیابی سلامت کلی خود را سرمایه گذاری و ایجاد یک طراحی انعطاف پذیری برنامه ریزی برای به چالش کشیدن دوره. این بسته بندی شده با ابزار عملی از جمله سرمایه در گردش ماشین حساب جریان نقدی پیش بینی و هدایت در مدیریت زنجیره تامین روابط است.

اندی خزه مدیر عامل شرکت مکعب بین المللی با مسئولیت محدود یک شرکت رویدادها بر اساس Worcestershire گفت: "Covid-19 تا به حال یک تاثیر بزرگ در صنعت ما است که عمدتا رویدادهای ورزشی و موسیقی است. Trialling بازگشت به کسب و کار toolkit شده است بسیار روشنگر – آن را نه تنها تجدید حافظه من از این نکات از در حال اجرا یک کسب و کار, اما از آن است متمرکز توجه من در اصول است. بعد از 12 ماه در حال رفتن به سختی می شود که ما منتظر این صنعت برای بازگشت اما با داشتن این ابزار به عنوان آسان به دنبال منابع اجازه خواهد داد که من به بررسی راه حل های جدید برای کسب و کار در میان است."

Christoph دریاچه مدیر کمبریج قاضی دانشکده کسب و کار گفت: "بسیاری از کارآفرینان و کسب و کار خواهد بود به دنبال فرصت های جدید در طول این زمان و ما می دانیم که آنها می تواند درخواست خود چه استراتژی خود را باید به آنها نگاه برای انطباق با بهترین خدمت به مشتریان خود. در طول برنامه آنلاین ما منجر کسب و کار از طریق که تفکر پله به دور از عملیات روز به روز در نگاه به فرصت ها و یک استراتژی دراز مدت با کمک به کسب و کار ما toolkit."

هانا برنارد رئیس بارکلیز کسب و کار بانکی گفت: "ما مفتخر به ارائه یک پلت فرم برای صاحبان کسب و کار برای سنگ تیز کردن مهارت های خود را و دسترسی به منابع حیاتی به عنوان کسب و کار سراسر کشور در ادامه به توان نهفته coronavirus. ما ایستاده پشت کسب و کار انگلستان و همیشه به دنبال راه های جدید برای ارائه کمک و حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار و معامله گران تنها در سراسر کشور است."

جعبه ابزار است که آخرین اندازه گیری در یک بسته از حمایت نورد بالا خیابان های بانکی برای حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط در طول این زمان. بارکلیز تسهیل £16.7 میلیارد دلار به اقتصاد از طریق دولت طرح وام** ارائه کمک های حیاتی برای کسب و کار در طول بیماری همه گیر.

در اوایل این ماه این بانک نیز راه اندازی شد 'محلی' همکاری با همسایه های محله hub برای کمک به شرکتهای کوچک و متوسط ترویج مهارت های خود را و خدمات به جامعه محلی خود را در یک راه امن و اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها در حال باز برای کسب و کار.

کسب و کار می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد بازگشت به کسب و کار ابزار و ثبت نام در: https://www.barclays.co.uk/business-banking/sectors/entrepreneurs/back-to-business-programme/

-به پایان می رسد-

*تحقیقات انجام شده ممکن است در سال 2020 توسط Savanta با 414 انگلستان کسب و کار کوچک تا 249 کارکنان.
**آمار و ارقام صحیح از 31 مارس سال 2020 است. £16.7 میلیارد دلار شامل جستن به عقب طرح وام (BBLS), Coronavirus کسب و کار وقفه وام طرح (CBILS), Coronavirus بزرگ کسب و کار وقفه وام طرح (CLBILS) و Covid شرکت تامین مالی تسهیلات (CCFF).
وجود دارد 10,000 فضاهای موجود در ابتدا در دادگاه به عنوان بانک اقدامات موفقیت این طرح است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن