نارنجی بلژیک یک بار دیگر حرکت بازار با غیب قیمت در فوتبال گزینه و عمده اطلاعات افزایش برای همه به همراه مشترکین

همانطور که قبلا اعلام نارنجی بلژیک و یازده ورزشی رسیده اند یک معامله در مورد حقوق برای Jupiler لیگ برتر اجازه

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

همانطور که قبلا اعلام نارنجی بلژیک و یازده ورزشی رسیده اند یک معامله در مورد حقوق برای Jupiler لیگ برتر اجازه می دهد هر نارنجی بلژیک مشتریان – همگرا یا تلفن همراه تنها به تماشای فوتبال بلژیک. نارنجی بلژیک می رود بیشتر در ساخت فوتبال محتوای قابل دسترس با فوق العاده رقابتی قیمت گذاری تنها 10.99 € برای این بسته جدید شامل 3 جدید اختصاص داده شده sportchannels. و مطمئن شوید که نارنجی مشتریان نخواهید محتوای آنها عشق و داده ها کلاه از رفتن به علاوه اشتراک شده است بالا برده و از 5 تا 8GB به صورت خودکار و به صورت رایگان برای هر مشتریان (جدید و actuals).

10.99 € برای نارنجی بلژیک فوتبال بسته

نارنجی بلژیک می خواهد به فوتبال بلژیک در دسترس برای هر مشتری بازکردن آن از گران محتوای حق بیمه بسته های آن توزیع شد تا در حال حاضر. نارنجی بلژیک است که در حال حاضر تنها اپراتور که شامل دسترسی به یازده کانال های بین المللی برای آن سه نفر مشترکین در آن پایه تلویزیون بسته نرم افزاری. آن را در حال حاضر می رود یک گام بیشتر است. با تشکر از توافق با یازده ورزشی که بداریم حقوق بلژیک, فوتبال, قهرمانی, نارنجی, بلژیک می تواند ارائه یک فوتبال جدید محتوای بسته در دسترس به هر نارنجی بلژیک مشتریان – همگرا و موبایل که شامل سه کانال های جدید به طور کامل اختصاص داده شده به بلژیک قهرمانی فوتبال. در حالی که کانال اول خواهد شد با تمرکز بر Jupiler لیگ برتر دوم و سوم کانال پخش خواهد شد این D1B و عمل به عنوان "بازگشت به بالا" کانال زمانی که بازی در حال بازی در همان لحظه. این کانال خواهد شد و همچنین پخش بیش از 20 ساعت در هفته از محتوای خود را نشان می دهد و به فوتبال اختصاص داده شده.

به زندگی می کنند تا موقعیت خود را از یک "پررنگ چلنجر" و به لیگ برتر فوتبال در دسترس افکار عمومی نارنجی بلژیک ارائه خواهد شد این بسته برای تمام عشق سه نفر از مشتریان در نهان قیمت 10.99 € /ماه ساخت آن را رقابتی ترین اشتراک در بازار در حال حاضر است. بعلاوه نارنجی فروش یازده ورزشی ماهانه عبور برای آن عشق اواز یا موسیقی دو نفری و مشترکین تلفن همراه به طوری که آنها می توانید معادل دسترسی به لیگ برتر مسابقات است.

داده های فراوانی برای رفتن به علاوه

به منظور انطباق آن ارائه می دهد به افزایش مصرف داده ها و به مطمئن شوید که مشتریان خود را هرگز از دست ندهید محتوای آنها عشق نارنجی بلژیک نیز تصمیم به افزایش داده و درپوش آن به علاوه اشتراک: همانطور که از امروز به علاوه مشتریان می توانید لذت بردن از 8GB از داده های تلفن همراه به جای 5GB به طور خودکار و به صورت رایگان.

کریستف Dujardin رئیس مصرف کننده افسر نارنجی بلژیک نظرات: "به عنوان جسورانه رقیب ما در تلاش نگه داشتن به لرزش وضعیت موجود در بلژیک بازار با ابتکاری و بسیار رقابتی ارائه می دهد برای مشتریان ما. دسترسی به بلژیک فوتبال محتوای قفل شده است به بزرگ و گران قیمت بسته های حق بیمه برای بیش از حد طولانی به همین دلیل است که ما خوشحال می شود قادر به ارائه آن را در یک قیمت عادلانه است. و همانطور که ما از نزدیک دنبال عادات جدید از مشتریان ما و به خصوص افزایش در مصرف داده ها ما در بر داشت این مهم را ارائه داده و حتی بیشتر به ما برو به علاوه مشتریان بدون هیچ نوع افزایش قیمت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب