برادوی است برخی از سرد ساختمان شما احتمالا هرگز متوجه

یک قدم تا برادوی طول می کشد یک گذشته برخی از منهتن مشهورترین ساختمان—سفارشی خانه Woolworth ساختمان تالار شهر F

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

یک قدم تا برادوی طول می کشد یک گذشته برخی از منهتن مشهورترین ساختمان—سفارشی خانه Woolworth ساختمان تالار شهر Flatiron. در طول راه وجود دارد نیز بی شماری دیگر جذاب اگر کمتر شناخته شده و در سازه های با ارزش بیش از فقط یک بازی گاه به گاه نگاه است. در اینجا برخی از مورد علاقه های شما:

Bowling Green, دفاتر (5-11 Broadway)

بولینگ سبز دفاتر یک ساختمان بزرگ اما از آن آسان است به چشم پوشی است. سرگرم کننده در اینجا این است که در این معمار را مخلوط باستان ساختمان سبک. کلی انبوه از ساختمان است که جسورانه و مجسمه تقریبا مصر در احساس. ترد و ظریف جزئیات, اما, دانشنامه واقعی از یونان باستان نقوش.

8 Thomas خیابان

فقط چند قدم غرب برادوی یکی از معدود بازمانده ساختمان در نیویورک است که در آغوش طرح اصل بزرگ انگلیسی ویکتوریا منتقد John Ruskin. هر طبقه از این شور و نشاط طراحی شده آجر و سنگ ساختار خود شخصیت متمایز.

463 برادوی

معاصر ساختمان است که آدرس های متعدد طراحی چالش با فضل و سبک است. پنج داستان اصلی بلوک خانه های خرده فروشی مستاجران و سنجیده حفظ سقف تاریخی خط همراه برادوی است. یک شکست آپارتمان برج بالا می رود بالا. آن را به یک ورودی جداگانه در اطراف گوشه در خیابان مرسر. توجه کنید که چگونه معمار اتحاد چپ شمال چهارم از بسیاری باز به ارائه نور برای آپارتمان ها و فضای سبز برای مستاجران.

670 برادوی (برادران بروکس)

از زمان تاسیس آن در سال 1818 برادران بروکس تا به حال پنج خانه در نیویورک این چهارمین و معماری بیشتر بازداشت. ساختمان عضلانی و قاطعانه: قرمز تیره, آجر, سنگ های متضاد مشخص چدن. وجود دارد crisply حکاکی شده تزئین الگو کوره پزخانه زینتی آهن و برخی از شخصیت پر پایتخت در این شهرستان است.

1407 برادوی

با وجود غلط های اخیر نوسازی که محروم ساختمان اصلی آن صورتی و سبز تر و تمیز 1407 است که هنوز هم هیجان انگیز ساختمان در راه آن موفق به آدرس هر دو خیابان منهتن شبکه و برادوی را مورب مسیر. سه پایین داستان قرار می گیرد به موازات خیابان در حالی که برج در بالای محور به چین با شبکه. در 39th خیابان پایه و برج ادغام.

240 مرکزی پارک جنوبی

خانه آپارتمان با یک مبتکر و پیچیده طرح چشمگیر نقطه که در آن خیابان دیدار پارک مرکزی. برج های متعدد و متفاوت ارتفاعات چیده شده برای اطمینان از حداکثر نور و هوا به آپارتمان. در سطح خیابان مغازه های کج و معوج مورب پایین برادوی است. خود را از سقف یک باغ خصوصی.

برادوی مد ساختمان (2315 Broadway)

شیک در این كشور محله از آجر و سنگ است. فولاد و شیشه و لعاب terra cotta افزایش به یک دیواره با تلطیف قله کوه. این مواد ممکن است صنعتی اما اثر پر زرق و برق – مناسب برای آنچه که در نظر گرفته شده بود به عنوان یک شهر قسمت خرید.

NW گوشه ساختمان دانشگاه کلمبیا

هوشمند و چشم نواز لنگر برای NW گوشه ای از کلمبیا اصلی دانشگاه. ساختمان بصری قانع کننده فراهم می کند و موثر انتقال از شهر به شب. بخش فوقانی پیچیده و انتزاعی ترکیب مورب خرپا و louvers. طبقه پایین تر در بافت صورتی سنگ مرمر ایجاد یک لینک به این دانشگاه را در ساختمان های قدیمی تر.

کلیسا از شفاعت

یکی از زیبا ترین و کم بازدید کلیساها در منهتن. در کلیسای ترینیتی گورستان این کلاسیک گوتیک احیای ترکیب شامل نه فقط کلیسا خود را, اما صمیمی ایوان اهل محله, خانه محل اقامت خلیفه و بلند نامتقارن برج.

ایالات کاخ

ساخته شده در سال 1930 به عنوان یکی از پنج "Loew تعجب تئاتر" ساختمان بیرونی است کمی shopworn امروز اما کشور در تمام حواس پرت و التقاطی هالیوود شکوه زنده می ماند به عنوان یک خانه برای فیلم اجرای زنده و کلیسا. 3400 صندلی و هکتار از طلایی دکوراسیون.

Campbell, ورزش, مرکز

دانشگاه کلمبیا بالای شهر مجموعه ورزشی نمی اتلاف وقت در تلاش برای ingratiating. این مرزی و صنعتی ترکیب مواد جامد و حفره است criss عبور توسط مورب پله و به نظر می رسد درگیر در یک گفتگوی زنده با همسایه مترو پل.

William J. Hennessey نویسنده کتاب جدید راه رفتن برادوی: سیزده کیلومتر از معماری و تاریخ از Monacelli را فشار دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن