همین حالا یک آه امداد تنفس در مورد COVID-19 واکسن تست فقط هنوز

پس از چند ماه از ایمنی آزمایشات بزرگ مقیاس تست بالینی است در نهایت گرفتن در جریان پیشرو, رمان coronavirus واکس

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

پس از چند ماه از ایمنی آزمایشات بزرگ مقیاس تست بالینی است در نهایت گرفتن در جریان پیشرو, رمان coronavirus واکسن نامزدها.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت امیدوار به تصویب حداقل یک واکسن برای استفاده گسترده قبل از پایان سال است. بسیاری از کارشناسان تردید دارند که یک واکسن آماده خواهد شد که به سرعت. و حتی زمانی که یک واکسن آماده است در واقع استقرار آن می تواند آسان تر از انجام گفت.

با یا بدون یک واکسن آمریکا است که برای یک مدت طولانی و دشوار مبارزه با یک ویروس و ویروس کشنده است که از جمعه تا به حال آلوده نزدیک به 2.8 میلیون آمریکایی کشته و بیش از 129,000 با توجه به جانز Hopkin را coronavirus ردیاب.

هیچ کمتر از 155 SARS-CoV-2 واکسن نامزدها در حال توسعه در سراسر جهان با توجه به نیویورک تایمز. فقط یک محصول از یک تصادف برنامه چینی است که در استفاده محدود و تنها در چینی.

دولت ایالات متحده برداشت پنج جریان اصلی واکسن نامزدها به صورت جدی حمایت دولت فدرال. فدرال' عملیات سرعت در پیچ و تاب آن را به عنوان لقب است شنود گذاشته مدرن; یک کنسرسیوم از AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد; Johnson & Johnson; مرک; و فایزر برای دریافت 13 میلیارد دلار در بودجه دولت است.

AstraZeneca و آکسفورد در حال حاضر شروع مقیاس بزرگ فاز و سه دادگاه در بریتانیا و برزیل و آفریقای جنوبی. مدرن شروع فاز سه محاکمه این هفته در ایالات متحده است. Johnson & Johnson به آغاز طرح خود را در مقیاس بزرگ آزمایش در اواخر این ماه. چند تا از پیشرو pharmas در حال حاضر شروع به ساخت دوز به امید داشتن قابل ملاحظه ذخایر اگر و هنگامی که FDA تایید واکسن خود را.

رسما هدف این است که برای تولید 300 میلیون دوز واکسن در ماه ژانویه سال 2021. Anthony Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی تاکید کرد که ژانویه هدف این است که "aspirational اما آن را قطعا فراموش کنند."

حتی پس از آن می تواند ماه به واکسیناسیون بخش قابل توجهی از جمعیت ایالات متحده با فرض وجود دارد هیچ عوارض عمده در تولید و توزیع دوز و حمایت از مواد مانند ویال.

وجود دارد برخی از تفاوت های عمده ای بین پنج فدرال پشتیبانی واکسن نامزدهای است که می تواند وزن خود را محاکمه و در صورت آنها دریافت موافقت دولت برای استفاده گسترده اثر خود را در.

مدرن را کانديد واکسن مانند Pfizer و در یک mRNA واکسن است که شامل یک نسخه مصنوعی از رسول-RNA که یک ویروس استفاده می کند به ساخت آن عفونی پروتئین است. در ضمن Johnson & Johnson و AstraZeneca-آکسفورد کنسرسیوم در حال کار با اصطلاح "زنده-وکتور واکسن" که شامل غیر فعال نسخه از رمان coronavirus.

حتی اگر تمام پنج واکسن داوطلبان تکمیل و توسعه غذا و داروی آمریکا تایید هر یک برای استفاده عمومی وجود دارد هنوز هم می تواند تفاوت های بزرگ در اثر خود را. "آن است که روشن نیست که در آن فعال مصونیت ناشی از واکسن خواهد بود دقیقا همان" دیمیتری Korkin یک بیوانفورماتیک محقق در موسسه پلی تکنیک ورچستر در ماساچوست گفت: روزانه وحش.

این mRNA واکسن نامزدها که مدرن و فایزر در حال توسعه هستند و شاید خطرناکترین به عنوان آنها نیز جدیدترین. "شده است وجود دارد هرگز یک mRNA واکسن شده است که با موفقیت تولید و به بازار عرضه شد" جفری Klausner, یک استاد پزشکی و بهداشت عمومی در UCLA که قبلا در مراکز کنترل بیماری گفت: روزانه وحش. "هر چیزی جدید است که رفتن به قطعا دیگر می شود و با دقت مورد بررسی قرار گرفت."

"این mRNA واکسن رمان و فقط زمان خواهد شد بگویید چه خطرات خواهد بود:" لولا Eniola-Adefeso یک دانشگاه میشیگان زیستی-مهندس گفت: روزانه وحش.

یک مشکل با mRNA واکسن است که دانشمندان حتی مطمئن نیست چه به دنبال به منظور قضاوت در مورد نحوه موثر واکسن ممکن است در مراحل اولیه احتمال عفونت. "انواع مختلف واکسن های مختلف تولید آنتی بادی انواع و می های مختلف تولید سلولی پاسخ" Klausner توضیح داد. "در intermediate-فاز محاکمه انواع نشانگر اثر به خوبی شناخته شده برای برخی از انواع واکسن اما کمتر شناخته شده برای انواع جدیدتر."

بیشتر از مد افتاده نامزدها مانند زنده-وکتور واکسن که جانسون و جانسون و AstraZeneca-آکسفورد کنسرسیوم در حال کار بر می تواند حرکت بیشتر هموار از طریق توسعه است. نه مدرن و نه جانسون و جانسون در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

که در آن یک mRNA واکسن کاملا مصنوعی pharmas تولید زنده-وکتور واکسن با استفاده از نمونه ای از این ویروس در آنها استخراج شده از بيماران است. آزمایشگاه فناوری اطلاعات techs غیر فعال کردن این ویروس با قرار دادن آن در معرض حرارت قبل از اضافه کردن آن به واکسن. این همان فرایندی است که صنعت داروسازی استفاده می کند برای بسیاری از سالانه واکسن آنفولانزا.

اما گرفتن وجود دارد. اگر توسعه یک رمان coronavirus واکسن به پایان می رسد تا پس همان طور کلی مدل به عنوان واکسن آنفولانزا می تواند تولید یک واکسن است که کار می کند اما کار نمی کند کاملا—و آخرین نیست بسیار طولانی است. ویروس آنفلوانزا به سرعت تکامل می یابد و نیاز به به روز رسانی ثابت به واکسن و واکسیناسیون سالانه برای بهترین حفاظت.

"آمریکایی ها در شمارش [coronavirus] واکسن است که شما تنها باید برای به دست آوردن یک یا دو بار که ارائه خواهد شد در دراز مدت حفاظت از" جنیفر رایش یک دانشگاه کلرادو جامعه شناس که مطالعات ایمن سازی گفت: روزانه وحش.

"اگر این واکسن مانند واکسن آنفولانزا فراهم می کند که سالانه حفاظت و ممکن است به طور کامل از بین بردن خطر عفونت اما به طور چشمگیری کاهش می دهد خطر مرگ افراد را مشاهده و آن را متفاوت از دیگر واکسن که برای یک یا دو واکسن را فراهم می کند حفاظت از طول عمر," رایش توضیح داد.

بیشتر مردم باید واکسینه و ضعیف تر حمایت ناشی از هر یک از ایمن سازی کمتر ایمان مردم به احتمال زیاد به در یک خاص واکسن و کمتر احتمال دارد که آنها به خط در داروخانه های محلی خود را برای یک شات.

که می تواند پیامدهای جدی به مقامات ایالات متحده سعی کنید به نقصان مردم به اندازه کافی برای ارائه به جمعیت گسترده حفاظت در برابر عمده شیوع COVID-19. "اکثر مردم فکر می کنم در مورد واکسن به عنوان یک سوال از نفع شخصی و فردی خطر" رایش گفت. "هنوز واکسن نیز موثر ترین زمانی که نسبت بالایی از مردم از آنها استفاده کنید."

هیچ کس نمی داند و در عین حال موثر چگونه یک mRNA واکسن ممکن است و یا آنچه در آن استقرار استراتژی ممکن است مانند نگاه. اما اگر یک mRNA واکسن اعطا بیشتر ایمنی در دوزهای کمتر از آن می تواند کمک به حل مشکل با واکسن در ورید امروز واکسن آنفولانزاحفاظت ضعیف است که نیاز مکرر re-ایمن سازی.

است که می گویند, آن مهم است که شرکت های برنده شدن در این مسابقه به توسعه موثر رمان-coronavirus واکسن. و آن را ممکن است کمک کند اگر آنها همه پیروزی در نتیجه یک آرایه وسیعی از واکسن هر یک با خود خطوط تولید اثر و مدت ایمنی.

پل Offit رئیس بخش بیماریهای عفونی در بیمارستان کودکان فیلادلفیا گفت: روزانه وحش او فکر می کند که وجود خواهد داشت بیش از یک واکسن برای SARS-CoV-2. اما او هشدار داد در برابر اعلام پیروزی بیش از حد به سرعت حتی پس از اولین زن و شوهر واکسن ضربه خیابان.

گاهی اوقات FDA تایید واکسن است که در حالی که ایمن کار بهتر تجربی تنظیمات از آنها در messy جهان از عموم Offit توضیح داد. "هرگز یک آه امداد تنفس تا سه میلیون دوز در خارج وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن