Brandless: SEO ملی پشتیبانی مجلس از سرمایه احساس

"Brandless"—مستقیم به مصرف کننده بهداشت و سلامتی و محصولات صفحه اصلی شرکت که رز به شهرت بودن به ارزش بیش از 50

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

"Brandless"—مستقیم به مصرف کننده بهداشت و سلامتی و محصولات صفحه اصلی شرکت که رز به شهرت بودن به ارزش بیش از 500 میلیون دلار در چند سال کوتاه از طریق سرمایه گذاری سرمایه داری—آماده است برای پررنگ تر موفقیت خود را زیر 22 ژوئن 2020 relaunch. و با SEO ملی حمایت از آن احیای این شرکت است که به دنبال به جلو به ساخت با کیفیت بالا از اقلام روزمره مقرون به صرفه به عنوان از بین بردن آنها BrandTax™: the غیر ضروری هزینه های پنهان شما پرداخت از مارک های دیگر است.

از طریق استراتژیک بهینه سازی موتور جستجو است که کار می کند SEO ملی کمک کرده است بسیاری از رشد کسب و کار آنلاین—از جمله Inc. 5000 شرکت های NBA, تیم بخش های خرده فروشی و مخزن کوسه-ویژه کسب و کار. این شرکت اجتناب تبدیل و رایت معاملات کسب و کار رایج در بازاریابی دیجیتال صنعت به جای مطلوب روابط بلند مدت با کیفیت بالا کسب و کار. آنها ایجاد بالا-تبدیل وب سایت و صنایع دستی نوآورانه استراتژی SEO به کمک شرکت های دستیابی و حفظ یک صفحه رتبه بندی موتور جستجو.

دامون برتون جمهور SEO ملی گفت که او مفتخر است به کمک یک شرکت به عنوان امیدوار کننده به عنوان Brandless رسیدن به ارتفاعات جدید. "فقط نام 'Brandless' و مفهوم پشت آن درخشان هستند" گفت: برتون. "آنها دریافتند تاریخی به رسمیت شناخته شدن توسط ارائه مزایای نام تجاری رایگان محصولات در حالی که به طور همزمان ایجاد یکی از موثر ترین برندها در تجارت الکترونیکی. این بی سابقه بود در این صنعت و این موجب یک احساس."

Brandless جذب سرمایه گذاران عمده حمایت تا آنجا که $240 میلیون دلار به این شرکت است. در طرف مشتری میلیون ها نفر از خریداران کشیده شد به Brandless. و هر چند این شرکت قیمت و راحتی شبیه یک generic یا فروشگاه با نام تجاری جایگزین آن ارائه قدرت پردازش از نام های تجاری با سالم و اخلاقی محصولات و کمک های مالی به علت ارزش.

برتون گفت که Brandless مجموعه ای است از یک نوار بالا برای تعامل آنلاین خود را مخاطب است. "آنها ساخته شده است دلخواهی موارد زیر در هر کانال رسانه های اجتماعی—YouTube, Instagram Pinterest. آنها از مردم صحبت کردن در مورد داغ دکمه مسائل مانند عدم GMOs فاقد گلوتن و آلرژی غذایی و شیر را به پدر و مادر وبلاگ نویس جوامع گفت:" برتون. "آنها در ساخت احساسی اوراق قرضه با پیروان خود را و آنها را تبدیل به مبلغان انجیلی برای پیام خود را."

از انتشارات جدید خود را در جستجوگرها کتاب "برتر بودن," برتون شرکت متعهد به رشد Brandless' زیر آنلاین و کمک به این شرکت همچنان مالی خود را حرکت. "پتانسیل در اینجا بی پایان است" گفت: برتون. "آنها به شنود گذاشته به نیازها و آرمان های امروز مصرف کنندگان و ما هیجان زده برای کمک به گسترش محصولات خود را به حتی بیشتر از خانه است."

برای دانلود یک کپی رایگان از برتون, جستجوگرها, کتاب, بازدید www.FreeSEObook.com. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO ملی و چگونه آنها را ایجاد و بهینه سازی وب سایت برای افزایش ترافیک از موتورهای جستجو در نتایج جستجو های آلی تماس 1-855-SEO-NATL (1-855-736-6285) و یا بازدید از www.SEOnational.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن