Royal Ontario Museum اعلام انتصاب معاون مدیر مجموعه و تحقیقات و مدیر ارشد نوآوری افسر

جاش Basseches مدیر و مدیر عامل شرکت از Royal Ontario Museum (ROM) اعلام کرد انتصاب فیلم آموزش Roscoe Hartigan

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

جاش Basseches مدیر و مدیر عامل شرکت از Royal Ontario Museum (ROM) اعلام کرد انتصاب فیلم آموزش Roscoe Hartigan به عنوان معاون مدیر مجموعه و تحقیقات و رئیس افسر نوآوری.

"Lynda است که یکی از این موزه بخش ترین بسیار مورد توجه و انجام فکر رهبران و نوآوران می گوید:" جاش Basseches رام و مدیر و مدیر عامل شرکت. "در علاوه بر این به او تجربه های گسترده ای پیشرو نگهداری و مجموعه تیم در سراسر هنر, فرهنگ و طبیعت, فیلم آموزش نشان داده است توانایی استثنایی بیش از طول زندگی حرفه ای اش برای آوردن نوآورانه و transdisciplinary تفکر به موزه تمرین. همانطور که ما نسبت به بازگشایی و ساخت رام حتی بیشتر ضروری فرهنگی و جامعه hub, فیلم آموزش را در عمق تجربه باعث می شود او را منحصر به فرد قرار است برای بازی در یک نقش کلیدی در ما جریان تحول و موفقیت در آینده است."

به عنوان معاون مدیر مجموعه و پژوهشهاي Hartigan خواهد بود مسئول برای رهبری چشم انداز استراتژیک و نظارت از رام نگهداری و مجموعه بدست آورد. او همچنین نظارت بر کتابخانه ها و مناطق حفاظت به عنوان به خوبی به عنوان موزه تحقیقات علمی و فعالیت های چاپ و نشر. در نقش خود به عنوان مدیر ارشد نوآوری افسر Hartigan منجر خواهد شد استراتژی است که ترویج نوآوری در موزه آورد و خلاق و transdisciplinary راه از فکر کردن به این رام منحصر به فرد در سراسر نقاط قوت هنر, فرهنگ و طبیعت است. گزارش به مدیر و مدیر عامل شرکت و به عنوان یک عضو ارشد اجرایی رهبری تیم Hartigan خواهد شد نقش مهمی در کمک به کلی جهت تنظیم و برنامه ریزی استراتژیک نهاد.

"من هیجان زده هستم برای پیوستن به این رام یکی از مهمترین قرن 21 موزه ها و کمک به توسعه نوآورانه روش های جدید پرورش ارتباطات معنی دار میان هنر, فرهنگ و طبیعت می گوید:" Hartigan. "من مشتاقانه منتظر به کار با این رام کارکنان با استعداد و قوی مجموعه و پیشرفت خود را مترقی و فراگیر و بلند پروازانه دید. شوهر من راجر و من مشتاق به کشف تمام طراوت و چالاکی که تورنتو, انتاریو و کانادا باید ارائه دهد."

قبلا Hartigan برگزار موقعیت James B. و مری لو هکس معاون مدیر برای Peabody اسکس موزه (PEM) در Salem, Massachusetts. او PEM اول رئیس متصدی در سال 2003 شد و معاون مدیر در سال 2016. در حالی که در PEM رهبری نوآورانه بلند پروازانه و برنده جایزه نگهداری و مجموعه برنامه. به عنوان معاون او مسئول در حال توسعه یک طرح استراتژیک است که reimagined موزه نگهداری عمل, معرفی جامع و یکپارچه رویکرد به پژوهش و چاپ و نشر مجموعه های برنامه ریزی, تفسیر ها و نمایشگاه ها. از جمله نکات برجسته از تصدی Hartigan نظارت ایجاد یک جدید از 120 ، 000 فوت مربع مجموعه مرکز و درگیر شد در تکامل PEM را transdisciplinary هنر و طبیعت مرکز. علاوه بر این Hartigan رهبری متقابل کارکردی تفسیر و نصب دوباره از PEM مجموعه در رابطه با 2019 افتتاح یک بال از موزه.

Hartigan شروع زندگی حرفه ای خود را در موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان (سام) در واشنگتن دی سی که در آن او از موقعیت نگهداری دستیار برای تبدیل شدن به رئیس متصدی. که نقش او را مسئول توسعه موزه در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده مجموعه ای از هنر عامیانه آمریکایی و آفریقایی هنر و پیشبرد موزه, جشن شهرت به عنوان یک مرکز تحقیقات نوآورانه نمایشگاه ها و نشریات. Hartigan نیز تاسیس متصدی سام را جوزف کورنل مطالعه مرکز اختصاص داده شده به آمریکا, مدرن, هنرمند مورد آنها Hartigan پیشرو در جهان محقق است.

Hartigan خواهد بود با فرض نقش بر بازنشستگی از علامت Engstrøm ساخته شده است که فوق العاده کمک به مجموعه موزه و تحقیق و علم برای بیش از 30 سال است که در خدمت به عنوان معاون مدیر مجموعه و تحقیقات برای 18 سال گذشته.

در مورد رام

باز در سال 1914 the Royal Ontario Museum (ROM) ویترین هنر, فرهنگ و طبیعت از سراسر جهان و در سراسر سنین است. یکی از آمریکای شمالی مشهور ترین نهادهای فرهنگی کانادا بزرگترین موزه به مجموعه ای در سطح جهانی بیش از 12 میلیون اشیاء و نمونه های برجسته در 40 گالری و نمایشگاه فضاهای. به عنوان کشور برتر در زمینه تحقیقات موسسه و یک رهبر بین المللی در جدید و یافته های اصلی در تنوع زیستی, palaeontology, زمین, علوم, هنرهای تجسمی, مواد, فرهنگ و باستان شناسی, ROM نقش حیاتی در پیشبرد جهانی ما درک هنری, فرهنگی و طبیعی جهان است. رنسانس رام گسترش پروژه (2007) با هم ادغام شدند یاد میراث معماری از ساختمان اصلی با Studio Daniel Libeskind-طراحی مایکل لی-چانه کریستال. متمایز نماد جدید از تورنتو برای قرن 21 لی-چانه کریستال آغاز یک دوره جدید برای این رام به عنوان کشور برتر فرهنگی و اجتماعی مقصد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن