سیاه و آزادی کارکنان دانشگاه استعفا جری فالول جونیور نژادپرستانه انجام

حداقل سه, سیاه, آزادی کارکنان دانشگاه باید استعفا به طور مستقیم به عنوان یک نتیجه از رئیس جمهور جری فالول جونی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

حداقل سه, سیاه, آزادی کارکنان دانشگاه باید استعفا به طور مستقیم به عنوان یک نتیجه از رئیس جمهور جری فالول جونیور صدای جیر جیر که در آن او اعلام کرد او تنها پوشیدن COVID-19 ماسک اگر آن را به یک تصویر می کشد 1984 عکس از ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم گفته پوشیدن blackface.

فالول طولانی از انجیلی ویرجینیا تاسیس مدرسه در سال 1971 توسط پدرش توییتی بدنام عکس از یک فرد در Ku Klux Klan ردا و دیگری در blackface در مه 27, تلاش برای مسخره دموکراتیک فرماندار ماسک مورد نیاز در میان coronavirus بیماری همه گیر. او عذرخواهی کرد روز دوشنبه اما سوال در مورد مدرسه خود را نژادی مسائل بوجود آمده اند به عنوان کارکنان استعفا و یا صحبت کردن در برابر فالول.

LeeQuan McLaurin سابق لیبرتی دانشجویی که شد مدرسه مدیر تنوع بازداشت ترک هفته گذشته گفت که او "هیچ جایگزین دیگری."

"من فقط می توانید یک پنجره پانسمان در آنچه که به وضوح یک موسسه است که مبارزات با سابقه نژادپرستی و تعصب و تبعیض" McLaurin نوشت: با توجه به واشنگتن پست.

وی از سوی مامورین که فالول را توییت صرفا نوک بزرگتر نژادی مشکل در مدرسه McLaurin برجسته در یک ایمیل به دست آمده توسط این اخبار و پیشبرد آزادی که کارشناسی, سیاه, جمعیت کاهش یافته است و شش درصد به متناوب چهار درصد بین سال های 2007 تا سال 2018 است.

"برخی از رسم خط مستقیم بین شروع جمهور فالول را تفرقه حساس و unapologetic رویکرد به سیاست و رها کردن" او نوشت: ظاهرا اشاره فالول جاری رحم جایگزین برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یکی از پیشرو انجیلی بوستر.

McLaurin احساسات تکرار نزدیک به سه ده سیاه و فارغ التحصیلان که محکوم فالول در هفته گذشته در نامه ای اعلام کرد که او و بلاغت است "بارها و بارها نقض و تحریف" مسیحی آرمان. نامه ای که امضا شد 35, ایمان, رهبران سابق و آزادی دانش آموزان نیز گفت که اگر فالول نمی کند و تغییر رفتار کاربران می خواهیم دانش آموزان آینده نگر به حضور در مدرسه; و دیگر اعضای جامعه مذهبی به اهدا نمی شود و یا صحبت می کنند در آینده آزادی توابع.

"شما خوار و کارکنان و دانش آموزان و پدر و مادر شما باید دفاع نامناسب و رفتارهای سیاستمداران را تشویق خشونت و بی احترامی مردم دیگر ادیان" خواندن این نامه بیشتر گفتن فالول که خود را "قلب در سیاست بیشتر از مسیحی دانشگاه یا وزارت."

کریستوفر خانه آنلاین مربی برای آزادی دانشکده ارتباطات و هنرهای نیز استعفا داد و روز دوشنبه در میان خرید اینترنتی بیش از فالول را انجام.

"چه اقدام عملی خواهد شد و ما برای کمک به جذب و حفظ و ارزش نهادن از اعضای هیئت علمی گفت:" خانه سیاه است, با توجه به واشنگتن پست. "چه توسعه دوره های آموزشی یا برنامه های کمک در درک ساخت و ساز از مسابقه و این مضر تصاویر؟"

این پست همچنین اشاره کرد که یکی دیگر از سیاه کارمند توماس Starchia, استعفا داد و در روزهای اخیر اما این خود خروج نمی شد توضیح داد. علاوه بر این مقاله با صحبت های مختلف سیاه آزادی کارمند که صحبت ناشناس از ترس از دست دادن شغل خود را گفت که فالول را صدای جیر جیر بود فقط "یک گیلاس در بالا" مدرسه مسابقه-مسائل مربوط. او تشبیه کارکنان' ترس از دست دادن شغل خود و منافع برای صحبت کردن در برابر فالول به بردگان از ترس کتک گرفتن برای نافرمانی کارشناسی ارشد خود را.

دوازده روز پس از متخلف صدای جیر جیر در دوشنبه فالول عذرخواهی کرد با این ادعا که پس از "گوش دادن به آمریکایی های آفریقایی تبار LU رهبران و فارغ التحصیلان" او در حال حاضر درک خود را صدای جیر جیر "تجدید ضربه ای که تصویر را باعث شده بود و جرم برخی با استفاده از تصویر را به یک نقطه نظر سیاسی."

"بر ما طولانی روابط آنها یکنواخت قابل درک بود و نه قصد من اما از آنجا که این شد نتیجه. من حذف صدای جیر جیر و عذر خواهی برای هر گونه صدمه تلاش من ایجاد می شود به خصوص در داخل آفریقایی جامعه" فالول اضافه شده است.

اما این آسیب در حال حاضر طولانی انجام شده است. ساعت قبل از فالول عذرخواهی دیگر سیاه و آزادی کارمند, Keyvon اسکات نیز استعفا داد و به عنوان مدرسه آنلاین پذیرش مشاور. "من نمی توانم در ایمان خوب تشویق مردم به حضور در مدرسه با نواخته حساس رهبری و فرهنگ," او نوشت. "این یک فقیر بازتابی از آنچه عیسی مسیح نیاز ما است."

در بیانیه رئیس لیبرتی امنا گفت: برخی از اعضا به حال ملاقات با فالول و "راضی هستند با رئیس جمهور توضیح خود هدف و نیت."

"ما درک می کنیم این تصاویر بوده اند مضر برای تعدادی از دوستان ما را ببینید. ما نیز او را می دانم و می دانم که او نمی تواند نژادپرستانه" جری Prevo رئیس دانشگاه Liberty هیئت امنا در بیانیه ای گفت:. "نه ما بر این باورند که او در حال اجرا است و آزادی در راه است که تبعیض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن