بن کارسون دفاع آتلانتا افسر پلیس که به کشته شدن Rayshard بروکس در "فاکس نیوز یکشنبه'

رادیو فردا یکشنبه میزبان Chris Wallace باز مصاحبه خود در این آخر هفته با مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون با پ

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

رادیو فردا یکشنبه میزبان Chris Wallace باز مصاحبه خود در این آخر هفته با مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون با پرسیدن در مورد "حادثه وحشتناک" در آتلانتا که به پایان رسید با کشنده تیراندازی پلیس از 27 سال Rayshard بروکس پس از او داشت خواب در ماشین خود را.

به عنوان والاس قرار داده و آن را بروکس شد "به وضوح مقاومت در برابر بازداشت" زمانی که او ظاهرا برداشت یکی از افسر اسلحه تیزر و فرار از آنها. اما او پرسید: "شد آن را مناسب برای استفاده از نیروی مرگبار علیه کسی که اصلی جرم بود که او خوابش برد در این درایو از طریق لین در یک وندی?"

پس از نشان می دهد که شاید او به اندازه کافی آگاه در مورد این وضعیت و تیراندازی پلیس به طور کلی کارسون وزن در هر حال.

"من فکر می کنم این یک موقعیت است که روشن نیست که برش شما می دانید مانند عاطفه قتل رخ داده است که در مینه سوتا" کارسون گفت. "و آن را واقعا نیاز به سر مردم می دانند که چه باید انجام شود تحت شرایطی به قضاوت."

فشرده توسط والاس چرا او را باور نمی کند تیراندازی شد "روشن برش" کارسون شروع به مقایسه این تیراندازی به پلیس به قتل جورج فلوید اما میزبان او قطع. "نه, من درک می کنم که چرا آتلانتا صورت روشن؟"

"از آنجا که ما نمی دانیم که آنچه در ذهن افسر" کارسون پاسخ داده است. "وقتی کسی را دور می زنند نقاط سلاح در او است و او کاملا مطمئن است که غیر کشنده سلاح؟"

"شما می دانید این است که یک روشن شرایطی" او ادامه داد: تکرار این عبارت برای بار سوم. "در حال حاضر می تواند از آن به کار گرفته شده بهتر است ؟ قطعا در نگاه به گذشته احتمالا وجود دارد راه های دیگر برای انجام کارهای. اما ما در این مورد نمی دانم."

کارسون نظرات شبیه به کسانی که از سن. تیم اسکات (R-SC) که گفت: چهره ملت میزبان مارگارت برنان روز یکشنبه "این وضعیت قطعا به مراتب کمتر روشن یکی از آنهایی که ما دیدیم با جورج فلوید و چند آنهایی که دیگر در سراسر کشور."

اعلام استعفای خود در شهرستان رئیس پلیس روز جمعه آتلانتا شهردار Keisha لنس کف در زمان به مراتب بیشتر موضع قاطع. "من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که وجود دارد این است که یک تمایز روشن بین آنچه شما می توانید انجام دهید و آنچه که شما باید انجام," او گفت. "من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار و خواستار خاتمه فوری افسر."

در یک مصاحبه جداگانه در ABC News' این هفته, Carson کاهش یافته است به تهمت و ادعا می کند که او بهترین بوده است رئیس جمهور پس از آبراهام لینکلن برای آمریکایی آفریقایی تبار در جامعه گفت: بحث این بود "نه مولد."

"به بحث در مورد چه کسی انجام داده است و احتمالا تولیدی نمی, اما آن را خوب است برای قدردانی از چیزهایی که انجام شده است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن