Simon & Schuster, گزارش هفته 1 فروش برای جان بولتون اتاق که در آن اتفاق افتاده است

Simon & Schuster اعلام کرد که جان بولتون اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات فروخته است و در م

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

Simon & Schuster اعلام کرد که جان بولتون اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات فروخته است و در مجموع بیش از 780,000 از طریق آن در هفته اول به فروش. ترکیب فروش رقم شامل قبل از دستور, فروش, چاپ کتاب, کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی در هر دو دیسک فشرده و فرمت های دیجیتال و همچنین سفارشات از مصرف کنندگان است که هنوز برآورده نشده با توجه به فوق العاده تقاضا است. ناشر دستور داده است تا 11th چاپ از این کتاب است که در هنگام تکمیل خواهد آورد تعداد گالینگور نسخه در چاپ به یک میلیون نفر است.

جاناتان Karp ارشد اجرایی و انتشارات Simon & Schuster می گوید: "جان بولتون اتاق که در آن اتفاق افتاده است که موضوع مورد علاقه شدید پس از اعلام آن و از آن است که فروش فوق العاده ای در اعداد در تمام نسخه های سراسر کشور. ما انتظار آن را می شود در بالای لیست پرفروش در بریتانیا و استرالیا و کانادا و همچنین در ایالات متحده است. به وضوح این است که مجذوب در چه بولتون می گویند در این سال انتخابات است و ما انتظار کنجکاوی به ادامه خواهیم داد."

اتاق که در آن اتفاق افتاده است که در حال حاضر بین المللی پرفروش #1 در ساندی تایمز و #1 در تورنتو استار. آن را توسط منتشر شده توسط Simon & Schuster در استرالیا و کانادا و هند و انگلستان است. خارجی حقوق فروخته شده اند در ده زبان تا کنون (خارجی حقوق برگزار می شود با پرتاب نیزه).

##

Simon & Schuster, یک ViacomCBS شرکت یک رهبر جهانی در بهره عمومی, چاپ و نشر اختصاص داده شده به ارائه بهترین در داستان و غیرداستانی برای خوانندگان از همه سنین و در همه چاپ دیجیتال و فرمت های صوتی. خود را متمایز فهرستی از نویسندگان شامل بسیاری از محبوب ترین و به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و نویسندگان و برندگان از معتبر ترین ادبی جوایز و افتخارات. این است خانه را به تعداد زیادی شناخته شده چاپی و بخش مانند Simon & Schuster, Scribner, دهلیز, کتاب, گالری, کتاب, کتاب های جیبی, Adams, رسانه, Simon & Schuster کودکان انتشارات و Simon & Schuster صوتی و شرکت های بین المللی در استرالیا و کانادا و هند و انگلستان و با افتخار به ارمغان می آورد که آثار آن نویسندگان با خوانندگان در بیش از 200 کشور و منطقه. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت ما در www.simonandschuster.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن