مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست و در حال پاک کردن حافظه از آمریکا عظمت

به نظر می رسد ساده تر هر روز به تعجب می کنم اگر امریکا خود را از دست داده حافظه است. و آن را حتی ساده تر به نظ

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

به نظر می رسد ساده تر هر روز به تعجب می کنم اگر امریکا خود را از دست داده حافظه است. و آن را حتی ساده تر به نظر می رسد به این باور است که آنچه بسیاری از ما فکر و احساس خود را در مورد کشور ما 42 سال پیش متفاوت است و امروز به عنوان ما نشستن در ماه جولای از انتخابات سال است.

رشد بسیاری از ما زمان آن را برای مسلم است که ما در زندگی بزرگترین کشور روی زمین است. آن به صورت خودکار—نمی بزرگترین نسل زنده ماندن رکود شکست ژاپن و آلمان هیتلر و ترک اروپا بدون ادعا هر خاک ؟ ما به خانه آمد اجرا مارشال طرح بازسازی کل سازمان ملل تصویب G. I. لایحه امضا بزرگراه ملی عمل می کنند که باز کردن این کشور کمک به ایجاد حومه شکست فلج اطفال همسان Sputnik رفت به ماه تحسین الویس گفت: سلام به بیتلز و خداحافظی به JFK, مارتین لوتر کینگ و بابی کندی در حالی که بسیاری تا به حال بسیار کرامت به سرقت رفته از آنها در مکان هایی مانند بیرمنگام آلاباما و ماساچوست و به عنوان بیش از حد بسیاری از زندگی و بخشی از روح ما در ویتنام ناپدید شد.

ما رو از طریق Nixon, واترگیت و گاز و خطوط و تورم است. ریگان بوش جنگ اول خلیج فارس; کلینتون "هرگز تا به حال رابطه جنسی با این زن" و هرگز توضیح داد که چرا او عفو مارک غنی است. دیوان عالی کشور به انتخاب جورج دبلیو بوش و ما نزدیک به انتخاب جان اف کری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن