ما اتهامات چینی هکرها با هدف قرار دادن COVID-19 تحقیقات

دو کشور چین و بر اساس هکرها به اتهام سرقت اسرار تجاری و تلاش برای به دست آوردن تحقیقات به COVID-19 واکسن. ما د

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

دو کشور چین و بر اساس هکرها به اتهام سرقت اسرار تجاری و تلاش برای به دست آوردن تحقیقات به COVID-19 واکسن. ما دادستان ها می گویند هکرها کار کرده و چین آژانس اطلاعات در برخی موارد.

ایالات متحده آمریکا وزارت دادگستری به اتهام دو چینی هکرها با سرقت اسرار تجاری و هدف قرار دادن تحقیقات مرتبط با رمان coronavirus.

دادستان فدرال هکرها "جستوجو کرد برای آسیب پذیری در شبکه های کامپیوتری از شرکت های در حال توسعه COVID-19 واکسن, تست, تکنولوژی و درمان است."

دو متهم اتباع چینی و ساکنان 34 و 33 سال سن نیز متهم به سرقت "ارزش میلیون ها دلار از اسرار تجاری و مالکیت معنوی و با ارزش دیگر اطلاعات کسب و کار." کیفرخواست گفت: هکرها با هدف شرکت در ایالات متحده و همچنین استرالیا, بلژیک, آلمان, ژاپن, لیتوانی هلند و اسپانیا و کره جنوبی و سوئد و انگلستان است.

دادستان ها می گویند آنها عمل خود را برای منافع شخصی خود در برخی موارد و به نفع چین و وزارت امنیت و دیگر آژانس های چینی در موارد دیگر.

کیفرخواست ثبت شده در شمال غربی ایالت واشنگتن در اوایل این ماه بود و unsealed در روز سه شنبه.

چین در "شرم آور است که باشگاه'

جان Demers, معاون دادستان عمومی امنیت ملی گفت: در وزارت دادگستری در بیانیه ای که چین در حال پیوست "شرم آور باشگاه" از کشور ارائه پناهگاه های امن برای هکرها.

"چین در حال حاضر جای خود را در کنار روسیه و ایران و کره شمالی در آن شرم آور باشگاه از سازمان ملل است که ارائه یک پناهگاه امن برای مجرمان فضای سایبری در مقابل کسانی که جنایتکاران که "در تماس" برای کار به نفع دولت" Demers گفت.

Demers گفت: هکرها با هدف به "خوراک چینی حزب کمونیست گرسنگی سیری ناپذیر برای آمریکا و دیگر غیر-شرکت های چینی' سخت به دست آورده مالکیت معنوی از جمله COVID-19 پژوهش است."

پس از COVID-19 پژوهش

کیفرخواست را نشان نمی دهد که آیا دو هکرها اطلاعات به دست آمده مربوط به COVID-19 پژوهش است.

اما دادستان ها می گویند که در ژانویه سال 2020 هکرها "انجام شده شناسایی" در ماساچوست بیوتکنولوژی شرکت شناخته شده برای تحقیق در مورد یک COVID-19 واکسن. در آن زمان آنها نیز "جستجو برای آسیب پذیری" در مریلند بیوتکنولوژی شرکت که اعلام کرده بود این بود که تحقیق در مورد یک واکسن یک هفته قبل است.

هکرها نیز متهم به هدف قرار دادن کالیفرنیا شرکت زیست فناوری در فوریه این سال است. این شرکت اعلام کرده بود این بود که تحقیق در مورد داروهای ضد ویروسی برای درمان coronavirus بیماران.

دادستان ها می گویند خود را ارسال ها نیز هدفمند "شرکت های دولت و سازمان های غیر دولتی و فردی مخالفان روحانیت و دموکراتیک و فعالان حقوق بشر در ایالات متحده و خارج از کشور از جمله هنگ کنگ و چین است."

dv/msh (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب