ما اتهامات کره شمالی برای اتباع نقض تحریم های هسته ای

وزارت دادگستری ایالات متحده گفته است که عمدتا کره شمالی اتباع siphoned پول از طریق چندین کشور برای فرار از تحر

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

وزارت دادگستری ایالات متحده گفته است که عمدتا کره شمالی اتباع siphoned پول از طریق چندین کشور برای فرار از تحریم های آمریکا. آنها گفته که باید با استفاده از یک شبکه جهانی از بیش از 250 شرکت.

وزارت دادگستری ایالات متحده نشان داد در روز پنج شنبه که آن را صادر کرد, جنایی کیفرخواست برابر 28 کره شمالی و پنج تن از شهروندان چینی برای پردازش حداقل $2.5 میلیارد دلار در پرداخت های غیر قانونی به کره شمالی برای جلوگیری از تحریم های جدید آمریکا علیه.

کره شمالی اتباع در این لیست عبارتند از کارکنان کره شمالی بانک تجارت خارجی و یک عضو سابق این کشور اداره اطلاعات. تجارت خارجی بانک اضافه شد به لیست تحریم و مسدود از ما سیستم مالی در سال 2013. اگر محکوم افراد را مجبور به پرداخت تاوان تمام اموال و یا درآمد حاصل از ترسیم به laundered مقدار.

ادامه مطلب: کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نظر می رسد در تصویری پس از 21 روز غیبت

این کیفرخواست که در ماه فوریه امضا شد گفت که شبکه ای از کره شمالی و چین اتباع نگهداری می شود "بیش از 250 شرکت" در کشورهایی مانند کویت و چین و روسیه و تایلند و اتریش به روند دلار پرداخت به کره شمالی. وزارت دادگستری گفت که این پول برای خرید کالا برای کره شمالی فرار از تحریم های جدید آمریکا علیه, فعال کردن کره شمالی اشخاص به داد و ستد دلار آمریکا و به "غنی سازی" خود را دارند.

بودجه siphoned به غنی سازی کره شمالی از برنامه هسته ای?

وزارت دادگستری ادعا شده که این پرداخت نیز استفاده می شود برای پیشبرد کره شمالی سلاح های هسته ای برنامه. "از طریق این کیفرخواست آمریکا نشانگر تعهد خود را به مانع کره شمالی توانایی استفاده از درآمد حاصل از اقدامات غیرقانونی آن به منظور افزایش غیر قانونی سلاح های کشتار جمعی (WMD) و موشک های بالستیک, برنامه" گفت: ما دادستان Michael Sherwin.

آمریکا به طور فزاینده تحریم کره شمالی بیش از برنامه سلاحهای هستهای خود و کشورهای دیگر برای به اجرا درآوردن تحریم. در سال 2016 آمریکا ممنوع صادرات خدمات مالی از ما و یا توسط هر شهروند ایالات متحده به کره شمالی بدون مجوز برای مهار کره شمالی هسته ای و برنامه های موشکی.

ادامه مطلب: کره شمالی کابل فاش شرق آلمان را ريشه سوء ظن از کیم رژیم

جنایی کیفرخواست در یک زمان می آید زمانی که در حال رشد وجود دارد نگرانی در مورد نقض تحریم کره شمالی. سازمان ملل متحد متهم کرده است کره شمالی از تحریم های گسترده نقض به توسعه برنامه هسته ای ایران و افزایش صادرات غیر قانونی.

کره شمالی به تازگی ادعا کرد که به دنبال تقویت آن نوپای قابلیت های هسته ای. در هفته گذشته در این کشور دولت خبرگزاری KCNA گزارش داد که کیم جونگ سازمان ملل متحد تا به حال مجموعه چهارم "سیاست جدید" برای افزایش جنگ هسته ای بازدارندگی نظامی خود را به ژنرال.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن