کریستی بین المللی دیده بان گروه منصوب جیووانی Varesi به عنوان متخصص جدید

کریستی خود را گسترش داده بین المللی دیده بان تیم با انتصاب جیووانی Varesi به عنوان رهبری سازمان دیده بان متخصص

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

کریستی خود را گسترش داده بین المللی دیده بان تیم با انتصاب جیووانی Varesi به عنوان رهبری سازمان دیده بان متخصص در ایتالیا. جیووانی خواهد شد در این شرکت ایتالیایی ستاد در میلان. این ملاقات تاکید بر اهمیت استراتژیک این کشور در گسترده تر توسعه شرکت و به رسمیت می شناسد رو به رشد و بسیار پویا, ایتالیایی, دیده بان بازار است.

جیووانی نظارت سازمان دیده بان تمام محموله از ایتالیا و ساخت در کریستی روابط قوی درون, ایتالیایی, سازمان دیده بان جمع آوری جامعه است.

"وقتی که من نزدیک شد christie's من دریغ نکنید به قبول این فرصت. بیش از شش ماه از این سال من تا به حال شانس به درک christie's نیز به ملاقات و کار با همکاران من از نیویورک و هنگ کنگ و ژنو. رفتن به جلو من خواهد بود به طور فعال در تماس با این شرکت موجود, ایتالیایی, سازمان دیده بان جمع خواهد شد و ساختمان گسترده تر کریستی دایره تماشای علاقه مندان از طریق پادکست zoominars بحث و یکی از به یکی از جلسات", اظهار نظر جیووانی Varesi تماشای متخصص کریستی ایتالیا.

جیووانی جمع آوری کرده است Rolex chronographs از سال 1990 و به ویژه آگاه در ساعتهای ساخته شده توسط Rolex و Patek Philippe. او دارای مدرک کارشناسی در پر انرژی و مهندسی مشغول به کار به عنوان یک الکترونیکی و مکانیکی مدیر پروژه قبل از شروع خود را horological حرفه ای در سال 2007 زمانی که کار به عنوان یک مشاور فنی به بالا, قدیمی, تماشای مغازه در میلان. در سال 2012 او با انتقال به جهان حراج زمانی که او منصوب شد Antiquorum خود را به عنوان دیده بان متخصص برای ایتالیا.

شور و شوق خود را برای horology منجر جیووانی به کشف اولین رولکس دیتونا پل نیومن به فروش می رسد برای بیش از 1 میلیون دلار در حراج و به انتشار کتاب "Collezionare orologi la guida per cominciare" (جمع آوری ساعت – راهنمای برای مبتدیان).

در حالی که در میلان بر اساس جیووانی Varesi خواهد شد کار بسیار نزدیک با ژنو, بان, بخش, کمک به این شرکت مهم ساعتهای حراج در ژنو طول می کشد که دو بار در سال, در کنار گسترش کریستی حضور در ایتالیا و توسعه سازمان دیده بان مشتریان.

جیووانی, ایتالیایی متولد مسلط به زبان انگلیسی و تخصص خود را به رسمیت شناخته شده است با همسالان خود. به تازگی جیووانی میزبانی بسیار جالب مجموعه پادکست در جمع آوری ساعتهای است که می توان در اینجا یافت نشد.

کریستی بین المللی دیده بان حراج تقویم برای ماه ژوئیه سال 2020[b] [/b]

زنده مزایده: هنگ کنگ: 13 جولای ژنو: 20 جولای

مزایده آنلاین: ژنو: 7-21 جولای در نیویورک در 22 ژوئیه-اوت 5

علاوه بر این, کریستی خواهد شد برگزاری "101 کارتیه مجموعه ساعت" به عنوان یک آنلاین حراج تنها از ژنو بین 7-21 جولای

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال فروش حراج در سال 2019 که بالغ £4.5 میلیارد / $5.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب