Kanye West تیم با فاصله

Kanye West, a multi-صنایع خلاق و کارآفرین آماده است به مختل خرده فروشی با آوردن او YEEZY نام تجاری به میلیون ه

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

Kanye West, a multi-صنایع خلاق و کارآفرین آماده است به مختل خرده فروشی با آوردن او YEEZY نام تجاری به میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان از طریق همکاری اعلام کرد امروز با یاد و شناخته شده در جهان فاصله برند. این YEEZY فاصله خط انتظار می رود که به نظر می رسد در فاصله فروشگاه و Gap.com در 2021.

غرب بازگشت به شکاف تجاری

این همکاری به ارمغان می آورد رابطه بین غرب و فاصله دایره کامل به عنوان کنی مشغول به کار در یک شکاف فروشگاه به عنوان یک نوجوان در حال رشد در شیکاگو است. از آن زمان به بعد غرب تبدیل شده مخل نیرو در سراسر, موسیقی, کفش, مد, معماری, و بیشتر. این همکاری جدید را معرفی خواهد کرد و هر دو شکاف و YEEZY برندها به مخاطبان جدید.

"ما هیجان زده به استقبال کنی به شکاف خانواده به عنوان خلاق و رویایی ساختمان در زیبایی و موفقیت خود را YEEZY برند و با هم تعریف یک بعدی در سطح خرده فروشی مشارکت گفت:" علامت گذاری Breitbard جهانی سر از شکاف تجاری است.

ترکیب نیروهای دو فرهنگی آیکون

این جسورانه داد را, خلاقیت, مد, رهبری, به رسمیت شناختن جهانی و انرژی YEEZY و سوخت آن با شکاف تجاری با 51 سال از تجربه و تخصص 88% آگاهی نام تجاری جهانی برسد و بهترین در کلاس زنجیره تامین است.

تحت غرب, خلاق, جهت, YEEZY, استودیو طراحی, توسعه خط جدید برای ارائه مدرن بالا اصول اولیه برای مردان و زنان و بچه ها در دسترس قیمت امتیاز با فرایند خلاقیت فقط در جریان است. علاوه بر این غرب و چشم انداز طراحی خواهد شد گسترش به منحصر به فرد YEEZY فاصله عبارات در فاصله فروشگاه ها و کانال های دیجیتال در طول زمان است.

Kanye West حفظ مالکيت YEEZY نام تجاری بود و به تازگی به ارزش $2.9 میلیارد دلار در آوریل سال 2020 و Gap Inc. حفظ مالکیت تنها از فاصله برند. این پوشاک مشارکت جمع اندازه و دامنه YEEZY, کسب و کار, ساختمان در زمین شکستن موفقیت YEEZY کفش.

تحت شرایط مشارکت شکاف و YEEZY نفع رشد کسب و کار با YEEZY دریافت حق امتیاز و بالقوه سهام مرتبط با فروش موفقیت.

در مورد فاصله

شکاف یکی از نمادین ترین پوشاک و لوازم جانبی از مارک های و اقتدار در آمریکا سبک گاه به گاه. تاسیس در سان فرانسیسکو در سال 1969 فاصله مجموعه طراحی شده برای ساخت پایه های مدرن کمد – همه چیز جین کلاسیک پیراهن سفید khakis و باید روند. با آغاز اولين فروشگاه بین المللی در لندن در سال 1987 شکاف همچنان برای اتصال با مشتریان آنلاین و در سراسر برندها حدود 1600 شرکت اداره می شود و حق رای دادن مکان های خرده فروشی در سراسر جهان است. شکاف شامل زنان و مردان پوشاک و لوازم GapKids, babyGap, GapMaternity, GapBody و GapFit مجموعه. این برند نیز در خدمت ارزش آگاهانه مشتریان با به طور انحصاری طراحی شده مجموعه برای شکاف خروجی و فاصله کارخانه فروشگاه. فاصله این اسم برای نام تجاری پیشرو جهانی تخصص خرده فروش, Gap Inc. (NYSE: GPS) که شامل نیروی دریایی, Gap, Banana Republic, Athleta, Intermix جینی و جک و تپه شهرستان برندها. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.gapinc.com.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن