دریافت زانو خود را خاموش گردن ما': تلاشهای خانواده بزرگ فلوید' در آتشین یادبود

به عنوان زندگی ebbing از جورج فلوید در مینیاپولیس خیابان به نام او برای مادرش. "مامان من از طریق او گفت:" در ی

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

به عنوان زندگی ebbing از جورج فلوید در مینیاپولیس خیابان به نام او برای مادرش. "مامان من از طریق او گفت:" در یک تماشاچی تصویری است که پس از چندمین بار در سراسر جهان است. "من می توانم حرکت... مامان... مامان... من نمی توانم."

The Reverend Al Sharpton شگفت زده شد و سپس به یادگیری از فلوید خانواده که مادر آنها فوت کرده سال پیش.

"من می دانم که چرا جورج خواستار شد برای مامان" Sharpton گفت: در طول یک مراسم یادبود در روز پنج شنبه در شمال مرکزی دانشگاه در مرکز شهر مینیاپولیس. "شاید او تماس خود را خورد و از آنجا که در نقطه او در حال مرگ بود او کشش دست خود را گفت:" بیا جورج من خوش آمدید شما که ستمکاران را متوقف خواهد کرد از مشکل که در آن خسته خواهد شد در حالت استراحت است.' وجود دارد یک محل که در آن پلیس قرار داده نمی زانو خود را گردن جورج."

فلوید خانواده پیشنهاد او را وداع در روز پنج شنبه در اولین سری از خدمات یادبود برای 46 ساله که پس از فوت سفید افسر پلیس درک چوین فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای تقریبا 9 دقیقه در حالی که دو نفر دیگر از افسران برگزار می شود پایین خود را به عقب و پاها و یکی متوقف نگران تماشاگران از پله در.

مرگ او را برانگیخته است تا ده روز از تظاهرات که به سرعت گسترش از مینه سوتا به تمام 50 ایالت و ده ها کشور در سراسر جهان است.

وجود دارد بیشتر مردم در خارج از درون پناهگاه در منظره NCU پردیس. صدها نفر جمع شده بودند برای ادای احترام خود را و گوش دادن به یک رشته از بلندگو که صدای در آمد از طریق بلندگو انعکاس کردن ساختمان های آجری بر یک به طور معمول خالی از محوطه دانشگاه.

در میان آنها بودند Al و استیسی وارنر مادام العمر ساکنان سنت پل. در حالی که فلوید مرگ شد "دلخراش" استیسی وارنر گفت: شوهرش گفت: آن منجر به تغییر مثبت—و ممکن است در عدالت کیفری اصلاحات بسیاری را خواستار شده است برای سال ها.

"چیز خوب در مورد همه این است که دیدن همه با هم" او گفت:. "در آن طول می کشد بیش از یک مسابقه به انجام این کار. در آن طول می کشد همه را به انجام این کار است."

شناخته شده به دوستان به عنوان بزرگ جورج یا فلوید 46 ساله بود به نام 'پری' نام میانی خود را با کسانی که نزدیک به او. خواهر و برادر خود را شرح داده او را به عنوان یک شخصیت بزرگ که دیگران نسبت به جذب.

"جورج او مانند یک ژنرال روزمره" یکی از فلوید را برادران Philonese گفت. "او پیاده روی در خارج وجود دارد و می تواند یک خط از مردم... مایل به او خوش آمد می گوید و مایل به از آن لذت ببرید با او."

خواهر و برادر خود را به یاد عظیم صفحات از مواد غذایی تهیه شده توسط مادر خود را که می تواند در انتظار آنها هر زمان که آنها بازگشت به خانه خود در هوستون سوم بخش پس از یک روز از بازی. آنها به یاد می آورد در حال رشد و بدون خشک کن به جای قرار دادن خود را در لباس های خیس در فر.

"ما بسیار رشد... اما ما تا به حال یک خانه پر از عشق" فلوید جوانترین برادر رادنی گفت.

پسر عموی خود را Shareeduh تیت گفت: او را از دست, خود را در آغوش ترین. "هنگامی که او را به قرار دادن اسلحه خود را در اطراف شما هر گونه مشکلات شما تا به حال هر گونه نگرانی شما تا به حال خواهد برود," او گفت: مخاطبان است.

در بین انجیل موسیقی Sharpton تحویل آتشین مداحی decrying ظلم و ستم از آمریکایی های سیاه و سفید و اعلام خانواده را نگه عظیم مارس در واشنگتن در ماه اوت به صورت قانون برای پلیس فدرال برابری.

"جورج فلوید داستان شده داستان سیاه, مردمی," او گفت:. "همیشه از 401 سال پیش به همین دلیل ما هرگز نمی تواند بود که ما می خواستیم و خواب به شما نگه داشته زانو خود را بر گردن ما. ما باهوش تر از این مدارس با کمبود بودجه روبرو شما قرار داده و ما را در, اما شما تا به حال خود را به زانو در گردن ما. ما می تواند اجرا شرکت ها و نه فشار در خیابان اما شما تا به حال خود را به زانو در گردن ما.

"چه اتفاقی افتاد به Floyd اتفاق می افتد هر روز در این کشور—در آموزش و پرورش در خدمات بهداشتی و درمانی و در هر منطقه از زندگی آمریکایی. آن زمان برای ما به ایستادن در جورج نام و بگو: دریافت زانو خود را خاموش گردن ما.'"

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo در زمان زانو به عنوان فلوید طلا تابوت وارد NCU.

بازیگر کوین هارت و رپرهای Ludacris و T. I. همراه با حضور مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دیابت ctq (D-MN), مینیاپولیس, شهردار یعقوب فری و عمران-فعال حقوق جسی جکسون.

یادبود نیز برگزار می شود در روز شنبه در نزدیکی فلوید را در زادگاه Raeford کارولینای شمالی و در هوستون در روز دوشنبه. او به خاک سپرده خواهد شد در یک مراسم خصوصی در هوستون در روز سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن