که نژادپرستانه 'لس' ویروسی ، این واقعی نیست.

جستجو برای "پلیس لس آنجلس اسکنر" در توییتر در حال حاضر و شما خواهید دید آن—نشان دادن ترافیک رادیو است که در آن

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

جستجو برای "پلیس لس آنجلس اسکنر" در توییتر در حال حاضر و شما خواهید دید آن—نشان دادن ترافیک رادیو است که در آن دو ننگین نژادپرستان خنده و شوخی در مورد کشتار معترضان. "ما باید شروع به تیراندازی به کشتن مرد. آقای ترامپ گفت: پس از شلیک برای کشتن" یک صدا می گوید. "آمده همه. 100 دلار ، هر [n-word] شما را بکشند $100. 50 دلار برای یک مکزیکی" دیگر پاسخ می دهد.

در Infinite, Facebook و توییتر, ویدئو بیداد می کرد تا بیش از یک میلیون بازدید که کاربران گرفته اند صدا و افزود ویدئوها از واکنش آنها به ضبط. یک مشکل: این درست نیست. در حالی که صدا معتبر تصویر از دو اصیل وحشتناک انسان آنها غیر نظامیان وابسته نیست با پلیس لس آنجلس و یا با استفاده از رادیو پلیس.

ویروسی پلیس لس آنجلس کلیپ یک قطره در یک موج جزر و مدی از اطلاعات غلط پخش در سراسر رسانه های اجتماعی در طول زمان ناآرامی. به عنوان تظاهرات بزرگ در سراسر کشور آمریکایی ها اختراع جعلی آتش سوزی به ستمگري از طریق بیمارستان های کودکان و تبدیل فروتن انبوهی از آجر به boogeyman زنجیره تامین است. صاحب نظران و سیاستمداران ممکن است هشدار داد که خارجی دیوهایی هستند که فقط در حال انتظار برای استوک تنش های نژادی به عنوان تظاهرات راک کشور است. هنگامی که آنها در حال رفتن به مجبور به صحبت کردن فوق العاده با صدای بلند چون در حال حاضر آنها در حال غرق شدن توسط یک گروه کر از دروغ خود ما را ساخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن