ایالات متحده خواسته به صحبت کردن با پرنس اندرو در مورد جفری اپستین حلقه جنسیت

دادستان فدرال بررسی جفری اپستین جنس قاچاق حلقه درخواست مقامات بریتانیا به نوبه خود بیش از شاهزاده اندرو برای ب

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

دادستان فدرال بررسی جفری اپستین جنس قاچاق حلقه درخواست مقامات بریتانیا به نوبه خود بیش از شاهزاده اندرو برای بازجویی خورشید گزارش شده است.

این گزارش می آید نزدیک به شش ماه پس از جفری Berman, U. s. دادستان برای منطقه جنوبی نیویورک گفت: اندرو ارائه شده بود "صفر همکاری" با پروب به اپستاین که مورد آزار جنسی نمرات زیر سن قانونی دختران.

با توجه به آفتاب, U. s. Department of Justice "به طور رسمی گفت: UK [که] دوک یورک در حال حاضر در یک فرد برای اولین بار." (شاهزاده اندرو و کاخ باکینگهام را تکذیب کرده 60 ساله سلطنتی بود که در حلقه جنسیت.)

روزانه وحش چپ یک پیام برای ملکه ارشد دبیر مطبوعاتی که مراجعه کننده درخواست برای اظهار نظر به شاهزاده اندرو وکلا. یک منبع نزدیک به دوک تیم حقوقی گفت: Daily Beast: "قانونی بحث با DOJ به موضوع محرمانه بودن سخت قوانین به عنوان مجموعه ای از دستورالعمل های خود را."

"ما را انتخاب کرده اند به رعایت هر دو نامه و روح این قوانین" این منبع افزود: "به همین دلیل است که ما ساخته شده اند بدون نظر در مورد هر چیزی مربوط به DOJ در طول این دوره از سال است. ما معتقدیم در بازی مستقیم bat."

ویرجینیا رابرتز Giuffre یک قربانی اپستاین به مدت طولانی ادعا کرد که سرمایه او را مجبور به داشتن رابطه جنسی با اندرو (که در رد این جمله در یک مصاحبه بی بی سی که در آن او پیشنهاد کرد یک عکس از خودش با Giuffre شد doctored).

در Netflix بکشد اپستاین docu-سری منتشر شده در ماه گذشته یکی از کارکنان سابق منحرف پول-مدیر ادعا کرد او را دیدم اندرو "سنگ زنی" در انتها دختر در طول سفر به اپستاین خصوصی جزیره در جزایر ویرجین ایالات متحده.

آفتاب به گزارش DOJ ثبت "متقابل کمک های حقوقی" درخواست—استفاده می شود که در پرونده های جنایی را توسط مقامات خارجی به دولت بریتانیا است. این درخواست می تواند منجر به اندرو ارائه شهادت در یک دادگاه انگلیسی در یک نوشته یا شفاهی بیانیه ای تحت سوگند با توجه به تلخیص.

در ضمن Giuffre نشده حمایت از متهم شاهزاده سوء رفتار جنسی و تشکر از حامیان برای نوشتن به اعضای خود را از پارلمان بیش از این اتهامات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب