این چاه مستراح که تف کردن مغلوب ساختن پیشی جستن جدید توطئه در مورد پلیس

از تمام وبلاگ ها در نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت محافظه کار Treehouse ممکن است عجیب ترین و بیشتر جن

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

از تمام وبلاگ ها در نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت محافظه کار Treehouse ممکن است عجیب ترین و بیشتر جنبهی در نظر نفوذ آن است.

طرفداران خود را توصیف بخش نظرات به عنوان "شاخه" که در آن آنها آویزان کردن به بحث در مورد آخرین پیچ و تاب و در "Russiagate" حماسه و یا حدس و گمان feverishly مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان. سایت صاحب که قبلا شناخته شده به عنوان فلوریدا ساکن شده را علامت Bradman رز به شهرت در طول جورج زیمرمن محاکمه تفرج ناشناس شاهد و اعلام کرد که Trayvon Martin, فلوریدا, نوجوان زیمرمن شات بود "undisciplined پانک گردنکلفت, خرید و فروش مواد مخدر دزد و سرحال گانگستری."

از آن زمان به بعد این سایت شده است بیمار صفر برای تعدادی از مضر که پرکوله شده از طریق جناح راست رسانه اکوسیستم این ادعا که پورتوریکو رانندگان کامیون بودند خودداری طوفان امداد یا این که یک مقام ارشد در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری بود "weaponizing" coronavirus به صدمه زدن به مغلوب ساختن پیشی جستن. با وجود آن مضر بودن سرعت افشا و خنثی اما محافظه کار رفتن به صفحه: در حال حاضر رتبه در حدود 4000 امین سایت پر بازدید در ایالات متحده با توجه به Alexa analytics.

آن تعصب و غیرت برای توطئه تلفظ است و حتی برخی از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان سرسخت در جناح راست media پیدا کردن سایت اختصاص داده شده نظر و آن pseudonymous اپراتور "ساندنس" عجیب و غریب است. بحث میزبان رادیو Mark Levin به نام آن را "kook سایت." سابق Breitbart خبرنگار لی Stranahan دوبله این سایت صاحب یک "خود خواه مجنون" با "فرقه مانند پیروان."

و در عین حال با وجود شهرت خود را (و یا شاید به دلیل آن است) محافظه کار Treehouse است که رئیس جمهور را گوش.

در روز سه شنبه تهمت توییتی یک تئوری توطئه است که سرچشمه در سایت در مورد مارتین Gugino از 75 سال نیویورک مردی که خون از سر او و پس از او هل پایین توسط بوفالو افسران پلیس در حالی که حضور در یک اعتراض. مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد که Gugino که همچنان در بیمارستان و جدی اما با ثبات وضعیت نبود صلح آمیز معترضان او ظاهر می شود اما نه بالقوه "antifa provocateur" در تلاش برای "اسکن پلیس ارتباطات در جهت سیاه و سفید کردن تجهیزات."

"من به تماشای او سخت تر از رانده شد," مغلوب ساختن پیشی جستن است. "بود که با هدف اسکنر. می تواند مجموعه ای ،

این توییت را برانگیخته بود توسط یک بخش در مغلوب ساختن پیشی جستن-تملق گوی کابل شبکه خبر OAN بود که بر اساس یک پست وبلاگ از محافظه کار Treehouse. و آن را نشان داده و در عین حال یکی دیگر از نمونه ای از چگونه رئیس جمهور امادگی برای غیرانتقادی تقویت کسانی که مایل به تملق گفتن و یا تبرئه نظرات خود را دارای طاقی باقی مانده از اینترنت پردازان توطئه به شهرت ملی رسید.

این OAN بخش گزارش شده است Kristian Rouz یک روزنامه نگار روسی که کشیده دو وظیفه برای دولت روسیه تبلیغ کانال Sputnik و همچنین OAN. در آن Rouz ادعا Gugino با استفاده از "مشترک antifa تاکتیک" و این که این حادثه بود "پرچم دروغین تحریک توسط چپ های افراطی antifa." وی با ذکر محافظه کار Treehouse به عنوان شواهدی وجود دارد که Gugino شد با استفاده از یک "پلیس ردیاب" بر روی تلفن خود را در طول روبرو می شوند.

محافظه کار Treehouse پست بود و در واقع به دروغ ادعا کرد که Gugino با استفاده از پیچیده ارتباطات دستگاه به "اسکن میکروفون" یک پلیس. "هنگامی که فرکانس دستگیر شده است (به عنوان مثال شبیه سازی شده) شما می توانید دستگاه کپی سیگنال و/یا گوش دادن به یک انتقال" پست خوانده شده.

و توییتر موضوع قبلی مقاله محافظه کار رفتن به صفحه توییتر حساب کاربری @TheLastRefuge2 هشدار داد در آن حدود 180,000 پیروان که همان تکنولوژی استفاده شده توسط "انتقالها" که استفاده از آن به "الکترونیکی غارت شما تا کنون که بدون رفتن را در خانه خود."

وجود دارد مقدار زیادی از چاله ها در نظریه که Gugino شد ارتکاب high-tech جاسوسی برای antifa. برای یک چیز, Gugino است که یک عضو از antifa بلکه دیرین فعال با جنبش کارگری کاتولیک و دیگر جامعه مبتنی بر عدالت اجتماعی فعال شدند. و قرار است "اسکن" او متهم است که انجام شده است فن آوری های عجیب, پشتیبانی نشده توسط شواهد.

که زمینه به طور طبیعی هرگز آن را به محافظه کار Treehouse پست. و مغلوب ساختن پیشی جستن را تقویت ادعای خود را فقط بر نتیجه نهایی است که می تواند با گسترش دروغ با هدف تضعیف لیبرال ها و شلیک کردن به سمت راست. وب سایت و Bradman آن ادعا مالک نمی بازگشت درخواست برای نظر.

محافظه کار Treehouse به دست اورد شهرت در طول جنبش حزب چای و زیمرمن محاکمه زیمرمن پدر ستایش آن نظر پژوهشی با عنوان "شگفت آور است." در طول این نژاد به اتهام, محاکمه محافظه کار Treehouse صاحب "ساندنس" رفت و با "ساندنس ترقه" یک نام مستعار او بعد از آن کاهش یافته است.

در طول محاکمه زیمرمن محافظه کار Treehouse غیر منتظره ای شدید اظهار نظر جامعه که در درایوهای بسیار از روایات در نهایت بر روی سایت شروع به پدیدار شود. آماتور-کاراگاه نظر تا به حال چنین outsized نفوذ است که زیمرمن وکیل مدافع مکاتبه با یکی از این نظر که خود به عنوان یک عضو از "treehouse فکر می کنم تانک."

پس از محاکمه محافظه کار Treehouse در آغوش طیف گسترده ای از جناح راست باعث می شود از جمله جمهوری خواه تحقیقات در 2012 حمله به یک آمریکایی ترکیب در بنغازی لیبی و باندی خانواده Malheur پناهگاه حیات وحش تصاحب در اورگان. در مغلوب ساختن پیشی جستن دوران محافظه کار Treehouse شد یک hub برای تئوری توطئه که روسیه بررسی پخته شده بود تا به تضعیف مغلوب ساختن پیشی جستن توسط نابکار اعضای عمیق در امور ساندنس و نظر بافی داستان استادانه درست شده در مورد آن ویژه مشاور رابرت مولر یا, بعد, اوکراین استیضاح.

محافظه کار Treehouse شده است یک فن از مغلوب ساختن پیشی جستن و رئیس جمهور است و بازگشت به نفع قدمت آن به ناروا را روز به عنوان یک جمهوری خواه ریاست جمهوری امیدوار است در سال 2015.

به عنوان برگ برنده است کمپین نقل مکان کرد و از استقلالی به frontrunner وضعیت محافظه کار رفتن به صفحه توییتر حساب بوق و کرنا نظرسنجی پس از فرمانداری سابق املاک و مستغلات مغول besting نامزدهای دیگر در رقابت برای نامزدی—درآمد رسانهها و shoutouts از نامزد خود است. مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان خاص لذت با استناد به نویسنده حمله رقبای خود را در فلوریدا: فرماندار سابق جب بوش و مارکو روبیو سناتور..

محافظه کار Treehouse اپراتور و وفادار مخاطبان بارها به درگیری با دیگر شخصیت های محافظه کار. Stranahan توییتی است که Breitbart بنیانگذار اندرو Breitbart را منفور سایت pseudonymous اپراتور "ساندنس" حتی اگر محافظه کار در اواخر provocateur تصویر در صدر محافظه کار Treehouse وب سایت بنر.

این سایت همچنین ناودان شده توسط لوین محافظه کار بحث رادیو میزبان. پس از حزب محافظه کار Treehouse داستان منتشر شده نشان می دهد بحث میزبان رادیو شد و در مخزن برای بهداشت ، تد کروز (R-TX) در جمهوری 2016 اولیه لوین به سخره Bradman سابق Publix سوپر مارکت کارمند در تماس تلفنی با یک "ناراضی سابق مواد غذایی clerk" در Facebook posts.

"ما بیشتر بدانید در مورد Bradman و خود را "محافظه کار Treehouse' سایت بیشتر از شما تعجب می کنم که این kook است تا به" لوین نوشت.

با وجود مخالفت هر چند محافظه کار رفتن به صفحه ساخته شده است که تاخت و تاز به بیشتر جریان اصلی جناح راست رسانه ها. آن را مورد ستایش بوده در هوا توسط فاکس کسب و کار شبکه لنگر Lou Dobbs که خواست خود بینندگان به چک کردن سایت پست های وبلاگ در مورد FBI تحقیقات به تهمت کمپین و روسیه است.

"من می خواهم به یک فریاد به TheConservativeTreehouse.com," دابز گفت. "آنها انجام یک کار شگفت انگیز از chronicling فهرستنویسی محتوا — فقط یک کار فوق العاده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن