اسلحه Toting سنت لوئیس وکیل را انکار می کند و او را نژادپرستانه: 'من سیاه مشتریان ما را دوست دارم!'

سفید, سنت لوئیس وکیل که به سرعت افزایش یافت به اینترنت شهرت این هفته پس از او کشیده یک AR-15 در زندگی توجه به

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

سفید, سنت لوئیس وکیل که به سرعت افزایش یافت به اینترنت شهرت این هفته پس از او کشیده یک AR-15 در زندگی توجه به تظاهرات و راهپیمایی در نزدیکی خانه اش گفته فاکس نیوز' Tucker Carlson سه شنبه شب او احتمالا نمی تواند نژادپرستانه به دلیل سیاه و سفید خود را و مشتریان او را دوست دارم.

در اوایل این هفته, تصاویر و ویدئو از McCloskey و همسرش brandishing سلاح در تظاهرات از ایوان خود را به عمارت رفت و ویروسی. McCloskey از گفته رسانه های محلی که او اشاره کرد و او اسلحه گرم در این معترضان—که راهپیمایی به سنت لوئیس شهردار خانه -- چرا که او نگران بود آنها بلافاصله آتش به خانه اش, قتل آنها و "کشتن سگ خود را."

ظاهر می شود در Tucker Carlson امشب در کنار وکیل آلبرت Watkins—که زیستی است jaw-dropping—McCloskey خواسته شده بود توسط کارلسون به خود بگویید "داستان خود را به جای آن گفته شده برای شما توسط پردازان."

با توجه به وکیل صدمه شخصی او را دیدم "سیل مردم" سر و صدا از طریق دروازه آهن خود را خصوصی خیابان این ادعا که "عصبانی و جیغ—آنها تف بیرون آمدن از دهان خود" و پیشرفت خود را در خانه.

و اشاره کرد که او بلافاصله فکر خشونت آمیز در سنت لوئیس تظاهرات در 2 ژوئن که منجر به قتل یک بازنشسته لوئیس پلیس کاپیتان McCloskey تصریح کرد که او احساس آنها خواهد بود "تاخت و تاز کردن در یک ثانیه" توسط "اوباش" و تصمیم به گرفتن تفنگ خود را که در آن نقطه.

"من از پایین دیوار است که جدا از محوطه جلوی من," او اضافه شده است. "و من به معنای واقعی کلمه ترس است که در عرض چند ثانیه آنها را از میان برداشتن دیوار و آمد به خانه ما کشتن سوزاندن خانه و همه چیز را که من تا به حال مشغول به کار و تلاش برای 32 سال گذشته."

پس از McCloskey خود را به نام یک "شهری پیشگام" برای حرکت به شهرستان سال پیش کارلسون خواسته صاحب خانه چه او فکر می کردم در مورد کسانی که انتقاد او برای اینکه یک نژادپرست است.

"من درک نمی کنم. در اینجا جالب ترین چیزی که من صرف زندگی حرفه ای من در دفاع از مردم که در حال دفاع برای افراد با داشتن یک زمان سخت گیری خود را معجزه اتفاق می افتد برای کسانی که لازم نیست که صدای" او اعلام کرد. "من سیاه مشتریان ما! و شب که این اتفاق افتاده است, من تا به حال برخی از سیاه و سفید ما مشتریان تماس با ما در 2:30 صبح به ما گفتن اشتباه این بود که راه مطبوعات بود نوشتن این."

"من به مردم کمک کند که پایین و یا که نیاز به یک دست و افرادی که نیاز به یک صدای" McCloskey ادامه داد. "برای تماس با ما نژادپرست مسخره است و این هیچ ربطی به نژاد. من نگران نیست چه مسابقه بود برای این اراذل و اوباش که از طریق دروازه من نگران بود که من که قرار بود کشته شوند. من اهمیتی نمی دهند چه مسابقه بودند."

کارلسون به این نتیجه رسیدند مصاحبه با پرسیدن واتکینز که آیا او نگران بود که خود مشتری خواهد بود محاکمه توسط St. Louis مدار وکیل کیم گاردنر که راه اندازی کرده است یک کاوشگر به زن و شوهر است.

"با توجه به این واقعیت است که ما یک حیوانی سیاسی در دفتر دادستان خطر وجود دارد," واتکینز اعلام کرد. "اگر قانون غالب دیرینه میسوری قانون غالب آنها خوب هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن