روز جهانی پناهندگان: وزیر امور خارجه آلمان خواهان حمایت از پناهندگان

در روز جهانی پناهندگان آلمان وزیر امور خارجه خواستار افزایش حمایت از پناهندگان است. تعداد زیادی از مردم آواره

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

در روز جهانی پناهندگان آلمان وزیر امور خارجه خواستار افزایش حمایت از پناهندگان است. تعداد زیادی از مردم آواره جنگ و درگیری است که تقریبا برابر با جمعیت آلمان.

به مناسبت روز جهانی پناهندگان به رسمیت شناخته شده و سالانه در ژوئن 20 — آلمان وزیر امور خارجه خواستار حفاظت بیشتر و مراقبت از پناهندگان.

"79.5 میلیون نفر مجبور به ترک خانه های خود و یا زندگی در کشور خود به عنوان داخلی قرار داده شده افراد و یا فرار بیش مرز" وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: در برلین در روز شنبه. "این مورد همان است که جمعیت آلمان — بسیار غمگین رکورد جدید است."

کمتر از 10 درصد از پناهندگان در اروپا زندگی می کنند Maas گفت. اکثریت قریب به اتفاق پیدا کردن پناهگاه در کشورهای همسایه که اغلب خود درد و رنج از بحران و فقر او گفت:.

ادامه مطلب: چگونه COVID-19 اتحادش را تغییر پناهندگان سازمان

پشتیبانی از یک "موضوع مرگ و زندگی'

"افراد مبتلا به پرواز و جابه جایی در سراسر جهان باید قادر به رهبری یک زندگی شرافتمندانه" این وزیر امور خارجه است. "و آنها باید این فرصت را به توسعه توانایی های بالقوه خود و ایجاد یک نقش مثبت خود را در جامعه ميزبان."

در طول coronavirus بحران در خصوص حفاظت و مراقبت از پناهندگان "یک ضرورت است که اغلب به معنای تفاوت میان مرگ و زندگی" Maas اضافه شده است.

"همراه با شرکای ما در حال کار برای جلوگیری از گسترش این ویروس در میان پناهندگان که اغلب زندگی می کنند در خصوص شرایط تنگ شده," او گفت:.

حتی به عنوان بسیاری از مرزها بسته شده با توجه به coronavirus پناهگاه برای پناهندگان نیاز به باقی می ماند در دسترس Maas گفت.

Coronavirus جدا خانواده

مجلس رهبر حزب آلمان زیست, سبز, کاترین گورینگ-Eckardt همچنین اعتراض به دولت فدرال به منظور تسهیل در پیوستن به خانواده پناهندگان.

"خانواده تعلق دارند با هم. دولت فدرال باید در نهایت به—و unbureaucratically—موضوع خانواده ویزا," او گفت: روز شنبه نسخه ای از روزنامه نویه Osnabrücker Zeitung.

Coronavirus همه گیر وضعیت را بدتر کرده برای جدا, خانواده, او گفت:. "هنگامی که...افراد جوان سن می آیند تا زمانی که ویزا دفاتر در آلمان ماموریت های خارج از کشور هستند و هنوز هم بسته شده و این افراد می توانند به طور دائم از دست دادن حق به زندگی با خانواده خود" گورینگ Eckardt توضیح داد.

ادامه مطلب: پناهنده تعداد رکورد بالا در سال 2019: گزارش سازمان ملل متحد

رئیس شورای کلیسای پروتستان در آلمان (EKD) هاینریش بدفورد-Strohm نیز نامیده می شود در افراد در آلمان برای نشان دادن همبستگی با پناهندگان.

"نمی توانم از قلب خود را. و به کمک" بدفورد-Strohm گفت: در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در Facebook در روز شنبه. "توسط همراه افرادی که به دنبال پناه در اینجا. با در نظر گرفتن سیاسی ایستاده و به منظور همبستگی با پناهندگان. با دادن پول برای کمک به مردم در کرامت زندگی می کنند در هر کجا که هستند. با دعا کردن برای آنها است."

رئيس جمهور از "نان برای جهان" کورنلیا Füllkrug-Weitzel به نام جدید اتحادیه اروپا, پناهندگان سیاست.

او انتظار دارد که دولت آلمان به استفاده از آن اتحادیه اروپا و شورای ریاست جمهوری را "بسیار تعیین کننده مراحل" برای انجام این کار Füllkrug-Weitzel گفت: برنامه رادیویی RBB در روز شنبه. نمایشگاه مراحل پناهندگی و توزیع عادلانه پناهندگان را به اجرا در سراسر اروپا ،

آلمان طول می کشد بیش از ریاست شورا در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است.

kp/mm (AFP epd)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب