بولتون می گوید: Jared کوشنر شد مهم ترین فرد در کاخ سفید

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون گفت: در مصاحبه با ABC News که پخش یکشنبه شب که مهم ترین فرد در کاخ سفید بود که

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون گفت: در مصاحبه با ABC News که پخش یکشنبه شب که مهم ترین فرد در کاخ سفید بود که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن son-in-law, Jared کوشنر.

"آن متنوع از زمان به زمان" بولتون گفت. "و زخمی در پاسخ به این سوال ... است Jared کوشنر."

بولتون در ادامه می گویند که تهمت بود به طور کلی بی اطلاع و انجام مشق شب خود را.

"وجود دارد یک تمایل ... انجام سیستماتیک یادگیری به طوری که او می تواند بیشتر مطلع تصمیم گیری" بولتون گفت:, و اضافه کرد که رئیس جمهور روز "نمی شروع تا تقریبا ناهار."

"من فکر نمی کنم او مناسب است برای" بولتون گفت.

بولتون در مصاحبه با ABC می آید فقط دو روز قبل از انتشار کتاب خود با عنوان اتاق که در آن اتفاق افتاده است. وزارت دادگستری هفته گذشته اقدام به قرار دادن دستور در کتاب و جلوگیری از انتشار آن. اما قاضی در واشنگتن زده است که تلاش های شنبه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سرنگون بولتون از موقعیت خود در شورای امنیت ملی در ماه سپتامبر در میان اوکراین رسوایی و منجر به خانه استیضاح پرس و جو.

طی هفته گذشته در کاخ سفید اتحاد درهم حاوی ذرات از بولتون کتاب سعی شده است که به رنگ سابق مشاور امنیت ملی به عنوان یک ناراضی مقام سابق تلاش برای سود کردن نهفته است.

در مصاحبه با ABC مارتا Raddatz, Bolton میسازد از یک سری از برنامه های سیاست خارجی که در آن او می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن "را درک نمی کنند" سیاست ایالات متحده و به جای فکر کردم که جعل روابط شخصی با رهبران بیاورد روابط دوستانه بین دو کشور است.

"من فکر می کنم بسیاری از این رهبران خارجی تسلط در زنگ را زنگ" بولتون گفت.

"من فکر می کنم پوتین فکر می کند او می تواند او را مانند یک کمانچه."

بولتون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای تبدیل شدن به با دیکتاتور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در تلاش برای صاف کردن روابط میان دو کشور و رسیدن به یک توافق بر سر سلاح های هسته ای.

"من فکر می کنم کیم جونگ سازمان ملل متحد می شود یک ضربه بزرگ را از این" بولتون گفت. "هیچ کس نباید دچار سوء تفاهم است که یک رابطه شخصی است که به نوعی معادل برای روابط بهتر میان دو کشور است."

بولتون گفت: در اجلاس سنگاپور در سال 2018 مغلوب ساختن پیشی جستن به امتیازات به کیم جونگ سازمان ملل متحد در مذاکرات خصوصی.

شاید دیگر هیچ سیاست خارجی در ارتباط بود و بیشتر در مورد از بین تهمت و روسیه ولادیمیر پوتین. بولتون گفت: روشن بود که پوتین در حال برگزاری بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن

"من فکر می کنم پوتین فکر می کند او می تواند او را مانند یک کمانچه. من فکر نمی کنم او نگران دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" بولتون گفت. "من فقط می توانید ببینید پوزخند زمانی که او می داند او او را زیر خط خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب