هر بوفالو پلیس در واحد نخبگان واریز به بازگشت افسران که هل مرد مسن به زمین

بوفالو—تصویری از افسران پلیس تنه زدن سالمند پلیس فعال به زمین و سپس راه رفتن با او را به عنوان یک استخر از خون

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

بوفالو—تصویری از افسران پلیس تنه زدن سالمند پلیس فعال به زمین و سپس راه رفتن با او را به عنوان یک استخر از خون جمع آوری شده در اطراف سر خود را شوکه کرد.

همکاران خود را? نه آنقدر.

همه اعضای بوفالو Police Emergency Response Team استعفا از واحد روز جمعه در حمایت از افسران بودند که به حالت تعلیق بدون پرداخت هزینه برای تجاوز خود را به سمت مارتین Gugino, 75, پس از منع رفت و آمد شب قبل از.

"پنجاه و هفت استعفا داد و در نفرت به دلیل درمان دو نفر از اعضای خود را که به سادگی اجرای سفارشات" بوفالو پلیس خیرخواه انجمن رئیس جمهور جان ایوانز محلی گفت ایستگاه WGRZ. افسران باقی می ماند در نیروی پلیس اما دیگر در آن تیم.

Erie County اجرایی Marc Poloncarz گفت که او "فوق العاده نا امید" توسط جمعی استعفای. "این نشان می دهد به من که چیزی نمی بینم اشتباه با اقدامات شب گذشته گفت:" در یک کنفرانس مطبوعاتی.

ایالت نیویورک پلیس گفت: آن را ارسال سربازان اضافی به این منطقه به عنوان شهر آماده برای یک شب دیگر از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس. بوفالو شهردار بایرون براون گفت: "برنامه های احتمالی در محل" برای رسیدگی به وضعیت در حال حاضر ساخته شده است و حتی زمان بیشتری از آنچه اتفاق افتاده است به Gugino.

فعالان جمعه شب در نیاگارا مربع که در آن Gugino مجروح شد.

"من همیشه می دانستم که این اتفاق می افتد در حیاط خلوت خود" جزایر Harrison 30 گفت: روزانه وحش. "و این واقعیت است که آن اتفاق افتاد به یک 75 ساله مرد سفید نیمه مستحکم خاص خشونت و نفرت یا تحقیر و یا هر آنچه در آن است که پلیس احساس می کنید نسبت به مردم به طور کلی."

J Coley, 28, شده است, اعتراض برای عدالت اجتماعی مسائل برای سال, اما در زمان استراحت از آن و نه تا به حال به خیابان آمدند فلوید پس از مرگ تا با دیدن تصویری از Gugino هدف قرار دادن بتن.

"من مانند من نیاز به بیرون رفتن گفت: Coley, که, آورده, آب و ماسک صورت برای همکار شدند.

"من فکر می کردم اگر آنها را به انجام این کار به یک 75 ساله مرد سفید پوست را کاملا انجام آن را به من و هر کس که من دوست دارم. بنابراین من نیاز به از اینجا."

بوفالو اداره پلیس در ابتدا گزارش داد که Gugino یک دیرین فعال صلح بود مجروح در تظاهرات روز پنج شنبه شب هنگامی که او افتاد و سقوط در رودخانه و ابشار نیاگارا مربع است.

آنها تغییر چرخ دنده ها بعد از ظاهر نشان می دهد که او به وضوح راندند و سقوط کرد به عقب شکستن سر خود را بر روی زمین باعث خون به شدت از گوش خود را بلافاصله. ماموران به سادگی راه می رفت گذشته Gugino به عنوان او دراز حرکت; پزشکان او را به بیمارستان که در آن او در وضعیت با ثبات است.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت حالت تهوع بعد از دیدن این ویدئو.

"این همان احساس من تا به حال برای 90 از شب گذشته زمانی که من می خواهم مرگ در مجموع از coronavirus," او گفت:. "من از نظر جسمی بیمار به معده و وقتی دیدم این ویدئو من مریض شدم به معده من."

کومو نیز گفت: تعلیق کافی نیست.

"من فکر می کنم این شهرستان باید به دنبال شلیک و من فکر می کنم دادستان منطقه باید در این وضعیت ممکن است اتهامات جنایی," او گفت:.

اما ایوانز از پلیس خیرخواه, انجمن, حفر شده در بیشتر روز جمعه در حمایت از افسران.

"موضع ما این است که این افسران به سادگی به دنبال دستور معاون کمیسر پلیس جوزف Gramaglia برای روشن شدن این میدان گفت:" بوفالو اخبار. "آن چه مشخص نیست پاک کردن مربع از مردان 50 و زیر یا 14 به 40. آنها به سادگی به انجام کار خود را. من نمی دانم چقدر تماس ساخته شده است. او لغزش در برآورد من. او سقوط کرد به عقب."

این حادثه در بوفالو اتفاق افتاده است در برابر پس زمینه از رفتار پرخاشگرانه توسط پلیس در سراسر کشور—از کشتار با گاز اشک آور صلح آمیز معترضان به روشن شدن فضا برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در واشنگتن به فیلم از NYPD افسران از جمله سرپرستان گرفتن باتوم به تظاهر کنندگان از گذشته مقررات منع رفت و آمد.

Gugino بود پس از منع رفت و آمد در بوفالو "از آنجا که او احساس می کند که ما آزادی های مدنی هستند و بنابراین در معرض خطر که آنها قطعا هستند" ویکی راس نیویورک مرکز صلح و همبستگی کمیته آسوشیتدپرس گفت.

او گفت: Gugino درگیر شد با این مرکز و "یک ارام فرد است."

"هیچ راهی وجود دارد که او انجام شده بود چیزی نزدیک شدن و یا صدمه دیده است," او گفت:.

در توییتر خود, خوراک, Gugino اعتراض به حکومت برای معترضان و پلیس در تلاش برای به اجرا درآوردن آنها نوشتن در یک نقطه, "fuck the police."

"پلیس باید باشگاه است. و نباید ضد شورش. گارد ملی باید در بازداشت پلیس" او توییتی در اوایل این هفته.

بوفالو اداره پلیس بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در جمعی استعفا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن