بر جایگزین آمریکا وکیل است که بررسی تهمت Cronies

دادستان کل ویلیام Barr اعلام کرد اواخر جمعه شب که او نامزد یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب به جای آمریکا وکیل ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

دادستان کل ویلیام Barr اعلام کرد اواخر جمعه شب که او نامزد یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب به جای آمریکا وکیل است که تا به حال مورد بررسی قرار گرفته و محکوم برخی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین همکاران.

بار نامزد جی کلیتون منصوب شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار در سال 2017 به عنوان U. s. دادستان برای منطقه جنوبی نیویورک. جفری برمن که در حال حاضر منجر دفتر پله پس از دو سال و نیم.

در یک بیانیه گفت: بر کلیتون را "مدیریت تجربه و تخصص در مقررات مالی او را به یک پس زمینه ایده آل برای منجر شود." SEC رئیس نامزدی در حال حاضر می رود به سنا برای در نظر گرفتن. بر منصوب شده است یک رهبر موقت برای منطقه جنوبی کریگ Carpenito که فرض را بر دفتر جولای 3.

برمن منصوب شد و در سال 2018 پس از سلف خود Preet Bharara یک اوباما منصوب شد و پس از اخراج او خودداری کرد ، اما تحت برمن منطقه جنوبی انجام تحقیقات متعدد و تعقیب که impinged در مغلوب ساختن پیشی جستن جهان—از جمله کیفرخواست از رئیس جمهور وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن.

Bahara در زمان umbrage در نامزدی و توییتی جمعه "چرا یک رئیس جمهور خلاص شدن از شر خود دست برداشت ما وکیل در SDNY در شب جمعه کمتر از 5 ماه قبل از انتخابات؟"

سابق وزارت دادگستری بازرس کل مایکل برومویچ تکرار Bahara در توییتر: "این بسیار نامنظم است. چرا عجله به جف برمن کردن درب و باعث بی نظمی در سه دفاتر مختلف در یک بار؟"

Barr گفت: از برمن "با سرسختی و زرنگ و دانا جف انجام داده است یک کار عالی پیشرو یکی از ملت ما مهم آمریکا وکیل دفاتر دستیابی به موفقیت های بسیاری در مهم مدنی و امور کیفری."

برمن بود مغلوب ساختن پیشی جستن دهنده اما برنده بیش از برخی از منتقدان پس از او در زمان ایالات متحده وکیل و شروع به دنبال ریاست جمهوری ایران ، "جف بیش از همه انتظارات" هداسا Waxman یک دموکرات که مشغول به کار تحت Bharara گفت: خبر مربوط به سال گذشته است. "از روز اول او را در وجود دارد و گفت:" این مرد در حال رفتن به منطقه جنوبی. وجود دارد رفتن به هر گونه تغییر. من قصد دارم به رهبری اتاق با همان صداقت و تعهد به عدالت.'"

منطقه جنوبی در زمینه اتهامات علیه سرمایه و محکوم پدوفیلیا جفری اپستاین قبل از زندان و مرگ و اخراج عکس در سراسر تعظیم در بریتانیا را از شاهزاده اندرو به او اتهام دخالت متهم جنسی کاسب.

در فوریه 2019, برمن را دادستان subpoenaed مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه کمیته جستجوی اطلاعات بر روی همه چیز از فروشندگان به اهدا کنندگان—از جمله یک عامل به نام Imaad Zuberi بود که در نهایت متهم با مانع SDNY شد.

در آن تحقیق و تفحص از صدا در نیاوردن پول پرداخت شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای سرپوش گذاشتن رئیس جمهور در امور خارج از زناشویی با Stormy Daniels و دیگر زنان جنوبی منطقه امن اعتقاد کوهن به اتهام فرار از پرداخت مالیات اظهارات نادرست به فدرال بیمه بانک و مالی مبارزات انتخاباتی نقض شده است. او محکوم به سه سال زندان اما بعد از آن منتشر شد به عنوان یک نتیجه از اقدامات پیشگیرانه در برابر جدید کروناویروس.

پرونده کوهن تولید غیر دادستان توافق در برابر آمریکا Media, Inc., پدر و مادر شرکت ملی Enquirer ساخته شده است که پرداخت از طرف کوهن به سرکوب داستان یک عمل شناخته شده به عنوان "گرفتن و کشتن." برمن بعد نگاه کرد به آمازون میلیاردر جف بزوس " ادعا می کنند که امی سعی در باج خواهی بزوس در مورد ازدواج.

دیگر Trumpworld همکاران به مناظر برمن ، SDNY اتهامات در برابر ناتالیا Veselnitskaya روسیه وکیل که خرید خاک بر هیلاری کلینتون به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در حاشیه مربوط به مورد است. برمن نیز تحت تعقیب لو Parnas و ایگور Fruman همکاران از مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل رودی جولیانی که متهم از پمپاژ پول خارجی را به تلاش برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن—یک پروب که همچنین منجر دادستان به بررسی جولیانی امور مالی.

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون ادعا می کند در آینده کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان که جنوب منطقه را بررسی و به بانک ترکیه هالک بانک خواهد ناپدید می شوند هنگامی که تمام "اوباما مردم" بودند "جایگزین توسط خود مردم" با وجود برمن بودن یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب.

"به نظر می رسد برمن نبود برنامه ریزی برای ترک و زمان و نحوه خروج خود فرد است و گاهی آشکار سوالات داده شده که مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده است DOJ مقامات برای بررسی دوستان" سابق دادستان فدرال رناتو Mariotti گفت: روزانه وحش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب