سرویس جهانی بی بی سی مدیر تماس برای اعتماد اخبار دسترسی به برنامه های چت

مدیر سرویس جهانی بی بی سی گروه جیمی آنگوس نام در چت نرم افزار برای باز کردن سیستم عامل خود را به اعتماد منابع

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

مدیر سرویس جهانی بی بی سی گروه جیمی آنگوس نام در چت نرم افزار برای باز کردن سیستم عامل خود را به اعتماد منابع خبری مانند بی بی سی به عنوان بخشی از تلاش جهانی برای مقابله با اطلاعات غلط در جهانی Covid-19 بحران است.

صحبت با رسانه ها کارشناسی ارشد, پادکست, Angus می گوید: "WhatsApp مجاز است که به انتشار اطلاعات قابل اعتماد به طور مستقیم به واتساپ محیط زیست است. WhatsApp کاهش یافته است به انجام است که برای بی بی سی و من فکر می کنم که این یک اشتباه است.

"جهانی Covid همه گیر است که یک بار در یک نسل چالش - خانه در آتش است و شما می خواهید برای باز کردن شلنگ آتش به حداکثر ظرفیت در آن شرایط به اشباع محیط خارج وجود دارد با اعتماد و دقیق اخبار."

آنگوس می گوید بی بی سی ادامه خواهد داد به کار با تکنولوژی سیستم عامل مانند واتساپ برای تشویق آنها اجازه می دهد تا اعتماد ارائه دهندگان اخبار دسترسی مستقیم به این سیستم عامل است. "من فکر می کنم این چیزی است که نیاز به تغییر است. همه تکنولوژی, سیستم عامل, سخت کار کرده اند برای جلوگیری از چیدن بین ارائه دهندگان خدمات مختلف و ارزش قضاوت در اطراف که قابل اعتماد است و چه کسی نیست.

"گاهی اوقات شما به این استدلال که" ما نمی توانیم این کار را برای بی بی سی چرا که پس از آن ما می خواهم که به انجام آن برای روسیه امروز یا CGTN' - اما چالش های جهانی مواجه هستیم به این معنی که لحظه بزرگتر از آن است و آن زمان برای کسانی که تکنولوژی سیستم عامل را انتخاب کنید آنچه از طرف آنها و در مسئولیت های یک ناشر است."

آنگوس می گوید که در حالی که برخی از سیستم عامل ها مانند Google و Facebook برای کمک به مقابله با اطلاعات غلط سیستم عامل رسانه های اجتماعی نیاز به گام تا و بیشتر: "یکی از چیزهایی که من به ویژه نگران است که خصوصی پایان به پایان رمزگذاری چت دنیا و ما به اندازه کافی پرداخت نمی توجه به این, نسبت به دیگر رسانه های دیجیتال است.

"در یک صفحه وب آن را آسان به جستجو و کشف دروغ. یکی از این واقعا دشوار است همه چیز در مورد برنامه های چت - و به خصوص WhatsApp - این است که این ماده پایان به پایان رمزگذاری شده است. نمی توان آن را جستجو کرد و آن است که اغلب بسیار سخت برای ما به پیدا کردن چیزی که منتشر شده است تا به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مردم آن را دیده اند. این چیزی است که من بسیار در مورد نگران است."

در این سوال از اخبار ارائه در سراسر جهان آنگوس می گوید: "جهان خدمات یکی از معدود مستقل و مورد اعتماد جهانی صدای چپ. آن را تبدیل به کاملا روشن چه لازم است که نقش است چرا که ما شاهد یک انفجار از کیفیت پایین و در نهایت کاملا خطرناک اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس. که یک پدیده جهانی است که نیاز به یک راه حل جهانی."

آنگوس اشاره می کند که برای سرویس جهانی "این بوده است که انبوه مهمی که دیده است به ما تحویل افزایش مخاطبان به اخبار بی بی سی در این سال به خصوص به 42 زبان, خدمات, BBC World News و BBC.com"

یادداشت به ویراستاران

مارس سال 2020 دیدم ضبط آمار و ارقام جهانی BBC پورتال های آنلاین رسیدن به رکورد تعداد بازديد روزانه در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس.

داده ها از ATI نیز تایید می کند که BBC.com تا به حال بالاترین سطح خود تا کنون ترافیک ماهانه در ماه مارس سال 2020:

  • 1.5 میلیارد دلار ماهانه صفحه نمایش
  • 61 میلیون ماهانه تصویری views
  • 179 میلیون ماهانه منحصر به فرد مرورگر

مارس سال 2020 شد دومین ماه رکورد BBC.com با 158m منحصر به فرد مرورگرها تا 31 درصد در 12 ماه به طور متوسط. در طول هفته شروع از 16 مارس سال 2020 سرویس جهانی بی بی سی زبان خدمات رسیده 163 میلیون نفر است.

اخبار جهانی بی بی سی نیز در دسترس ساخته شده است در بیش از 50 متر بیشتر خانه ها در سراسر جهان آوردن تعداد کل خانوار به بیش از یک میلیارد و نیم برای اولین بار.

جدا پژوهش* نشان می دهد که بی بی سی در جهان است مورد اعتماد ترین اخبار بین المللی با نام تجاری.

تحقیقات انجام شده توسط Similarweb و
* نام تجاری ردیاب Q2 2019 - Q1 سال 2020 چهار ماهه متوسط



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن