4 دستگاه قابل شستشو ماسک صورت به زندگی خود را آسان تر

برای داشتن یک دستگاه قابل شستشو ماسک صورت اولویت است. واقعا یک ماسک صورت است مانند هر قطعه دیگر از لباس و بناب

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

برای داشتن یک دستگاه قابل شستشو ماسک صورت اولویت است. واقعا یک ماسک صورت است مانند هر قطعه دیگر از لباس و بنابراین شما نیاز به قادر به شستن آن را به راحتی به ویژه پس از آن تابستان است و شما به احتمال زیاد برای دریافت آن همه عرق. برخی از ماسک در حال دست و قابل شستشو اما در حالت ایده آل شما می خواهید که شما فقط می توانید در ماشین لباسشویی با هر چیز دیگری. برای کمک به شما انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو ماسک, ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما است.

بیرون صدای ماسک صورت: آزاد, صدای,' ماسک صورت ساخته شده از 86% پلی استر و 14 ٪ اسپندکس ترکیب است که شما می توانید پرتاب در شستشو و حتی جست و خیز کردن خشک. آنها می آیند در یک بسته پنج, بیش از حد, بنابراین شما می توانید اجرا کنید ماشین لباسشویی کمی کمتر.

عمومی, صدای, صورت, ماسک

Baggu ماسک صورت: Baggu صورت ماسک ساخته شده از 100% Kona Quilter پنبه. آنها در سرگرم کننده چند رنگ طرح و با مراقبت مناسب می توان دوباره و دوباره. با مراقبت مناسب منظورم شما فقط نیاز به قرار دادن آنها را در ماشین لباسشویی با آب سرد است.

Baggu ماسک صورت

باک ماسون ساخته شده است دشوار Bandana: این bandana به خوبی کار می کند به عنوان یک ماسک صورت و بهترین از همه آسان است برای شستن. 100 ٪ پنبه bandanas آمده در یک بسته از دو و شما می توانید انتخاب کنید از پنج رنگ های مختلف.

باک ماسون ساخته شده است دشوار Bandana

آدیداس صورت ماسک: این ماسک صورت برای ورزش در عمدتا به دلیل آنها عمدتا از پلی استر و در حال تنفس است اما حتی بیشتر از آن از آنجا که شما فقط می توانید از عرق ماسک در شستشو هنگامی که شما انجام می شود با تمرین خود را.

آدیداس ماسک صورت

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب