'برخی از گرسنه' در کره شمالی به عنوان COVID محدودیتهای چین تجارت می گویند کارشناسان سازمان ملل

"گسترده کمبود مواد غذایی" غالب در کره شمالی می گویند سازمان ملل متحد کارشناسان مرکب تیز و شیب در تجارت با همسا

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

"گسترده کمبود مواد غذایی" غالب در کره شمالی می گویند سازمان ملل متحد کارشناسان مرکب تیز و شیب در تجارت با همسایه چین با توجه به کوروناویروس. یکی از مقامات خواست تجدید نظر در تحریم.

"گسترده ناامنی غذایی" در کره شمالی باعث شده است تا سازمان ملل متحد گزارشگر ویژه به خواست شورای امنیت سازمان ملل متحد به "تجدید نظر در تحریم" تحمیل بیش از پیونگ یانگ هسته ای و برنامه های موشکی.

توماس Ojea Quintana گفت: در این شورا 5 ماه بسته شدن مرز با چین و کره شمالی داخلی coronavirus همه گیر تنگی بود بدتر تغذیه به "هشدار دهنده" سطح.

آسیب رساندن به کودکان و مادران باردار

برخی از 10 میلیون کره شمالی یا 40 درصد از جمعیت آن مواجه سوء تغذیه سخنگوی سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا (WFP) الیزابت Byrs گفت: رسانه ها در جدا اخبار جلسه مطبوعاتی در ژنو است.

"آسیب طولانی مدت به سلامت و رشد کودکان و همچنین زنان باردار و مادران شیرده بود آشکار Byrs گفت.

Quintana گفت: این بیماری همه گیر به حال منجر به "شدید مشکلات اقتصادی" با های اخیر 90 درصد سقوط در تجارت با چین منجر به از دست درآمد در کره شمالی.

"تعداد فزاینده ای از خانواده غذا خوردن تنها دو بار در روز یا خوردن ذرت و برخی از آنها گرسنه گفت:" گزارشگر ویژه سازمان ملل.

رسمی کره شمالی ثبت نشده است تنها یک مورد از coronavirus با وجود آن نه متخلخل مرز به چین که در آن ویروس است که اعتقاد به سرچشمه گرفته است. دولت ادعا می کند ملاقات با شک و تردید قابل توجهی, اما.

در کره شمالی شهر بی خانمانی افزایش یافته است و قیمت داروها به حال سر به فلک کشید. واکسن سهام و دیگر کمک شده بود "رشته" در مرز Quintana گفت: — اصرار شمالی اجازه می دهد تا تمام کمک های انسان دوستانه به تحویل داده می شود "بدون محدودیت."

در اواسط 1990s قحطی در سراسر کره شمالی و اعتقاد بر این است که به کشته شدن بین 250.000 و 3 میلیون به افراد قابل اعتماد داده ها از درجا دولت وجود ندارد.

Quintana همچنین هشدار داد که دیرینه تحریم های بین المللی با هدف قرار دادن دولت منفور در سطح جهانی تنها در تشدید این مسئله است.

"در یک زمینه که در آن همه گیر آوردن شدید مشکلات اقتصادی به کره شمالی [جمهوری دموکراتیک خلق کره کره شمالی با نام رسمی] من را تشویق به شورای امنیت سازمان ملل به بازنگری تحریم ها در نور از تاثیر بر معیشت مردم و دولت ظرفیت پاسخگویی."

پیونگ یانگ کاهش ارتباطات

در توسعه موازی سه شنبه شمال دولتی خروجی اخبار کره مرکزی نیوز (KCNA) گفت: ملت ایران بود که قطع تمام کانال های ارتباطی با ما-متفقین کره جنوبی.

KCNA متهم سئول از عدم احیای پر سود اینتر-کره ای اقتصادی پروژه ها و "dodging مسئولیت" برای متوقف کردن فعالان از شناور های ضد پیونگ یانگ جزوات در سراسر مرز.

برای سال, فعالان از جمله جداشدگان زندگی در جنوب باید شناور بزرگ بالن به کره شمالی حمل جزوات نخوری رهبر آن کیم جونگ سازمان ملل متحد.

پس از دوم اجلاس در اوایل سال 2019 بین کیم و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. کره شمالی به طور فزاینده ای سرد شانه کره جنوبی, رئیس جمهور, ماه Jae-در.

کره شمالی گفت: این تصمیم به شديد لینک های ساخته شده توسط کیم خواهر کیم یو جونگ و سابق تندرو نظامی آمریکا کیم یونگ چول.

ipj/msh (Reuters, AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن