بلومبرگ میزبان منحصر به فرد در آینده از سرمایه گذاری وبینار با جیم اونیل

بلومبرگ میزبانی خصوصی وبینار در هفته گذشته با بیش از 30 ارشد سراسری مدیران آینده با هم به بحث در مورد آینده سر

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

بلومبرگ میزبانی خصوصی وبینار در هفته گذشته با بیش از 30 ارشد سراسری مدیران آینده با هم به بحث در مورد آینده سرمایه گذاری با جیم اونیل. اقتصاددان شناخته شده در سطح جهان برای ضرب مخفف 'BRIC' پس از 9/11 بحران صحبت در مورد مشاهدات خود را که در آن اقتصاد را حرکت به راه خود را با موفقیت از بحران اقتصادی کنونی در مورد شناخت بهداشت و درمان به عنوان یک زیرساخت سرمایه گذاری برای کشور و این که آیا ما شاهد آغاز یک deglobalization موج.

جیم اونیل یک اقتصاددان و رئیس سابق گلدمن ساکس مدیریت دارایی و وزیر سابق دولت. اونیل به عنوان صندلی از بررسی در مقاومت ضد میکروبی (به سفارش دولت انگلستان) در سال 2014 و گسترده خود را در زمینه های پزشکی او را فراهم می کند با دیدگاه منحصر به فرد که آن را می آید به ادامه COVID-19 بحران و جستجو برای یک واکسن. اونیل در بخشی خود را منطقی امیدوار از واکسن را از طریق آمدن احتمالا زودتر از به طور کلی معتقد بود – و احساس می کند که پس از این بحران بهداشتی برای تعمیرات اساسی عمده ای از زمان مدل های اقتصادی.

سلامت به عنوان یک سرمایه گذاری زیرساخت های

"'فقط در زمان مدیریت اقتصادی از دوران مدرن است که رفتن به تغییر دهید, این کار نمی کند زمانی که اقتصاد است که در حال حاضر در حال اجرا پایین در نقدینگی را به اجرا غیر منتظره آشوب" گفت: اونیل و اضافه کرد که تجزیه و تحلیل مستقل از کشور های سیستم بهداشت و درمان توسط یک سازمان مانند صندوق بین المللی پول باید از جمله در بحث از چشم انداز اقتصادی و همچنین آژانس های رتبه.

تغییر از 'سهامداران تحت سلطه' به 'ذینفعان تحت سلطه" فرهنگ

ناشی از بحران اونیل احساس وجود دارد که باید یک تغییر از "موجود سهامداران تحت سلطه" فرهنگ به 'ذینفعان تحت سلطه' فرهنگ است که در آن کسب و کار نیاز به فکر کردن در مورد بیش از فقط به حداکثر رساندن سود.

از نظر سرمایه گذاری, الگوهای او احساس رشد در ESG و اصل سود با هدف' در حال رفتن به به طور قابل توجهی سرعت بخشیدن به. در اروپا ما در حال حاضر شاهد رشد در این جهت است و این مجموعه به رشد به شدت در حال حاضر.

زمان به تجدید نظر در مدل های اقتصادی

در پاسخ به یک سوال چگونه سیاست گذاران باید در پاسخ به بحران اقتصادی اونیل گفت: "مدل اقتصادی سرمایه داری است که من در آن بزرگ شده و رونق را از انجام آن با برخی از مهم شکست های اقتصادی است که این سیستم می توانید به آدرس نیست. در مرحله فعلی توسعه انسانی یک مدل مانند اسکاندیناوی که در آن جوامع در حال آماده به خوشحالی شامل بیشتر مداخله دولت از جمله بالاتر مالیات است که احتمالا بیشتر ضروری است."

"تغییر آب و هوا یکی دیگر از مشکل بزرگ که مدل اقتصادی فعلی نمی تواند حل کند. در عجیب و غریب, ترسناک مرتب کردن بر اساس راه این بحران در حال رفتن به مجبور به کسانی که در Anglo-Saxon مدل به طور کامل بررسی چگونگی مدل اقتصادی خواهد شد," او گفت:.

Deglobalization نه بر روی کارت

در حالی که آن را آسان برای پیش بینی جهانی از آینده با بسیاری از تفاوت های اونیل عملی در مورد آینده و احساس می کند که ما به احتمال زیاد برای دیدن پایان جهانی شدن هر زمان به زودی هر چند جهانی وابستگی چینی تولید پایین خواهد آمد به طور قابل توجهی در طول زمان است.

"ما به طور معمول می خواهید برای دریافت بهترین چیز در دسترس است در بهترین قیمت. در واقع ما می توانید ببینید جهانی شدن در بازی در راه ما شاهد جهانی همکاری بین دو کشور است که در حال همکاری برای کار بر روی توسعه یک واکسن. ما در آغاز سال 2020 با بسیاری از مردم سوال ارزیابی فن آوری های جهانی بازیکنان در حال حاضر آنچه که ما شاهد هستیم این است که آنها با ارزش تر از همیشه; آنها در قلب خیلی از جهانی شدن است." گفت: اونیل.

جاده به بازیابی

در پاسخ به بحران اقتصادی اونیل احساس می کند بسیاری از کشورها می تواند انتخاب کردن برای نسخه های داخلی یک ثروت بین المللی است که از طریق آن دولت را قابل کنترل و اولویت سهام در برخی صنایع کلیدی مانند شرکت های هواپیمایی.

در حالی که اونیل معتقد است که بسیاری بستگی دارد که چگونه چین از بهبود از بحران او احساس می کند که وقت آن است که برای بانک های مرکزی در سراسر جهان به گام و اقدامات جسورانه. "برای افزایش احتمال 'V شکل' بازیابی چیزی مانند تولید ناخالص داخلی با هدف قرار دادن حس می کند. بانک فدرال آمریکا در حال انجام است یک نسخه از این در حالی که بانک مرکزی اروپا نیست," او گفت:.

اونیل معتقد است که اقتصاد مانند هنگ کنگ ، کره جنوبی و تایوان و سنگاپور به نظر می رسد در یک موقعیت برای بازی جهانی شدن نقش مهمی در بازیابی سفر. سوئد یک کلید مثال از اینکه چگونه جهان می تواند پیشرفت از اینجا – به عنوان آنها تصمیم گرفتند برای رفتن برای یک مستند از آنجایی که آنها اعتماد به نفس بیشتری در خود اجتماعی و رفاه سیستم. او مدعی است که این کشورها از جمله بسیاری از عمده کشورهای اروپایی که به 'وحشتناک بدهی و جمعیت' هستند نه در یک موقعیت خوب برای بیرون آمدن از این بحران است.

به بلومبرگ 'آینده از سرمایه گذاری' سری ویژگی های در عمق گفتگو با جهانی رهبران فکری در سرمایه گذاری, سیاست, اقتصاد و فن آوری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب