Barry Callebaut با موفقیت قرار گرفته و دوم آن Schuldscheindarlehen

به شدت oversubscribed صدور CHF 450 میلیون معادل Schuldscheindarlehen که جذب آلمانی و طیف گسترده ای از بانک های

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399
  • به شدت oversubscribed صدور CHF 450 میلیون معادل Schuldscheindarlehen که جذب آلمانی و طیف گسترده ای از بانک های اروپایی
  • به طور متوسط وزن تنور و نرخ بهره از Schuldscheindarlehen است 6.9 سال و 1.68% به ترتيب
  • معامله بیشتر تقویت این گروه متعهد دراز مدت ساختار نقدینگی با گسترش متوسط بلوغ در جذاب نرخ بهره و کاهش وابستگی آن به کوتاه مدت منابع مالی

این Barry Callebaut گروه تولید کننده پیشرو در جهان از کیفیت شکلات و کاکائو و محصولات امروز اعلام کرد که موفق به قرار دادن آن در دوم Schuldscheindarlehen در دو سال زمان است. این گروه مطرح معادل CHF 430 میلیون یورو1 و CHF 20 میلیون فرانک سوئیس از این رو در مجموع CHF 450 میلیون. به طور متوسط وزن تنور است 6.9 سال با میانگین وزنی نرخ بهره2 از 1.68%. این پیشنهاد به شدت oversubscribed را جذب و علاوه بر آلمان و بانک ها نیز طیف گسترده ای از دیگر بانک های اروپایی است.

"ما خوشحالیم که با علاقه قابل توجهی از سرمایه گذاران بین المللی در ما ارائه شده است. این صدور به معنی یک تغییر بیشتر از غیر متعهد به متعهد منابع مالی که از طریق آن ما ظهور از COVID-19 بحران با تقویت ترازنامه." گفت: Remco ستینبرگن رئیس امور مالی از Barry Callebaut گروه

درآمد حاصل اختصاص داده به طور کلی اهداف شرکت. معامله بیشتر تقویت این گروه متعهد در دراز مدت ساختار نقدینگی با گسترش متوسط بلوغ در جذاب نرخ بهره و کاهش وابستگی آن به کوتاه مدت منابع مالی است.

Landesbank بادن-وورتمبرگ Cooperatieve Rabobank U. A. (در همکاری با بانک Raiffeisen بین المللی AG) SEB AB فرانکفورت شعبه و Société Générale عمل به عنوان تنظیم آهنگ برای ارائه. Barry Callebaut صادر اول آن Schuldscheindarlehen در فوریه 2019. در آن لحظه به 600 میلیون یورو معادل Schuldscheindarlehen شد بزرگترین در CHF را گرانتر Schuldschein و پایدار Schuldscheindarlehen تا کنون صادر شده است.

1 EUR ترجمه در EUR/CHF FX رای برابر با 1.0679.
2 یورو و فرانک سوئیس (CHF شناور تراشه ها جای دادند که نشان دهنده 35 درصد از کل حجم معامله را به عنوان نرخ پایه 6 ماه Euribor به ترتیب 6 ماه CHF Libor هر دو floored در 0٪.

در مورد Barry Callebaut گروه

با فروش سالانه حدود CHF 7.3 میلیارد دلار (EUR 6.5 میلیارد دلار / دلار 7.4 میلیارد دلار) در سال مالی 2018/19 زوریخ-بر اساس Barry Callebaut گروه در جهان است تولید کننده پیشرو با کیفیت شکلات و کاکائو و محصولات – از منابع و پردازش دانه های کاکائو به تولید بهترین نوع شکلات از جمله شکلات های خوشمزه دکوراسیون و ترکیبات. این گروه اجرا می شود بیش از 60 امکانات تولید در سراسر جهان و استخدام متنوع و اختصاصی نیروی کار جهانی از بیش از 12000 نفر است.

این Barry Callebaut گروه در خدمت مواد غذایی در کل صنعت از صنعتی تولید کنندگان مواد غذایی به artisanal و کاربران حرفه ای از شکلات مانند chocolatiers, شیرینی, سرآشپزها, نانوا, هتل ها, رستوران ها و یا مواد غذایی. دو مارک های جهانی غذا به نیازهای خاص این لذیذ مشتریان Callebaut® و کاکائو بری®.

این Barry Callebaut گروه متعهد به پایدار شکلات هنجار سال 2025 برای کمک به اطمینان از آینده منابع کاکائو و بهبود معیشت کشاورز. این پشتیبانی از کاکائو افق بنیاد در هدف خود را به شکل پایدار کاکائو و شکلات آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن