Barstool ورزشی کارکنان رنگ افراط به بنیانگذار دیو Khazaal نیمی نژاد عذرخواهی برای نژادپرستی

منازت یک قسمت پادکست منتشر چهارشنبه هفت Barstool ورزشی کارکنان رنگ صرف 80 دقیقه صحبت کردن در اطراف این واقعیت

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

منازت یک قسمت پادکست منتشر چهارشنبه هفت Barstool ورزشی کارکنان رنگ صرف 80 دقیقه صحبت کردن در اطراف این واقعیت است که رئیس خود دیو Khazaal که نژادپرست ویدئوها به دست آورده بودند توجه این آخر هفته گذشته بود نه عذرخواهی علنی یا خصوصی به آنها.

عینی بحث احساساتی شد.

بازیکن سابق NFL Willie Colon و براندون نیومن تا به حال پنج تن از همکاران خود در این 2Biggs پادکست برای بحث در مورد Khazaal نظرات این قسمت با عنوان مخفف "در حال حاضر این کنه بسیار واقعی است." (نه هر شرکت کننده امضا در آن عنوان شده است.) بسیاری از مکالمات برجسته این گروه تلاش خود را سخت به خود رئیس نژادپرستانه اما دو وجود دارد محکم جزئیات نشان داد. روده بزرگ گفت: این هفته با او صحبت one-on-one با Khazaal در مورد یک شرکت-ویروسی 2016 کلیپ که در آن Barstool رئیس در مقایسه با NFL quarterback khezri به یک تروریست به دلیل رنگ پوست و ظاهر است.

با توجه به روده بزرگ Khazaal دفاع از عرب و مسلمان جوک و گفت: "پس از 9/11, آیا شما نمی فکر می کنم زمانی که شما را دیدم یک نفر با عمامه بر شما فکر نمی کنم تروریستی?"

بعد در قسمت کارمند شناخته شده به عنوان سیاه پوست نگهبان ارائه شده زمینه برای یک سال 2017 تصویری که در آن Khazaal ای به همراه Ja Rule را "Livin' It Up" کمی بیش از حد دقیق است. با توجه به پوست Khazaal خواسته خود و دیگر کارکنان که آیا او باید می گویند که کلمه "n---است." همه آنها توصیه می شود در برابر آن; او را انتخاب کرد به هر حال. سیاه پوست گفت: دفتر "مرده سکوت" و "بی دست و پا" پس از آن. هر دو کولون و صدا استعفا داد و نا امید به عنوان آنها به اشتراک گذاشته شده این داستان.

نژادی حساب در سراسر رسانه ها رسیده است Barstool ورزشی, یک شرکت ساخته شده است در تعصب و بی شماری به سرقت رفته و جوک. اما بر خلاف شرکت های دیگر شده اند که پاسخگو توسط کارکنان خود را از رنگ این گروه از Barstool کارکنان تصمیم به روی چیزی حساب کردن با نژاد پرستی خود را بار خاموش Khazaal و مدیر عامل شرکت اریکا Nardini.

اوت 2016 کلیپ Khazaal همراه با کارکنان کوین Clancy و دن کاتز نشان داد سه نفر صحبت کردن در مورد Kaepernick را به زانو تظاهرات در طول سرود ملی. به یک حس از آنچه بود به آمده Khazaal آغاز این بخش با: "بنابراین من قصد دارم به چیزی می گویند که نژادپرست است."

Khazaal سپس کبوتر حق را به اعلام کرد که Kaepernick چهره و مو ساخته شده او را نگاه بد. "پرتاب قرار دادن سر بر روی این مرد و او را یک تروریست," او گفت:.

"او بسیار گیج کننده است" گفت: Clancy که پس از اصرار داشت که قطر متعلق به شبکه خبری الجزیره شد همان شبه نظامی سازمان القاعده. "من به شما که."

"صبر کنید, شما فکر می کنید او نمی ایستادن برای سرود ملی به خاطر او می خواست برای کشتن تمام آمریکایی ها؟" کاتز پرسید.

"من فکر می کردم او شاید تا به حال برخی از تروریست عرب, عربی ایدئولوژی" Khazaal گفت. "شاید او بود که در فلسطین را در کنار و یا چیزی."

این گفتگو پس از آن تبدیل به سه تا از خنده به عنوان آنها آشکارا مورد سوال Kaepernick را سیاهی:

کاتز: او یک یهودی وپیش. او یک یهودی وپیش.

KHAZAAL: او دارای ریش. او به نظر می رسد مانند او می تواند در یک تروریست تصویری.

کلنسی: یهودی وپیش تروریستی ریش تروریستی پوست آن را گیج کننده است.

KHAZAAL: آره. بنابراین من خیلی فکر کردم به آن. من گفتم: "چرا او؟" من نمی ... او فکر می کند مردم سیاه و سفید—که من حدس می زنم او ،

کاتز: آره فکر کنم.

KHAZAAL: درست است. بنابراین من نمی دانم که. من فکر کردم او عربی بود. بنابراین زمانی که من فکر عربی, عرب فرد است نه ایستادن برای سرود ملی من تروریستی حق دور. این نمی تواند برگزار شد در برابر من. آن را فقط چگونه مغز من کار می کند.

این شد یک چیزی. در یکی دیگر از ویدئو Khazaal گفت: تروریست ها "بدیهی است که همیشه رفتن به مسلمان" به عنوان همان دو sycophants راننده سرشونو تکون دادن همراه است.

پس از دریافت انتقاد به این نظر سه Barstool fellas هر صادر شده خود پاسخ همه آنها را به طور کامل وجود ندارد و از هر گونه واقعی عذر خواهی و یا پشیمانی.

"من متاسفم برای افراد در زندگی شخصی من است که من صدمه دیده و یا ایرانی با, اما من هرگز با عرض پوزش به یک شخص ساده و معصوم خواندن و یا گوش دادن به هر یک از مطالب" Clancy نوشت. "من قصد ندارم به عذر خواهی فقط برای عذر خواهی" کاتز نوشت.

از سه Khazaal ترین دفاعی است. "من قصد ندارم به عذر خواهی او گفت:" در یک ویدیو ارسال شده در دوشنبه. "من قصد ندارم به خم شدن زانو."

در هر حال تغییرات خود را چگونه Kaepernick اعتراض آنها را تحت تاثیر قرار در چهار سال گذشته اما در تمام کلمات خالی آنها هرگز نزدیک توضیحی برای آنچه "تروریستی پوست" به معنای. آنها هرگز اذعان کرد هر یک از دیگر اظهارات نژادپرستانه در مورد اعراب و یا چگونه آنها به طور خودکار فشرده در همه فلسطینی ها به عنوان تروریست. این ممکن است زیرا آنها می دانستند که این سخنان بودند و غیرقابل دفاع.

پس از Daily Beast رسیده به Khazaal و Nardini نظر پنج شنبه بعد از ظهر Barstool بنیانگذار نوشته شده در "اضطراری کنفرانس مطبوعاتی" در توییتر. (Nardini نرسیده است.) در حدود پنج دقیقه کلیپ او ranted در مورد "متنفر" اشتراک گذاری نژادپرستانه کلیپ را به او بارها و بارها تاکید کرد که نظرات خود را صرفا تلاش در کمدی در یک "زمان های مختلف" و نیمه-مراسم آشتی ترتیب دادند عذرخواهی برای متخلف برخی از کارکنان خود را.

نیمه assed عذرخواهی—که تنها پس از او را رد کرد و نگرانی ها در مورد نژادپرست ویدئوها و کارکنان خود را ساخته شده در قسمت پادکست شکایت در مورد آن—تکیه به شدت بر روی این موضوع به طور کلی از کلنسی کاتز و Khazaal همه در تلاش برای وانمود کند که سال 2016 شد میلیون ها سال پیش زمانی که هیچ کس می توانست خود را مطرح ابرو در ارتباط اعراب با تروریسم یا ترک خوردگی, جوک در مورد رنگ پوست از کارفرمایی که در اعتراض نژادی و بی عدالتی است.

Khazaal عذرخواهی تصویری عمل به عنوان اگر Barstool نشده است نام بسیاری از بار قبل بود که خندید و در یک شوخی در مورد پورتوریکو پارچ بودن در بدهی به مکزیک کارتل و یا زمانی که یک کارمند فوق العاده نژادپرستانه در حالی که بازی یک بازی ویدیویی و یا زمانی که Khazaal گفت: نوتردام leprechaun طلسم نباید سیاه یا زمانی که Khazaal به نظر می رسد (و همچنان به نظر می رسد) در Tucker Carlson را نشان می دهد در فاکس نیوز و یا زمانی که کارکنان را تکرار ضرب و شتم سیاه بود زندگی ماده معترضان که سزاوار به اجرا بیش از و یا زمانی که سایت به فروش می رسد MAGA کلاه و پشتیبانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدی.

هیچ یک از این است که در تاریخ باستان به عنوان مقدار به عنوان گروه نرم افزاری سپاهان می خواهد به تظاهر آن است. همه در آن زمان می دانستند که این اشتباه بود. گروه نرم افزاری سپاهان می دانستند که این اشتباه بود. اما هر زمان که آنها در مواجهه با آن, آنها در پاسخ sneering و ارسال خوانندگان خود را به آزار و اذیت افرادی که به آن اشاره کرد.

در دوشنبه ویدئو Khazaal پیشنهاد او می خواهد به "یادگیری" از خود را غیر سفید همکاران. این احساس مانند یک مرجع به Nardini تلاش در ماه گذشته به بازنویسی این سایت به خوبی مستند شده گذشته است. در ژوئن 4, او ساخته شده آن را رسمی: گروه نرم افزاری سپاهان خواهد بود "انجام یک تن از در حال رشد است."

بیانیه ای که خالی بود آشکار کنترل خسارت به عنوان گواه دوشنبه هنگامی که Nardini حمایت Khazaal در امتناع خود را به عذرخواهی می کنیم. او آشکارا اعتراف کرد که Barstool تاریخ بود خیلی منزجر کننده آن خواهد بود تنها اگر او تا به حال به آن آدرس همه—از جمله هر چیزی است که اتفاق افتاده در دوره تصدی خود را. "من خواهد بود مجبور به معنای واقعی کلمه هیچ چیز دیگری و این امر دلجویی دقیقا هیچ کس" او نوشت: تکان دادن دور انتقاد پس چرا زحمت ؟

Nardini این نظرات نادرست pablum که آشکارا اجتناب بحث در مورد سایت رفتار در هر فرم. همه چیز نوتبوک به مدیر عامل صحبت می کنند: "فرصت ها" "خطرات" و "تلاش برای مخلوط کردن همه چیز."

Nardini را تاکتیک بود پررنگ: اگر ما عذر خواهی برای این آشکار نژادپرستی که باز floodgates برای عذر خواهی برای بقیه سایت منزجر کننده نظرات. آن را نیز ناخواسته صادق است. هیچ راهی وجود دارد Barstool صادقانه می گویند که آن را تکامل به دلیل نژادپرستی و تبعیض جنسی هستند بنیادی به شرکت.

به عنوان یک واقعی "تکامل" Barstool می تواند jettison Khazaal که مرکز عملیات و هیچ تمایل به تغییر است. اما کارکنان ترسو که هرگز برای ایستادن چیزی در زندگی خود و مدیریت است متملق. Barstool بازارهای خود را به عنوان دادن آزادی به فیلتر نشده صداقت و در عین حال هیچ کس وجود دارد به نظر می رسد که ستون فقرات به طور مستقیم نگه دارید و او را پاسخگو باشد.

و Barstool در درجه اول مدیون به حامیان آن که سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از توجیه خود را در روابط کسب و کار.

در ماه ژوئن نسکار یک نمایش بزرگ از ممنوعیت مؤتلفه پرچم از حوادث به منظور ارائه "استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران." رئيس جمهور انجمن استیو فلپس به نام در ورزش خود به "ایستادگی در برابر نژاد پرستی و نژادی و بی عدالتی است." چگونه است که تمایلات مربع با همکاری با یک شرکت است که بارها و بارها خود را نشان داده شده تحقیر برای Black Lives Matter جنبش و همچنین مردم از رنگ ؟ وقتی پرسید که توسط آسوشیتد پرس را Jenna سرخ کن برای اظهار نظر در مورد نژادپرستانه گروه نرم افزاری سپاهان, کلیپ های نسکار کاهش یافته است. نسکار سخنگوی پاسخ نمی دهند به The Daily Beast در روز پنج شنبه بعد از ظهر زمانی که خواسته از نظر.

نسکار اولویت را به چشم پوشی از آن ریاکارانه ارتباط با این شرکت است تعجب آور است. در اوایل سال جاری مسابقه ای با نام تجاری ماند mum به عنوان Khazaal sicced خود را 1.2 میلیون پیروان توییتر در یک جانباز نسکار خبرنگار که تا به حال جسارت به پست یک انتقادی صدای جیر جیر در مورد Barstool.

وجود دارد بسیاری در ورزش جهان که به گروه نرم افزاری سپاهان یک پاس. ورزشکاران حرفه ای ارسال مربع سیاه و سفید در Instagram و با اطمینان اعلام "Black Lives Matter" اما آنها نیز با خوشحالی رفیق با Khazaal. زمانی که ESPN اسکات Van Pelt و راشل نیکولز مرتبط با کمتر ناگوار قطعات Barstool آنها شستن بقیه برند. مهم نیست که اگر شما از آنها بدم میاید Khazaal اما مصرف یک یا دو بخش کوچکی از این شرکت پول همه می رود به همان محل. برخی از مردم هیچ مشکلی ایستاده تا به مفهوم آشکار نژادپرستی به جز زمانی که یک پناهگاه برای آشکار نژادپرستی صاحب پادکست آنها می خواهم.

در ماه گذشته تعداد بی شماری از صنایع و برندها ادعا کرده اند آنها را به صحبت کردن. تماشای پلیس کشتن غیر مسلح سیاه مردم موجب شده است آنها را به مارس تماس محلی خود دولت خواستار تغییر و یا آموزش خود را از طریق کتاب ها و دیگر رسانه ها. گروه نرم افزاری سپاهان در ابتدا وانمود می شود در هیئت مدیره با این جنبش به دلیل آن بود که قابل عرضه در بازار چیزی برای انجام اما به عنوان بسیاری از کارکنان خود را ثابت کرد در این هفته به نظر می رسد آنها ترجیح می دهند به حفظ این بخش از افراد متعصبی و شنیدها که آنها را دنبال کنید. این کارکنان از رنگ تا به حال به یک قسمت پادکست با عنوان با زشت ترین کلمه شما می توانید از یک فرد سیاه و سفید برای Khazaal آنها را به طور جدی. این است که چک واقعا ارزش آن است ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب