روسیه با هدف افزایش امکانات نظامی در سوریه

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خواستار مذاکرات با دولت سوریه بیش از گسترش نظامی روسیه امکانات در کشور است. مسکو در

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خواستار مذاکرات با دولت سوریه بیش از گسترش نظامی روسیه امکانات در کشور است. مسکو در حال حاضر عمل یک پایگاه هوایی و دریایی بندر در سوریه است.

روسیه می خواهد به طور قابل توجهی گسترش پایگاه های نظامی خود در جنگ زده سوریه به آژانس خبری اینترفاکس به استناد یک قطعنامه دولت عنوان کرد و گفت در روز جمعه.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور دستور دفاع از خود و وزارتخانه های خارجی برای مذاکره با بشار اسد را دولت بیش از به دست آوردن دریایی دسترسی در سوریه و نیز بیشتر از امکانات نظامی و اضافی املاک و مستغلات در زمین و در دریا.

مسکو در حال حاضر دو پایگاه های نظامی دایمی در سوریه — یک پایگاه هوایی در غرب سوریه استان لاذقیه و یک پایگاه نیروی دریایی در طرطوس در ساحل مدیترانه.

بیشتر بخوانید: روسیه گسترش جنگ حضور در لیبی

هر دو طرطوس و لاذقیه پایگاه مجموعه به گسترش اجازه می دهد تا نیروهای مسلح روسیه سطوح بالاتری از کارایی و قابلیت های یوری گفت Shvitkin معاون رئیس دومای دولتی روسیه کمیته دفاع.

"طرطوس در حال حاضر به جای قابلیت های محدود و گفت:" اینترفاکس افزود که این پورت باید تبدیل به یک تمام عیار در پایگاه نیروی دریایی. در سال 2019 مسکو در حال حاضر متعهد میلیون دلار به نوسازی تاسیسات.

در لاذقیه, Shvitkin گفت: روسیه می خواهم برای جدا کردن بخش غیر نظامی از فرودگاه از نیروی هوایی بخش برای اطمینان از حفاظت بهتر از آن نظامی و فن آوری است.

بیشتر بخوانید: عمده شکاف کنترل ظهور در درون خانواده اسد

ده سال از درگیری های خشونت آمیز

روسیه در نظر گرفته شده است به عنوان مهم ترین متحد از رئیس جمهور سوریه بشار اسد و دولت او. نظامی روسیه راه اندازی عملیات در سوریه در سپتامبر 2015.

در ماه مارس سال جاری, سوریه, وارد دهمین سال از جنگ داخلی.

بیشتر بخوانید: جنگ در سوریه وارد سال دهم

با توجه به بر اساس UK-ناظر حقوق بشر سوریه جنگ مانیتور دهه جنگ آواره 11 میلیون نفر, کشته شدن بیش از 384,000 از جمله 116,000 غیر نظامیان و ایجاد یک بشردوستانه بین المللی بحران با هیچ پایانی در چشم.

mvb/dr (dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب