BeeHero جذب $4M دانه بودجه برای کمک به کشاورزان افزایش محصول و محافظت از گرده

امروز BeeHero دقت گرده افشانی خدمات شرکت اعلام کرد 4 میلیون دلار در دانه بودجه از Rabo غذایی و کشاورزی نوآوری

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

امروز BeeHero دقت گرده افشانی خدمات شرکت اعلام کرد 4 میلیون دلار در دانه بودجه از Rabo غذایی و کشاورزی نوآوری صندوق UpWest, iAngels پلاگین و بازی و J-سرمایه گذاری برای پیاده سازی فن آوری و خدمات به تولید کنندگان است که اساسا د-خطرات گرده افشانی و تحریک حداکثر خروجی بالقوه در گرده افشانی چرخه. BeeHero را agtech پلت فرم افزایش محصول و کاهش سربار با استفاده از ترکیبی از الگوریتم های یادگیری ماشین و کم هزینه سنسور هوشمند از جمله خانه زنبور که گزارش کندو بهداشت در زمان واقعی است. به طور مداوم ردیابی و بهینه سازی گرده افشانی BeeHero تضمین سالم و بیش از حد کارآمد زنبورهای گرده افشان که افزایش محصول تا 30 درصد به طور متوسط 70 درصد از عمده محصولات زراعی است.

دیگر بحران جهانی

تعدادی از محصولات که نیاز به زنبور عسل گرده افشانی است افزایش بی سابقه ای ایجاد فوریت برای مدیریت کلنی های زنبور عسل است که کمک به کشاورزان برای دیدار با افزایش تقاضای مصرف کننده. در ایالات متحده به تنهایی بیش از 2 میلیون مستعمرات حرکت در سراسر کشور هر سال به کشورهای با آب و هوای ایده آل ها و باغ ها: کالیفرنیا برای بادام, آیووا, و ایلینوی برای دانه های سویا, واشنگتن, برای سیب, مین, برای, زغال اخته و ماساچوست برای زغال اخته.

با توجه به بخش کشاورزی و حمایت از مصرف کننده بخش سازمان ملل متحد سازمان غذا و کشاورزی کل ارزش جهانی محصولات گرده افشانی توسط زنبور عسل است که تا آنجا که $577 میلیارد دلار در سطح جهانی و نشان دهنده 35 درصد از جهان را تولید محصول برای 87 از پیشرو محصولات غذایی در سراسر جهان است. با این حال نگران کننده افزایش در نرخ مرگ و میر جهانی زنبورهای گرده افشان به دلیل حفاظت از محصولات زراعی از دست دادن زیستگاه طبیعی و گسترش آفات از جهانی شدن و تغییرات آب و هوایی با داشتن قریب به اتفاق پیامدهای مالی برای کشاورزان در مواجهه با تلفات محصول و زور زدن های جهانی غذا در زنجیره تامین است.

"قوی تر از آفت کش ها کمتر منابع و نمایی تقاضا تهدید مدرن کشاورزی" گفت: Itai Kanot از بنیانگذاران و رئیس زنبوردار در Beehero. "ما نیاز به کمک به تولید کنندگان انجام بیشتر با کمتر."

فردی گرده افشان مستعمره بهداشت همچنین می توانید تغییر به طور چشمگیری بیش از یک دوره کوتاه از زمان, اما BeeHero تکنولوژی اجازه می دهد تا تولید کنندگان و زنبورداران به طور خودکار اطلاع از تغییرات کلیدی مستعمره شاخص های سلامت که ارائه عملی داده ها در طول سال اطلاع رسانی محوری تصمیم گیری در مورد تغذیه, درمان, ازدحام, مدیریت و ملکه جایگزینی.

"BeeHero به ارمغان می آورد هیجان انگیز تکنولوژی جدید به صنعت پرورش زنبور عسل," گفت: Dave مندس, رئیس جمهور سابق آمریکا پرورش زنبور عسل فدراسیون. "BeeHero فناوری باعث می شود آن را بسیار آسان تر به برنامه ریزی برای فصل پیش رو است."

برای کمک به رویارویی با این چالش ها Beehero دقت گرده افشانی خدمات فعال کردن تولید کنندگان تجاری برای بهینه سازی محصول-عملکرد برای بسیاری از محصولات اصلی و نشان داده اند که موفقیت در سراسر طیف وسیعی از تولید و گل در خود گرده افشانی باد گرده افشانی و حشرات گرده افشانی زمینه. این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 20 هزار کهیر یا برآورد 1 میلیارد زنبورها در حال حاضر در قرارداد.

"ما سرمایه گذاری در شرکت هایی که فراتر از مدل های سنتی تفکر و رفتار" گفت: Richard o'gorman از Rabobank. "سلامت گرده نقش یک نقش اساسی در حمایت از جهان اکوسیستم طبیعی و تولید مواد غذایی. در یک جهان که در آن عرضه مواد غذایی است که تحت فشار ضروری است که ما به حفظ سلامت و پایداری زنبور عسل. هیچ تماس بیشتری از حصول اطمینان از عرضه مواد غذایی جهان و حفاظت از گرده مسئول آن است. Beehero متصل زنبور عسل به عصر دیجیتال و با بهبود کندو سلامت و افزایش بازده محصول را افزایش دهد. من معتقدم Rabobank شبکه و پشتیبانی مالی خواهد نقش ارزشمندی در Beehero تحول از گرده افشانی صنعت و به نفع همه سهامداران است."

مستقر در کالیفرنیا BeeHero عمل بزرگترین پایگاه داده از زنبور عسل و گرده افشانی عملکرد و تجزیه و تحلیل کندوی عسل داده ها عملکرد عملکرد و تعیین معیار و بیشتر برای اندازه گیری گرده افشانی کیفیت و بهینه سازی استقرار کندو که در نهایت ارائه می دهد تولید کنندگان تضمین کیفیت برای خود زنبور عسل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن