Braskem گزارش EBITDA R 1.3 میلیارد دلار و درآمد خالص از R$12.6 میلیارد دلار در 1Q20

Braskem را EBITDA رسیده R$1.3 میلیارد دلار (US$294 میلیون دلار) در سه ماهه اول سال 2020 رشد 32 درصد در سه ماهه

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Braskem را EBITDA رسیده R$1.3 میلیارد دلار (US$294 میلیون دلار) در سه ماهه اول سال 2020 رشد 32 درصد در سه ماهه مشابه سال گذشته است. این عملیات در برزیل نوشته شده EBITDA R$1.05 میلیارد دلار بود که 214 درصد بالاتر از 4Q19. Braskem خالص درآمد R$12.6 میلیارد دلار تقریبا پایدار پی در پی. نتایج در این دوره اساسا توضیح بالاتر حجم فروش رزین در بازار برزیل, پلی پروپیلن (PP) در ایالات متحده و بازارهای اروپایی و پلی اتیلن (PE) در مکزیک و کاهش در فروش ، عمومی و اداری هزینه های.

"Braskem همچنان به تمرکز بر نظم تخصیص سرمایه برای حفظ آن قوی موقعیت نقدی برای هوازدگی بحران جهانی است. و ما در حال اجرای این اقدامات در حالی که هنوز اولویت سلامت و ایمنی مردم ما که nonnegotiable ارزش برای ما" گفت: مدیر عامل روبرتو سیمس.

کلی گزارش و از دست رفته-زمان فراوانی آسیب میزان در سه ماهه شد 0.81 (حوادث/میلیون ساعت کار کرده) است که 74 درصد کمتر از این صنعت به طور متوسط.

در سه ماهه این شرکت ضرر و زیانی از R$3.65 میلیارد دلار است که عمدتا منعکس کننده اثرات ناشی از تبادل تنوع در شبکه مالی نتیجه با توجه به استهلاک در برزیل واقعی پزوی مکزیک در برابر دلار آمریکا بیش از سه ماهه.

در ماه مه وزارت دادگستری (DoJ) و ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تایید نتیجه از مستقل monitorship در Braskem تاسیس شده در موافقت نامه های امضا شده در سال 2016. تصمیم DoJ و SEC بود بر اساس یک گزارش نهایی توسط کمیسیون مستقل نظارت که شهادت به پیاده سازی توسط این شرکت از تمام توصیه هایی برای ساختار و اجرای آن مطابق برنامه نتیجه رسید که استانداردهای تعیین شده در این توافق نامه شدند. با این نتیجه مستقل monitorship و صدور گواهینامه توسط برزیل فدرال دادستانی (MPF), Braskem به طور موثر انجام تعهدات خود تحت موافقت نامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن