بایدن معضل: بازگرداندن اقتصاد به قبل از COVID هنجار و یا تبدیل آن

روز جمعه به طور غیر منتظره ای قوی شغل گزارش شده سختتر در حال حاضر دشوار جو بایدن در ترسیم چهره اقتصادی خود بپر

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

روز جمعه به طور غیر منتظره ای قوی شغل گزارش شده سختتر در حال حاضر دشوار جو بایدن در ترسیم چهره اقتصادی خود بپردازد. به عنوان به طور کلی از انتخابات سابق معاونت در برابر یک انتخاب: تماس برای ترمیم اقتصاد به قبل از COVID هنجار یا قاب این بیماری همه گیر به عنوان یک نقطه محوری برای reimagining امریکا پایه ساختارهای اقتصادی.

از صرفا اساسی نظر بایدن گزینه نیست که همه پیچیده است. این باور گسترده است که به سادگی وجود دارد هیچ قصد بازگشت به زمان قبل از COVID. در حالی که اقتصاد ممکن است اضافه شده 2.5 میلیون شغل در مطالعات پروژه که حدود 40 درصد از مشاغل از دست رفته به دلیل همه گیر خواهد گشت. حتی در روز جمعه مثبت سرفصل وجود دارد نشانه های نگران کننده. در حالی که کسانی که به طور موقت گذاشته و در طول همه گیر شروع به بازگشت به کار تعدادی از افرادی که به طور دائم شغل خود را از دست افزایش نزدیک به 300,000.

که متوقف نمی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از crowing در مورد ترمیم. در 40 دقیقه تقریبا به طور کامل extemporaneous آدرس در صبح روز جمعه رئیس جمهور قول داد که این کشور "را بازگشت به داشتن بزرگترین اقتصاد در جهان" و بهبود خواهد بود و حتی بهتر از یک V-شکل جستن به عقب. "این," او گفت: "یک کشتی موشک."

در سطح بنیادی است که ممکن است به نظر می رسد به طرز عجیبی کردن کلید. با بیکاری هنوز هم در دو رقم مغلوب ساختن پیشی جستن را خوشحال بحث در مورد موشک کشتی اجرا می شود خطر ظاهری حساس و یا خارج از لمس. اما حتی برخی از دموکرات ها اذعان دارند که وجود یک عنصر از نوستالژی به ایده به سادگی رفتن به آنچه در این کشور بود و که آن را می تواند به اثبات سیاسی قانع کننده است.

"این تا حدودی یادآور زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او قرار بود به تولید شغل و یا ذغال سنگ خیش مشاغل گفت:" اندرو یانگ کارآفرین تبدیل شده تازه بدوران رسیده نامزد انتخابات ریاست جمهوری. "مردمی که شنیده ام که در برخی از سطح آنها نیست در واقع بر این باورند که این شغل شدند و رفتن به عقب آمده است. اما هنوز از آن سخن گفت به درد خود را. ساده ترین چیزی که برای بیان سیاسی است: ما قصد داریم به شما به عقب بر گردیم روی پای خود را. که ساده ترین چیزی که به می گویند. مردم می خواهم به شنیدن این که. اما گفتن آن رفتن به آن را اتفاق می افتد ؟ هیچ."

با احتیاط از واگذاری این استدلال به برگ برنده دموکرات ها می گویند این ضروری است که بایدن شروع به تدوین یک برنامه است که می یابد و هر دو تحول و ملموس است. اقتصادی عدم قطعیت می توان عمیقی انتخاباتی زور—به عنوان شاهد در انتخابات سال 2008. اما رای دهندگان آنها می گویند تمایل به حرکت به نامزد امیدوار کننده آنها را روشن تر آینده نه لزوما یک مورد که در آینده خواهد شد و تقاضا درد و فداکاری و وابسته به مفاهیم مانند کارگر بازآموزی و سرمایه گذاری در صنایع در حال ظهور.

"داشتن یک جایگزین معتبر برای مغلوب ساختن پیشی جستن اطمینان که همه به خوبی خواهد بود برای رفتن به ارزشمند گفت:" دیوید اکسلراد باراک اوباما در سال 2008 بالا استراتژیست. "شما نیاز به ارائه امید. اما در برخی از نقطه امید نیاز به تبدیل به ملموس عمل است. بنابراین او نیاز به اعتصاب تعادل است. او نمی تواند مانور به یک موقعیت که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن است اذوقه رسان از امید و خوش بینی و بایدن یک naysayer."

برای کسانی که مشغول به کار در این فضا آن است که تقلیل به دیدن بحث به عنوان یک یا/و یا که در آن مرمت شده است آسان تر سیاسی فروش از تغییر و تحول است. در واقع آنها استدلال مخالف به خوبی ممکن است درست باشد.

"جهت گیری مجدد از سیاست برای مقابله با انحصارات و شرکت های بزرگ قدرت است نه تندرو و یا افراطی و موقعیت. وضعیت موجود است رادیکال و افراطی وضعیت در واقع."

قبل از COVID اقتصاد به حال بیکاری پایین سطح, اما آن را نیز تا به حال سیستمیک نابرابری باور نکردنی غلظت ثروت و قدرت و چیز ساییده شده شبکه امنیت اجتماعی که تبدیل شد به شدت در معرض این بیماری همه گیر. حتی این اقدامات به منظور کمک به دفع اقتصادی تباهی ناشی از این بیماری همه گیر آنها توجه داشته باشید اریب به سمت متصل شده و به خوبی تامین شده و با کسب و کار کوچک برنامه اعطای وام یک مثال نخست. متعهد به مقابله با این مسائل به عنوان بخشی از این بهبود می تواند بیشتر electorally مشي از ترک آنها را unaddressed.

"من فکر می کنم آنچه COVID انجام داده است که آن را به ارمغان آورده است این در دراز مدت بحث رو به جلو در در-خود-در صورت راه ممکن است. که فقط واقعیت گفت:" سارا میلر که اجرا می شود, اقتصادی آمریکا, آزادی, پروژه جدید ضد انحصار شرکت های بزرگ ، "از دیدگاه من تغییر جهتگیری سیاست برای مقابله با انحصارات و شرکت های بزرگ قدرت است نه تندرو و یا افراطی و موقعیت. وضعیت موجود است رادیکال و افراطی وضعیت در واقع. آنچه ما می خواهیم انجام دهیم در واقع است جلوگیری از شرکت های بزرگ از سرقت از کارگران و مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک ، لرزش عادلانه است."

بایدن تیم به نظر می رسد به رسمیت شناختن این تصور که تحول اقتصادی است salable هر چند شاید نه به عنوان عمیق که دیگران تا به حال در دموکراتیک زمینه است. او به صحبت بیشتر در کلیات در مورد استفاده از قوانین ضد تراست برای مقابله با انحصارات و تحمل انتقاد یا اینکه بیش از حد متوسط و یا فاقد جزئیات در سیاست مانند گسترش مهد کودک.

روز جمعه گفت: او می خواهم به زودی رونمایی یک برنامه اقتصادی است که مرکز زیرساخت افزایش دستمزد و سرمایه گذاری در "نوآوری" ساخت و "مراقبت دادن." او تاکید کرد که سه جانبه بحران در اطراف بهداشت مشاغل و نابرابری و هتک ابرو را تحمل توسط آمریکایی های آفریقایی تبار بودند و به هم پیوسته.

خود را بزرگتر قاب بود که قبل از COVID هنجار بود یک سکوی پرتاب است اما نه لزوما چیزی برای قراضه پشته. آنچه کشور نیاز به بایدن گفت "نه فقط به ساخت چیزهایی که به راه آنها قبل از COVID-19 اما برای ساخت بهتر است."

"آخرین بحران مالی منجر به ایجاد فرفره اقتصاد است. چه جدید در صنعت می تواند ظهور از چالش های پیش روی کشور ما امروز ؟ "

دموکرات ها مشتاق به شنیدن بیشتر است. بن Labolt یکی دیگر از سابق اوباما, مشاور تاکید کرد نیاز به reimagine تبارها اقتصاد برای یک سن است که در آن فرد در خدمات ممکن است به عنوان یک یادگاری. "آخرین بحران مالی منجر به ایجاد فرفره اقتصاد" او اشاره کرد. "چه جدید در صنعت می تواند ظهور از چالش های پیش روی کشور ما امروز؟"

میلر به نام "تغییر جهت از نحوه عملکرد دولت vis-à-vis تثبیت قدرت شرکت های بزرگ." تکنولوژی, سیستم عامل, او گفت: نیاز به شکسته و تنظیم و بایدن امر می تواند عاقلانه برای طرح یک پیشنهاد است که پرداختن به این مسائل که COVID در معرض از نابرابری در سیستم مراقبت های بهداشتی برای امنیت ملی fragilities.

یانگ گفت که بحث خود را با بایدن را ترک کرده بود او را متقاعد شده است که هر دو او و کمپین درک شدت و چالش های پیش رو. اما او نیز نمی sugarcoat چگونه دلهره آور او احساس کرد که چالش خواهد بود. "آن را به میلیون ها شغل [از دست] در میان مردم است که باید مانند پایین ترین سطح از ثبات مالی" او گفت:. "به طوری که سطح ناامیدی در کشور است را به موشک وار رفتن به سطح افسردگی. و هیچ چیز روی میز است که برای رفع آن است."

و پس از آن وجود دارد تام Perriello سابق کنگره و در حال حاضر مدیر اجرایی برای ایالات متحده برنامه در Open Society Foundations. او در مورد پست-COVID نیاز به مقابله با touchstones مانند حمایت کارفرما مراقبت های بهداشتی برای سرمایه گذاری در مرخصی با حقوق و مراقبت از کودکان و به آدرس شکنندگی زیرساخت ها و زنجیره تامین. اما او همچنین گفت: بایدن خواهد بود عاقلانه به بحث در مورد مرمت در حال حاضر و پس از آن فشار برای تحول زمانی که او در زمان ،

برای کسانی که نگران Perriello تا به حال نسبتا پررنگ ایده برای چگونه بایدن می تواند در کاهش ترس خود را. سابق و معاونت او توصیه باید اعلام جلو فکر کردن اعضای کابینه قبل از انتخابات واقعی.

"بایدن به دلایل قانع کننده ای برای اعلام چند انتصاب ارشد هم گفت:" Perriello. "اولین و مهمترین مقیاس این همه گیر و اقتصادی آن fallout واقعا خواسته مقامات ارشد آماده به کار در سرعت کامل در یک روز. آنها باید احساس یک ضرورت اخلاقی برای شروع به ساخت تیم خود و برنامه بلافاصله. در درجه دوم هیچ فردی معاونت انتخاب می تواند انرژی هر بخشی از اوباما ائتلاف فردی—یا موضوع گروه—که نیاز به تقویت. فشار بیش از حد بر روی یک انتصاب تقریبا تضمین آن باعث واکنش شدید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن