James Gandolfini یک بار سوگند یاد او می خواهم 'ضرب و شتم F*ck' از Harvey Weinstein

James Gandolfini بازی کرده اند ممکن وحشتناک کانگستر در تلویزیون اما خود شرکت ستاره می گویند او "بیشتر شبیه به

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

James Gandolfini بازی کرده اند ممکن وحشتناک کانگستر در تلویزیون اما خود شرکت ستاره می گویند او "بیشتر شبیه به یک هیپی"—با یک استثنا. ظاهرا او یک بار قول داد به ضرب و شتم baked ziti از Harvey Weinstein.

Gandolfini را Sopranos شرکت ستاره استیو Schirripa و Michael Imperioli—که با بازی بابی Baccalieri و کریستوفر Moltisanti—به یاد می آورد در این قسمت در جو روگان تجربه به عنوان اولین گزارش توسط خبرنگار هالیوود. به رغم آنچه که برخی از بینندگان ممکن است که فکر آنها توافق کردند که جونیور گاندولفینی هیچ چیز مانند تونی سوپرانو.

"او بسیار به عقب گذاشته," Imperioli گفت. "او عینک Birkenstocks و یک سربند بر روی سر خود را." Schirripa اضافه شده که Gandolfini, یک, New Jersey, مادری بود به خصوص علاقه مند در بازی برای تلفن های موبایل بازی.

"او هرگز می خواستم برای انجام یک بحث نشان می دهد" Schirripa گفت. "من می گویند" هر کس فکر می کند شما تونی سوپرانو. چرا شما انتخاب کنید که آیا آن Letterman یا هر چیز دیگری را نشان دهد و آنها را واقعی جیم? شما یک پسر خیلی باهوش.' ... او هرگز یک بحث نشان می دهد. او 60 دقیقه. اما او نمی خواهد انجام هر گونه بحث را نشان می دهد; او گفت: من جالب نیست."

این امتناع از انجام بحث نشان می دهد آشکارا منجر به گرم برخی از مکالمات بین Gandolfini و Harvey Weinstein در طول تبلیغاتی چرخه 2012, درام, کشتن آنها آرام. یک روز در تریلر Schirripa به یاد می آورد جونیور گاندولفینی کالایی به دلیل Weinstein متوقف نمی pestering او را به کتاب ظاهر در این اواخر نشان می دهد با دیوید لترمن.

"او گفت:" Harvey Weinstein به نام'" Schirripa گفت. "'او می خواهد من را Letterman. من گفتم: من نمی بحث را نشان می دهد.' و [دادند] نگه می دارد و خواستار... او لعنتی تند و زننده با جیم. و جیم گفت: "من ضرب و شتم از Harvey Weinstein! او لعنتی من تماس دوباره من را ضرب و شتم از او. برای پول به او پرداخت می شود من نیستم لعنتی انجام آن!' سوگند به خدا. و این همه قبل از Harvey Weinstein گه. زمانی که او هنوز هم پادشاه گه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن