لایحه Barr است پای در چهره اش و یکی دیگر از حقه تا آستین خود را با جان دورهام اکتبر سورپرایز

لایحه بر ما یادآور چیزی که مهم است این آخر هفته: مردم بد می گه ، ما معمولا نسبت درخشندگی بی همتا به بچه های بد

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

لایحه بر ما یادآور چیزی که مهم است این آخر هفته: مردم بد می گه ، ما معمولا نسبت درخشندگی بی همتا به بچه های بد از این رو عبارت "نبوغ شیطانی است." اما آنها نه نابغه است. هیتلر با تشکر از بهشت, بود, وحشتناک یک کل. و بر است بنابراین بنده به قرن 16 را در جهان پس قصد تبدیل ایالات متحده آمریکا به یک روحانی حکومت دینی که او فراموش کرده است که ما قوانین و او فقط نمی تواند دور با هر چیزی.

بله تلاش خود را به جای جفری برمن منطقه جنوبی نیویورک, ایالات متحده وکیل کاوش و شارژ مغلوب ساختن پیشی جستن را بگیرید و یاد دهید, شد, غیر اخلاقی, شاید غیر قانونی و بدیهی است که رسوا. اما آن احمق بود ، آن نتیجه معکوس بر او بلافاصله آن را سزاوار است. عالی بود برای دیدن که او و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی تواند دور با نصب خود را سرسپرده. اعتبار دادستان که اعتراض اعتباری و رسانه ها برای آن سخت پوشش (از جمله در وحش) و فراموش نکنید که به اعتبار Jaime هریسون در اینجا بیش از حد. اگر او در حال اجرا نیست معتبر و رقابتی مسابقه لیندزی گراهام وجود دارد هیچ راه گراهام را روز شنبه گفت که او می خواهم اجازه چاک شومر و کریستن جیلیبرند برای جلوگیری از سرسپرده به ارتفاع.

مرکزی واضح از مغلوب ساختن پیشی جستن دوران است که هیچ چیز چوب به این دلیل که رئیس جمهور و یا یکی از عوامل خود را می کند چیزی بیشتر تکان دهنده از آخرین چیزی که تکان دهنده هر سه روز پس ما از دست دادن آهنگ و به یاد داشته باشید, اما این یکی خواهد شد ، این یکی مردم را به یاد داشته باشید. Barr هنوز تمام قدرت است که یک وکیل به طور کلی دارای, اما به عنوان یک شکل با هر گونه اقتدار اخلاقی در همه, او یک مرد مرده. مثل همه Torquemadas در طول تاریخ او را از انجام آسیب بیشتری به خود از مخالفان خود می تواند از خواب انجام می دهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن