پرفروش شان تامپسون "از های درخت" در حال حاضر رایگان در آمازون تا (7/21/2020)

مقدمه"به اشتراک گذاشتن درخت" با پرفروشترین نویسنده شان تامپسون رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آماز

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

مقدمه
"به اشتراک گذاشتن درخت" با پرفروشترین نویسنده شان تامپسون رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/20/2020 – 7/24/2020) در: https://www.amazon.com/gp/product/B084ZJKB3N/ref=dbs_a_def_rwt_bibl_vppi_i1.
 
 
بررسی های جدید
"من عاشق داستان و تصاویر واقعا زیبا هستند. کتاب آغاز به کار با یک پسر کوچک بود که کوچک برای سن و سال او. دختر من بیش از حد کوچک است به طوری که او می تواند مربوط. این کتاب به کودکان می آموزد در مورد اعتماد به نفس, دوستی, عشق و از خود گذشتگی. باید داشته باشد."
 
 
همراه با دانلود رایگان کتاب فعالیت و راهنمای درس.

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات, لطفا تماس با ما توسط ایمیل bestsellerscooperative@gmail.com.
 

درباره نویسنده:
شان یک تکنولوژی آموزشی متخصص در یک مدرسه بین المللی در توکیو. او سفر گسترده زبان ارائه و شرکت در بحث ها در مورد ادغام موثر از فن آوری در یک محیط آموزشی.

در سال 2014 او با همکاری یادگیری عمیق برای حمایت از این تیم با توسعه و اجرای حرفه ای توسعه همایش برای معلمان در سراسر جهان است.

شان نیز اپل مربی برجسته بین المللی و دیپلم آموزش شبکه کارگاه رهبر گوگل آموزش مربی و یک گواهی گوگل آموزش در دسترس برای مشاوره درسی توسعه و یا توسعه حرفه ای در مدرسه خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب