بیلی کریستال Dr. Anthony Fauci گروگان برگزار شد مغلوب ساختن پیشی جستن در سیاه چال, شکنجه

منs کمدی هنوز هم خنده دار اگر کسی وجود دارد به خنده ؟ این سوال که بسیاری از کمدین شده اند در تلاش برای پاسخ به

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

منs کمدی هنوز هم خنده دار اگر کسی وجود دارد به خنده ؟ این سوال که بسیاری از کمدین شده اند در تلاش برای پاسخ به این دو ماه گذشته—و یکی که امتحان شد یکشنبه شب در تغذیه امریکا, کمدی, جشنواره, دو-ساعت tour-de-نیروی telethon به نفع آن سازمان COVID-19 پاسخ صندوق.

سابق طنز و زمان media mogul بایرون آلن همکاری با Funny or Die برای قرار دادن با هم شب را دیوانه انباشته صف از جمله شرکت میزبان تیفانی Haddish, Kenan Thompson و بیلی کریستال.

ویژه لگد کردن در 7 p. m. و با عرفی پر سر و صدا و ادای احترام به کارگران ضروری featuring Will Smith, Jack Black, Will Ferrell و بقیه شب را اجرا کوبیدن گلدان و تکان دادن tambourines. آنچه به دنبال آن بود که انتظار ناهموار گاهی اوقات خنده دار سری از طرح شات از کمدین' خانه های مربوطه.

در میان اوایل برجسته بودند یک موزیک ویدئو در مورد قرنطینه چرت از آدام سندلر و خانواده اش و یک نسخه با نام تجاری جدید از "مرد خانم" طرح که در آن تیم مراتع در زمان پرسش و پاسخ در مورد بیماری همه گیر از هموطنان شنبه شب زنده آلوم مانند Tina Fey و Seth Meyers. دیگران مانند کریس راک و کوین هارت تصمیم گرفتند برای ضبط پیام های پشتیبانی است که بیشتر یا کمتر عاری از خنده.

راسل پیترز در میان چند که تلاش چیزی شبیه ایستاده جلب همسایه خود—و بدنام germaphobe—Howie Mandel آمده توسط یک مرد مخاطبان است. اما او تا به حال برخی از مشکل شنوایی او را از راه بیش از شش فوت دور. "من نمی دانم که ایده احمقانه این بود که فراموش شوی بدون مخاطب" پیترز شوخی. همه چیز رو به طور قابل توجهی شوخ زمانی که جف راس نشان داد تا به درآوريم.

"چه خبر Howie? شما نگاه مانند جو عجیب و غریب هفتم شوهر!" راس گفت: قبل از اضافه کردن "هی راسل, پاک کردن پیشانی خود را. شما می دانید ویروس باقی می ماند در سطوح مسطح."

اندرو تاس رس تحویل مواد خود را از گاراژ خود را و فقط در لوله کشی جعلی می خندد به آن را احساس کمی بیشتر مانند یک واقعی زندگی می کنند نشان می دهد.

موفق ترین بیت از شب, اما وقتی در کریستال اقدام به یکی کردن براد پیت با خود بیشتر سن مناسب Dr. Anthony Fauci برداشت.

"در حال حاضر من می دانم که شما را دیده اند و نه من در برخی از نیروی کار کنفرانس های مطبوعاتی و زمانی که من وجود دارد و نه شایعات پرواز. از کجا Fauci?" او گفت: از آنچه به نظر می رسد نوعی از شکنجه به سیاه چال انداختن. "من نمی خواهم کسی به فکر می کنم من در مشکل زمانی که من دولت برخی از حقایق در مورد این ویروس این است که کسی به او گفت:" با یک چشمک "و کمی بی خاصیت سر و گوش آب در مخالف با."

"و من می خواهم به اطمینان دادن به مردم که من خوبم و من گفت: سلام از من راحت اتاق نشیمن در خانه" او ادامه داد: در آنچه به زودی آشکار شد به یک گروگان تصویری. شوک الکتریکی مورد استفاده قرار گرفت و به زور او را وادار پیشنهادات مانند "باز کردن گوشت بازارهای!" و "نمی پوشیدن یک ماسک صورت!"

"بنابراین به امریکا باز می شود...برای خودکشی, من می خواهم شما را به خوبی خواهید و چه اعتماد رئیس جمهور است که به شما گفتن چون او می داند که بهتر از هر کس دیگری." به عنوان او ایستاده بود تا او نشان داد پشت خود اسکریپت که خواندن "به من کمک کند!"

شب به پایان رسید با آنچه تا به حال به طور ناخواسته ادای احترام به مرحوم ریچارد از ادی مورفی که عرضه روح خود را-آواز شخصیت به نام موری موری. به عنوان "Tutti Frutti" در پس زمینه بازی مورفی گفت: "ریچارد کردم من آغاز شده است. جوان بودم و وحشی. من برخی از چیزهایی که fellas نیست معمولا با fellas, اجازه دهید آن را قرار داده که در راه است."

با وجود این کالیبر بالا استعداد و بهترین نیات خاص به ندرت دستگیر برق است که بسیاری از این کمیک می توانید زمانی که آنها بر روی صحنه در مقابل مخاطبان. ما هنوز هم می توانید آن تماس بگیرید, کمدی, اما آن را به همان. حداقل آن را برای بسیار شایسته شود.

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب