لایحه بر نمی توانید بررسی باراک اوباما. چه کسی می گوید ؟ لایحه Barr.

اگر شما به دنبال برای پین کردن جرم و جنایت است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متهم کرده است رئیس جمهور اوباما

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال برای پین کردن جرم و جنایت است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متهم کرده است رئیس جمهور اوباما از ارتکاب به نظر نمی آید در این قانون. در حال حاضر, حداقل, "OBAMAGATE!" ذکر شده است در عنوان 18, جنایات و دادرسی کیفری بخش از ایالات متحده کد. اما حتی اگر آن را دادستان کل لایحه Barr ممکن است یک زمان سخت ساختمان یک مورد در برابر رئیس جمهور سابق.

که چون چلیپا از آنچه که ظاهرا در حال ادعایی در برابر اوباما—که او به طور غیر قانونی مورد بررسی تهمت مبارزات انتخاباتی در حالی که او رئیس جمهور—هرگز نمی تواند با بر تعریف خود را یک جرم و جنایت است.

به درک ترشی که Barr می یابد خود را به عنوان او به شدت تلاش می کند برای پیدا کردن یک حقوقی قلاب برای اثبات تهمت ادعای ما نیاز به رفتن هیچ بیشتر عقب تر از ماه ژوئن سال 2018 است. این زمانی بود که بار به عنوان یک شهروند خصوصی ارسال ناخواسته یادداشتی به بعد-معاون AG راد Rosenstein ترسیم خود را در "تئوری" مشاور ویژه رابرت مولر را انسداد تحقیقات به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

در یک دایره و درهم و برهم نمایشگاه Barr توضیح داد که هر گونه انسداد اتهامات ناشی از مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست FBI مدیر James Comey به رها کردن این تحقیقات به مشاور امنیت ملی, مایکل فلین و پس از آن شلیک Comey برای عدم انجام این کار خواهد بود و اساسا ناقص است. با توجه به بار به عنوان طولانی به عنوان تهمت به حال هر facially قانونی زمینه را به هر کدام از این اقدامات پژوهنده به انگیزه های خود را برای انجام این کار خواهد بود قانون اساسی خارج از محدوده.

بر این استدلال که هر دو شلیک Comey و تلاش برای به دست آوردن او را به رها کردن پرونده فلین در حال facially قانونی مبتنی بر تفسیر خود را از قانون اساسی است. سابق, مقاله II مجوز رئیس جمهور برای استخدام و آتش مقامات اجرایی شعبه و بر ادعای کنگره نمی تواند اعمال هر گونه محدودیت در این حق.

برای دومی بار ارائه می دهد و حتی گسترده تر از نظر قدرت اجرایی: "در قانون اساسی, رئیس جمهور اقتدار بر اجرای قانون مهم است این است که تقریبا همه جانبه" او نوشت و آن را شامل "خود را قدرت مطلق برای شروع و یا متوقف کردن اجرای قانون اقدام." قوه مجریه حفظ "همه قدرت اجرایی" بر منطق و قدرت است که مندرج در جمهور—ergo اجرای قانون صرفا به عنوان یک بازوی اجرایی خود را قدرت است که اساسا بیان مطلق خواهد شد.

بار نیست که فرد برای اولین بار به معتقدان به چنین دیدگاه افراطی از قدرت اجرایی. در طول سال از جورج دبلیو بوش رئیس جمهور این ایده کمک ارائه توجیه قانونی برای اقدامات انجام شده در جنگ با ترور از جمله شکنجه. معاون سابق دستیار دادستان کل John Yoo که نویسنده یکی از به اصطلاح "شکنجه یادداشت" برای وزارت دادگستری دفتر مشاور حقوقی استدلال کرد که رئیس جمهور ذاتی ماده دوم قدرت برای محافظت از امنیت ملی بود آنقدر گسترده است که او می تواند به منظور زیردستان خود را برای درهم شکستن بیضه ها از تروریست فرزند اگر به اعتقاد او این امر می تواند در کشور بهره. خوش آمدید به "واحد اجرایی" تئوری که در اصل یک legalese نسخه ریچارد نیکسون رئیس جمهور را ماکسیم که "اگر رئیس جمهور آن را ندارد آن را قانونی."

و در آن نهفته است rub. بار خود را از نظر قدرت اجرایی باعث می شود که استروژن نوار بسیار بالا وقتی که می آید به استخوان اوباما برای خطا. این امر به ویژه پس از این موضوع که بار می خواهد به نگه اوباما پاسخگو—FBI تحقیقات مربوط به حمله یک دشمن خارجی قدرت شامل دو منطقه که در آن واحد اجرایی تئوری می گوید: رئيس جمهور تمرینات ترین نامحدود قدرت: اجرای قانون و امنیت ملی است.

"John Yoo استدلال کرد که رئيس جمهور در مقاله دوم قدرت بود آنقدر گسترده است که او می تواند به منظور زیردستان خود را برای درهم شکستن بیضه ها از تروریست فرزند اگر به اعتقاد او این امر می تواند در کشور بهره."

اگر خود را در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن است که او نمی تواند مرتکب جنایت هنگامی که در تلاش برای متوقف کردن یک بررسی—حتی یکی که در آن او ممکن است یک علاقه شخصی—آن را سخت برای دیدن چگونه کسی که اشغال همان دفتر قبل از او می تواند مسئول برای شروع یک, حتی اگر آن را برای استفاده سیاسی.

این معضل به ما می دهد بینش به Barr فعلی استراتژی و چگونه او امیدوار است برای نخ سوزن با اقدامات اخیر. اگر شما احساس می کنید مانند شما بوده است شنیدن واژه "گزاره" بسیاری از Barr شد دادستان کل این به آن دلیل است که اصطلاح مورد استفاده برای توصیف این اساس هر FBI بررسی است.

پس بر این نظریه مبتنی بر این ایده است که یک رئیس جمهور به اقدامات حقوقی تا زمانی که وجود دارد این است که هر facially دلیل معتبر برای گرفتن آنها او را به فروختن قضیه اساسی کل روسیه بررسی به منظور تشخیص اوباما از زمان ، به شوخ طبعی: برای جلوگیری از برافراشتند خود petard, Barr است نشان می دهد که وجود دارد مطلقا هیچ قانونی اساس و یا "گزاره" برای Crossfire طوفان به نام برای اف بی آی تحقیقات به روسیه سال 2016 انتخابات دخالت از گرفتن بروید.

برای روشن یک "گزاره" است که تحت دادستان کل دستورالعمل صرفا اطلاعات و یا مجموعه ای از حقایق است که باید مستند به باز کردن یک مورد آنها وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تحقیقات نیست باز در "افکار" و یا صرفا بر اساس, می گویند کسی که به نژاد یا مذهب یا عقاید سیاسی. آن را بسیار پایین میاره و نباید به اشتباه با "علت احتمالی" است که بالاتر مدارک آستانه استفاده می شود برای توجیه انواع خاصی از تحقیقی تکنیک های مانند جستجو در حکم و wiretaps.

اساسا یک گزاره برای FBI تحقیقات می پرسد که آیا وجود دارد هر گونه پایه و اساس حقیقی به این باور وجود دارد ممکن است تخلف از قانون فدرال یا تهدید به امنیت ملی و کدام توجیه جمع آوری اطلاعات بیشتر.

که بدان معنی است که بار را به نشان می دهد که اف بی آی به حال هیچ دلیلی برای حتی پرس و جو و یا دریافت اطلاعات بیشتر در تماس بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه در طول زمانی که این IC به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که روسیه تا به حال هک DNC سرور در تلاش برای اعمال نفوذ بر نتیجه انتخابات 2016.

مشاهده از طریق این لنز بر حرکت های اخیر را بیشتر حس کنند. IG گزارش یافت که Crossfire طوفان و همچنین تحقیقات به فردی اعضای تهمت کمپین به درستی منتج. اما بر اتحاد با این وجود شخصا وظیفه چند دست برداشت وکلای آمریکا برای پیدا کردن در غیر این صورت. او همچنین نقل مکان کرد به رها کردن اتهامات عنوان شده علیه فلین با این استدلال که FBI به حال هیچ قانونی گزاره حتی مصاحبه او در مورد راز خود را تلفنی با سفیر روسیه.

به آرامی بر است chipping دور در پایه های مولر بررسی است. و آن را آسان ببینید که چرا. چرا که اگر او نمی کند همان حقوقی سپر او استفاده می شود برای دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن شمشیر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برابر او.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن