Jorge Zuñiga بلانکو مورد بحث ثابت شده تجارت الکترونیک استراتژی های رشد

این خیره کننده سرعت که در آن چشم انداز دیجیتال در حال توسعه مؤثر است در هر بخشی از سازمان است. با توسعه اطلاعا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

این خیره کننده سرعت که در آن چشم انداز دیجیتال در حال توسعه مؤثر است در هر بخشی از سازمان است. با توسعه اطلاعات و تحقیق و خلاق پیشرفت های صنعت تجارت الکترونیک در حال افزایش است, زمین برای انتقال بهتر مشتری برخورد. خرده فروشان آنلاین امروز یک فرصت پر زرق و برق برای استفاده از این الگوهای نوآورانه و بالابر کسب و کار خود را. موفق روش های مبتنی بر کسب و کار صنعت در حال رشد اساسا وابسته به چگونه مشتریان, مغازه, چه چیزی آنها خرید و چگونه آنها واکنش نشان می دهند به پیشرفت های مورد استفاده توسط سازمان. Jorge Zuñiga موفق بازرگان و کارشناس تجارت الکترونیک, سهام روش های اثبات شده برای افزایش فروش در کسب و کار تجارت الکترونیک.

مبتنی بر وب فروش یا دیجیتال ترویج, است که ساخت و استراتژی گرفتن مقدار بیشتری از خود پیشرفته فروشگاه مهمانان به رابط خود را با تصویر, اضافه کردن چیزهایی به سبد خرید خود و در دراز مدت آنها را به جای خرید فیزیکی, خرید, خرید اینترنتی نامحسوس می دهد و یک معامله بزرگ از رمز و راز با احترام به مشتریان است.

در این راه مورد نمایندگی است که احتمالا بهترین سیستم برای شما به معرفی آیتم های خود را به مشتریان خود. می گوید Zuñiga "این کمک خواهد کرد آنها را با تمرکز همه چیز در مورد یک مورد که نتیجه را توانمند سازی آنها را به حل و فصل در انتخاب تحصیل بدون فکر کردن در مورد آن را در حالی که بعد از آن - به شما کمک می ماندن از نارضایتی و منفی نظرسنجی."

برای مثال مداوم گسترش زوم انتخاب های مختلف در کسب و کار آنلاین مقصد باور نکردنی است, کمک برای سازمان ها و خریداران همان. این اجازه می دهد مشتریان به تمرکز در پیچیدگی های خاص و نشان دادن نشانه هایی از بهبود درک از چیزی که واقعا بدون تماس با آن است.

یکی دیگر از زمین شکستن جایگزین است برای استفاده از 3D تجربه را برای مشتریان خود. هوشمند 3D تصویر می تواند بسیار مفید برای مشتریان به پردازش اطلاعات محصول. 3D مورد تصویربرداری را افزایش مشتری و تعهد و در عین حال آن را اساسا می تواند پشتیبانی تحول نرخ.

هوش مصنوعی (AI) است نه, در این نقطه یک خارجی ایده و نه آن را یک منطقه است که نمی توان پنجه به صورت مشترک به زمین مقاصد. همه چیز در نظر گرفته, AI بیش از همه است و گام به گام قرار دادن خود را به هر بخشی از زندگی ما است. از خانه هوشمند به یادگیری الکترونیکی به بیمه های اجتماعی و صندوق AI ساخت جوهر آن احساس در راه قابل توجه. وب سایت بر اساس کسب و کار یکی دیگر از فوق العاده اتصالات فضایی که در آن هوش مصنوعی می تواند یک اثر قابل توجه.

امروز کسب و کار پویا تبدیل شده است بیشتر اطلاعات محور است و همیشه در حال گسترش علاقه برای سنجش و اندازه گیری. به عنوان مثال تحول نرخ, نرخ گزاف گویی سایت, ترافیک, تعهد, نرخ و غیره هستند متغیرهای مهم برای تبلیغات آنلاین.

این محل AI دستگاه می تواند موثر برای کمک به شما. آنها قدرت شما را به جمع فقط به عنوان کشف اطلاعات به طور مداوم و پیگیری شیوه ای که در آن مشتریان بالقوه رابط با تصویر خود را. مبتنی بر کامپیوتر هوش را تشویق می کند تا بهتر اثربخشی و قابلیت.

به عنوان جهان به طور مداوم در حال حرکت به آینده افراد به نظر می رسد شلوغ. بنابراین در یک مرحله زمانی که تفریح و سرگرمی به نظر می رسد همه حساب ها به اسراف خریداران نیاز به فراغت تمام وقت خود را و فروشگاه در پیش است. توضیح می دهد Zuñiga "کانال سودمندی اجازه شما و مشتریان شما به کشف دقیقا آنچه که آنها به دنبال به سرعت و بدون هیچ گونه مشکل. آن را به خوبی ممکن است قابل ملاحظه ای به طور فزاینده ای مفید اگر شما از فروش یک معامله بزرگ از انواع مشابه موارد با طیف گسترده ای از گزینه های دیگر."

اگر شما صاحب یک فروشگاه لباس برای مثال پیشبرد کانال خواهد شد و کمک به مشتریان با تشخیص خاص سایه و اندازه و سبک و مواد. وجود دارد می توان به روش های متعدد برای استفاده از کانال های در فروشگاه آنلاین خود را برای مثال موضوع مبتنی بر ارزش بالای خط, مشتری, ارزیابی, و غیره. شما باید بسیاری از صریح مورد کیفیت به عنوان امر می تواند عاقلانه به عنوان یک کلاس کانال. این یک روش مناسب و معقول به یاد شما و مشتریان شما که این نسبت قابل توجهی برای خود انتخاب روش.

در واقع قطعه ای از هوش مصنوعی chatbots می تواند قابل توجه سلاح برای تجارت الکترونیک کسب و کار سازمان با توجه به بهبود تجربه مشتری. شما می توانید با استفاده از chatbots بلافاصله پس از صحبت با مشتریان و حل و فصل مسائل خود را در مراحل مختلف به عنوان مثال Facebook و یا فروشگاه آنلاین خود را.

می افزاید: Zuñiga "یک chatbot است که در اصل یک کامپیوتر برنامه ای است که reenacts یک بحث با یک انسان مشتری با هدف کمک به ساز و برگ. برخی از chatbots هستند بنابراین بهترین در کلاس; آن را بسیار دشوار است به رسمیت شناختن آنها از صحبت کردن با یک اصل انسانی است."

به عنوان بخش مهمی از وب سایت بر اساس کسب و کار تحویل باید سریع و مفید و راحت است در صورتی که شما نیاز به باقی می ماند پیش در مخالفت در 2019. در واقع اعزام یکی از کلیدی دیفرانسیلی بین آنلاین متعددی مدعی است.

با نمایی انفجار در اینترنت کسب و کار منطقه مشتریان آنلاین باید درخواست و نیاز است که آنها نیاز تمایل به تمام سرعت بیشتری خواهد شد که شکل انتقال جایگزین. آمازون در تلاش است تا اتوماتیک برای بسته نرم افزاری انتقال در کشورهایی مثل انگلستان و استرالیا; در حالی که مرکتو آنلاین سوپر مارکت است که ارتباط خریداران به فروشندگان و معامله گران در محلی ساخت آن را ساده تر و سریعتر و با صرفه تر از هر زمان دیگری در حافظه اخیر برای دریافت بهترین مواد غذایی منتقل.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن